Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Reno Megane Scenic 99 nie kręci słychać trrr


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem posiadaczem Megane Scenica z 99 roku 1.9 DTI. Mam następujący problem, otóż po przekręceniu kluczyka, najpierw wydał on odgłos odpalania (taki jak przy słabym akumulatorze), a następnie ucichł i nadal milczy. W następnych próbach, po przekręceniu kluczyka w pierwszej pozycji słychać trrr, dźwięk ten jest umiejscowiony w bezpiecznikach, pod maską, natomiast rozrusznik nawet nie zaczyna kręcić. Po prostu zero reakcji. Bezpieczniki są sprawdzone i wszystkie ok. Na desce po przekręceniu nie zapala się kontrolka od akumulatora. Dzwoniłem po pomoc do dwóch mechaników i obaj stwierdzili, że to akumulator padł. Tylko, że ten akumulator jest nowy, kupiliśmy, go miesiąc temu, po za tym podłączenie pod prostownik nic nie dało. Dodam jeszcze, że nie jest to immobiliser ponieważ został już dawno zdjęty. Będę wdzięczny za każdą wskazówkę co to może być. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że ten akumulator jest nowy, kupiliśmy, go miesiąc temu, po za tym podłączenie pod prostownik nic nie dało.

Że nowy, to nie znaczy, że sprawny. Proponuje zmierzyć napięcie na nim. A jak podłączenie pod prostownik nic nie dało, to znaczy, że ma przerwę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc, to faktycznie była wina akumulatora, po trzech godzinach ładowania, w końcu odpalił. Pytanie tylko czemu rozładował się, aż tak bardzo? Przejechałem nim kilka kilometrów, zgasiłem i znów odpalił, z czego wniosek, że jest ładowanie, macie jakiś pomysł? Po za tym, po przejechaniu kilku kilometrów wskaźnik temperatury podniósł się na ostatnią kreskę, po kilku kolejnych kilometrach spadł na normalny poziom i znów zaczął się podnosić. W sumie zrobiłem może z 20 kilometrów i pod koniec utrzymywał się na stałym normalnym poziomie. Pytanie brzmi, czy po przejechaniu 3 km silnik może aż tak się rozgrzać, czy jakiś czujnik zawiesił się na chwilkę? Panowie, macie jakieś pomysły? Poproszę o te najprostsze i przy okazji najtańsze :)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję sprawdzić naciąg paska alternatora i dłużej ładować akumulator. Możliwe, że kolega robi bardzo krótkie trasy i alternator nie jest w stanie doładować akumulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!