Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak kierunkowskazów / świateł awaryjnych


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno po intensywnych opadach miałem problem z elektryką, w Reni przestały działać kierunkowskazy, wariowały wycieraczki.

Po osuszeniu wnętrza Reni wycieraczki wróciły do normy, ale problem z kierunkami pozostał. Gdy włączam kierunki bądź awaryjne przerywacz ładnie 'cyka' ale nie ma reakcji ani na desce rozdzielczej że kierunki działają, ani co gorsza na samych lampkach kierunków.

Co można z tym fantem zrobić? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Eddek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Właśnie przerabiam u siebie temat naprawy przerywacza. Mój problem już rozgryzłem, może i kolegom jakoś pomogę.

Eddek: cyka normalnie, czy 2x szybciej niż powinno?

padrepio: awaryjne działają?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Cyka" jak najbardziej normalnie, miałem wcześniej problem z tylnym kierunkiem w prawej lampie i wtedy faktycznie 'cykało' dwa razy szybciej, ale wtedy problemem okazały się zaśniedziałe styki w tejże lampie, a teraz nie mam pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalna częstotliwość wskazuje, że przerywacz pracuje pod właściwym obciążeniem, lub nawet większym niż właściwe.

Skoro żarówy nie świecą, a obciążenie jednak jakieś jest, to przyczyną może być lekkie zwarcie w obwodzie zasilającym kierunkowskazy.

Lekkie, bo najwyraźniej nie przepala bezpiecznika (w ph I F37, ph II F18).

Sprawdziłbym najpierw same oprawki żarówek, czy aby nie wlazła do nich woda. Rozłącz przednie kierunki i zobacz, czy coś się zmieniło - pewnie się nie zmieni. Wtedy obstawiam zamokniętą skrzynkę bezpieczników i/lub sam przerywacz - tym bardziej, że problemy z wycieraczkami też miałeś.

Przerywacz razem z gromadką przekaźników znajdziesz za bezpiecznikami (trzeba wydłubać cały moduł, na forum było już opisywane, jak to zrobić). Chyba, że masz UCH (tego nie wiem), wtedy bardziej skomplikowana sprawa.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłączanie poszczególnych kierunków nic nie dało, zresztą dziwne że nie działa lampka kierunków na desce rozdzielczej,

więc wydłubałem i rozebrałem sterownik UCH, parę ścieżek zasyfione (widać na zdjęciach) i teraz pytanie co to za przekaźniki koło tych zaśniedziałych miejsc?

thumb_hosting_zdjec_1422563306__qqq1.jpg thumb_hosting_zdjec_1422563329__qqq2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były opisywane na forum, więcej niż raz.

Coś mi świta, że mniejszy z przekaźników to mogą być kierunkowskazy.

Zaśniedziałe miejsca jak najbardziej trzeba przeczyścić, bo robią zwarcia.

 

Moja wersja jest uboższa, mam osobny przerywacz od kierunkowskazów i dlatego z głowy już chyba nie bardzo pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem, szukałem i nie znalazłem który to dokładnie jest ten od kierunków, więc jeśli ktoś mógłby pomóc to z góry dzięki,

a z tego co się orientuje przekaźniki są wlutowane w płytke, a na Allegro znalazłem przekaźniki do Megane tyle że wyglądają

jakby były 'wtykane'?

Edytowane przez Eddek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy że do Coupe są inne? To jakie miałbym kupić ewentualnie?

Poczyściłem, podłączyłem i dalej lipa.

Dziwne że z pilota przy zamykaniu centralnego wszystkie migacze migają.

Jak byś znalazł byłbym wdzięczny, a jak nie to pozostaje tylko oddać

do jakiegoś magika od elektryki.

Edytowane przez Eddek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!