Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak kierunkowskazów / świateł awaryjnych


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno po intensywnych opadach miałem problem z elektryką, w Reni przestały działać kierunkowskazy, wariowały wycieraczki.

Po osuszeniu wnętrza Reni wycieraczki wróciły do normy, ale problem z kierunkami pozostał. Gdy włączam kierunki bądź awaryjne przerywacz ładnie 'cyka' ale nie ma reakcji ani na desce rozdzielczej że kierunki działają, ani co gorsza na samych lampkach kierunków.

Co można z tym fantem zrobić? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Eddek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Właśnie przerabiam u siebie temat naprawy przerywacza. Mój problem już rozgryzłem, może i kolegom jakoś pomogę.

Eddek: cyka normalnie, czy 2x szybciej niż powinno?

padrepio: awaryjne działają?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Cyka" jak najbardziej normalnie, miałem wcześniej problem z tylnym kierunkiem w prawej lampie i wtedy faktycznie 'cykało' dwa razy szybciej, ale wtedy problemem okazały się zaśniedziałe styki w tejże lampie, a teraz nie mam pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalna częstotliwość wskazuje, że przerywacz pracuje pod właściwym obciążeniem, lub nawet większym niż właściwe.

Skoro żarówy nie świecą, a obciążenie jednak jakieś jest, to przyczyną może być lekkie zwarcie w obwodzie zasilającym kierunkowskazy.

Lekkie, bo najwyraźniej nie przepala bezpiecznika (w ph I F37, ph II F18).

Sprawdziłbym najpierw same oprawki żarówek, czy aby nie wlazła do nich woda. Rozłącz przednie kierunki i zobacz, czy coś się zmieniło - pewnie się nie zmieni. Wtedy obstawiam zamokniętą skrzynkę bezpieczników i/lub sam przerywacz - tym bardziej, że problemy z wycieraczkami też miałeś.

Przerywacz razem z gromadką przekaźników znajdziesz za bezpiecznikami (trzeba wydłubać cały moduł, na forum było już opisywane, jak to zrobić). Chyba, że masz UCH (tego nie wiem), wtedy bardziej skomplikowana sprawa.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłączanie poszczególnych kierunków nic nie dało, zresztą dziwne że nie działa lampka kierunków na desce rozdzielczej,

więc wydłubałem i rozebrałem sterownik UCH, parę ścieżek zasyfione (widać na zdjęciach) i teraz pytanie co to za przekaźniki koło tych zaśniedziałych miejsc?

thumb_hosting_zdjec_1422563306__qqq1.jpg thumb_hosting_zdjec_1422563329__qqq2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były opisywane na forum, więcej niż raz.

Coś mi świta, że mniejszy z przekaźników to mogą być kierunkowskazy.

Zaśniedziałe miejsca jak najbardziej trzeba przeczyścić, bo robią zwarcia.

 

Moja wersja jest uboższa, mam osobny przerywacz od kierunkowskazów i dlatego z głowy już chyba nie bardzo pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem, szukałem i nie znalazłem który to dokładnie jest ten od kierunków, więc jeśli ktoś mógłby pomóc to z góry dzięki,

a z tego co się orientuje przekaźniki są wlutowane w płytke, a na Allegro znalazłem przekaźniki do Megane tyle że wyglądają

jakby były 'wtykane'?

Edytowane przez Eddek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy że do Coupe są inne? To jakie miałbym kupić ewentualnie?

Poczyściłem, podłączyłem i dalej lipa.

Dziwne że z pilota przy zamykaniu centralnego wszystkie migacze migają.

Jak byś znalazł byłbym wdzięczny, a jak nie to pozostaje tylko oddać

do jakiegoś magika od elektryki.

Edytowane przez Eddek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!