Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

z 1.4 do 2.0 Megane I 1997


Łukasz Hunter

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Chcę zrobić u siebie w mojej Reni przekładkę silnika, teraz mam 1.4 8V i chcę wstawić 2.0, Co będzie mi potrzebne oprócz samego silnika, żeby wszystko mi ładnie zagrało? I może podpowiecie mi skąd najlepiej kupić taki silniczek.

 

POZDRAWIAM Łukasz "Hunter" Grzegowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka przekładka jak dla mnie wydaje się bez sensu. Do w/w przez Easy-ego trzeba dodać chłodnice bo obecna spod 1,4 na 100% nie wydoli, a te inne bajery to np półosie z racji innej długości prawdopodobnie wraz z przegubami. Hunter jak Ci brakuje mocy to moje zdanie jest takie że łatwiej będzie całe auto sprzedać i kupić inne niż bawić sie w silniki. Nie wchodze w dywagacje w jakim stanie znajdziesz inny silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie wchodzi sprzedaż tego autka z dwóch powodów

1: Mam już prawie kompletną intalację audio i niedługo bedzie tez wideo

2: Optyka z zewnątrz jest już też prawie ukończona

3: innego auta nie che bo nie widziałem jeszcze całkowicie zmienionej na lepsze meganki HB, wszyscy upiekszają tylko Coupe, które mi się nie podoba i chcę mieć oryginalny samochód, a dotego chcę mieć jakiś zapas mocy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam ze bedziesz musial kupic silnik z kompletnym osprzetem. Innego wyjscia nie ma, bo jak bedziesz robil przekladke, to co chwila bedzie wychodzic ze jednak cos nie pasuje i tym sposobem zajmie to bardzo duzo czasu. Takie jest moje zdanie.

 

A druga sprawa, ze chyba latwiej przeniesc audio i optyke do innego auta, niz zmienic caly silnik z wszystkim wokolo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno skrzynia biegów bo w 1,4 masz jb1 a w 2,0 musi być JB3 i chłodnica, cała elektronika sterowania silnikiem, wspomniane hamulce, amortyzatory i sprężyny z przodu (większa masa silnika)

post-263-1171232454_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się :!: tam z mechaniki nic nie bedzie pasowało (oby nawet pompa paliwa wydoliła), z prądu to samo - być może deska rozdzielcza zaświeci przy odrobinie szczęścia (myśle o wskaźnikach: prędkość, obrotek itd). Ale z miłośnikami tak jest, uprze się, przeinwestuje ale ..... w końcu przypali laczka :mrgreen: , ja bym przed zmianąsilnika spróbował podjechać do mądrych tunerów elektroników i pobawił sie softem. Możliwości są praktycznie żadne (1,4 już jest wykręcony) ale po polerce dolotów i ostrych wałkach na dobrym sofcie uzyskałby z 15KM więcej. Do tego wydech bezpośredni i ...... a nóż mu wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety optyki napewno nie da sie przenieść, bo mam zrobione już prawie wszystkie prace blacharskie, wygladzanie itp, a z audio tez juz dzialam konkretnie i mi sie nie oplaca sprzrdawac tego auta, bo juz je mam zbyt bardzo przerobione, z optyki zostal mi zakup alufelg, szukam jakis 17stek i przedniego zderzaka, ale szukam jakiegos nietypowego chyba ze nic nie znajde to zaloze ten z allegro...

powracajac do tematu to wiem ze musze tez wymienic osprzet silnika, tyle ze chcialem od was uzyskać odpowiedź co dokladnie muszę wymienić wraz z silnikiem.

 

[ Dodano: 2007-02-11, 23:28 ]

wydech juz mam caly zrobiony od sondy lambda przy kolektorze do samego konca wszystko wlasnymi silami, przez co lepiej mi sie wkręca na obroty, a u speców od mechaniki juz byem i max 10KM moznaz niego jeszcze wydusic ale dla mnie to i tak za malo tak ze 150 z 2.0 by mi już wystarczylo na chwilke:)

niedlugo zrobię jakieś foty jak wygląda w tej chwili moja Renia i zapodam Wam na forum :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie to opisaliśmy z grubsza a reszta wyjdzie w praniu. Ja cie rozumiem bo sam do Golfa2 władowałem przez 2 lata 5000zł ale silnika (słaby 1,3i) nie zmieniałem, z w/w powodów. To już byłby hard core finansowy. Przegadać Ci i tak nie przegadamy więc pozostaje pomóc. A za dwa lata sam dojdziesz do wniosku że 17call to za dużo jak na zawieche i krajowe drogi. Śrubokręt tylko woź ze sobą żeby po roku plastiki wew. dokręcać. Chyba że autem jeździsz z zimnym łokciem na zloty. To całkiem co innego ale wtedy nie potrzeba Ci mocy tylko basu z tyłu a stożek (filtr powietrza) z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Cięcie]

 

wydaje mi sie ze ta twoja byla troche zlosliwa, ale moge sie mylic...

zmienialem uklad wydechowy bo katalizator byl juz kompletnie zniszczony a tlumik wymienilem dla wygladu i ladnego dzwieku :mrgreen:

 

[Proszę o nie cytowanie postu 1:1 jak odpowiadasz bezpośrednio pod nim ! - Prezes]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!