Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wysokie obroty na ciepłym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

założyłem działający silniczek krokowy, oczywiście uszczelkę zasilikonowałem, przykręciłem elegancko. Na zimnym silniku auto trzyma prawidłowe obroty (bez silniczka, gaśnie do momentu rozgrzania silnika), niestety jak się nagrzeje autko to obroty na gazie 2 tyś obr/ponad 2 tyś, na benzynie prawie 3. Przepustnice mi sprawdzali, wyregulowana też jest dobrze. Pochłaniacz par paliwa odpiąłem w tym jedną rurkę, bo jak odpinałem drugą to obroty się zwiększały, bo problem miałem w tym, że jak był podpięty pochłaniacz par paliwa, to zapowietrzał się i pompa aż cała wchodziła, i dzięki pomocy użytkownika p r z e m o udało się, chociaż wtedy krokowiec był niesprawny. Co tu robić panowie ? Gdzie szukać przyczyny? To już jest męczące, te wysokie obroty....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatkaj rurkę idącą od kolektora ssącego do filtra par paliwa. Ma być zatkane na fest.

Prawdopodobnie masz niedrożny pochłaniacz par paliwa lub uszkodzony elektrozawór pochłaniacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatkaj rurkę idącą od kolektora ssącego do filtra par paliwa. Ma być zatkane na fest.

Prawdopodobnie masz niedrożny pochłaniacz par paliwa lub uszkodzony elektrozawór pochłaniacza.

Przemo, czy mógłbyś na priv dać mi swój numer? bo Ty jedyny na tym forum kumasz jak nikt inny, jutro bym zadzwonił i Ci wytłumaczył dokładnie o co chodzi, albo dziś jak wolisz.... Dzisiaj zatykałem tą rurkę od pochłaniacza.... i nic...

 

Dodano: 23 mar 2015 - 21:09

Jedną rurkę od pochłaniacza par paliwa odpiąłem i zatkałem (fest) druga idzie od tego modułu sterującego co jest kostka i do przepustnicy (tą pierwszą zatkałem bo syczało spod maski i były większe obroty) silniczek jest już drugi, działał napewno, jeszcze go wymoczyłem w ropie i wyczyściłem wodą pod ciśnieniem, uszczelkę ładnie na silikon i przykręciłem. Nie wiem jak wykonać adaptację, odłączałem aku, przekręcałem kluczyk na około minutę, i nic. silnik nagrzany to i obroty wysokie, denerwuje mnie już to bardzo, ale to bardzo.... Felgi oddałem do prostowania, malowania, oponki przód nowe 195/55, tył 245/45, planuje sobie odpicować renatke, a tu takie manewry... wszystko co było możliwe w nim wymieniłem. Jak wspomniałem wcześniej z korka buchało powietrze jak był podpięty pochłaniacz par, i auto się dławiło, gasło, odpiąłem to gówienko i było ok, no ale wtedy krokowiec był "chyba" niesprawny, no bo teraz już drugi i to samo.... Jak odpinałem krokowca, to wiadomo na zimnym silniku dopóki się nie rozgrzał to gasł i się trzepał, krokowiec podpięty jak ręką odiął na zimnym.... ale na ciepłym to szlag trafia... Dlatego szukam pomocy, mogę zrobić zdjęcie silnika, nagrać film, może ktoś tam coś kombinował, dlatego P R Z E M O - proszę o numer tel to wytłumaczę i prześlę na maila ew. foto.

Edytowane przez Raventador
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!