Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Na pierwszym biegu się dławi i kopci


Rekomendowane odpowiedzi

Hej :)

Dziś zauważyłem, że tylko na pierwszym biegu i nie zawsze to się dzieje, dławi się auto i szarpie, puści dymka - wrzucam dwójkę i wszystko gra. Co to może być?

Przepływomierz wymieniony, filtr powietrza też, coś tam mechanicy robili przy egr. Pomożecie? :) - To dotyczy Renault Megane Scenic II 1.9 dCi

#Powiedzcie mi jeszcze jedno - Przy wymianie silnika, warto wymienić simering łączący silnik i skrzynie? Nie zrobili tego i kapie mi olej.... Mechanik powiedział, że jak się wymienia silnik to i simering tego typu też powinno się wymienić (Megane I Coupe 2.0 8V)#

 

Dodano: 15 wrz 2015 - 22:31

Przyczyna:

Podwiewa uszczelkę pod głowicą :) :applause:

jutro biorę ją aby sprawdzili szczelność. Jak uporam się z problemem (bardzo kosztownym) to napiszę tutaj co i jak, bo z tego co widzę tyle osób się wypowiedziało,że hoho <piwko>

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam, że nikt nie wiedział o jakim aucie piszesz.

Zaznaczony jest Scenic II, a piszesz o Megane I.

Piszesz, że wymieniony jest przepływomierz, którego w większości F4R nie ma, zresztą to samo tyczy się EGRa.

Później wychodzi, że to F3R, który też nie ma przepływomierza i EGR.

Więc jak tu można było pomóc?

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie nie :) znaki typu: "#" były od początku :) jak ktoś czyta ze zrozumieniem (bez wrzuty na nikogo, bo szanuję tu każdego) to powinien zrozumieć, że dodatek #, ma na celu odznaczenie. Edytowałem jedynie o jaki silnik chodzi. Poza tym mógł ktoś napisać: "Kolego, nie rozumiem Cię, jaki silnik jakie auto". Mniejsza z tym. Problem rozwiązany.

Powód:

Wywiało uszczelkę spod głowicy, głowica szczelna. Blok głowicy nie jest prosty, również zostało to wyrównane. Dodatkowo sprawdźcie w przyszłości czy macie hydraulikę czy normalną szklankę. Z wierzchu nic nie widać, dopiero pod spodem się okazuje. Ja nic u siebie prostować nie musiałem. Po prostu tak się działo i tyle. Dodatkowo u mnie jeszcze kapało z jakiegoś przewodziku który został wymieniony. Zalałem płyn chłodniczy i już nic nie ucieka, ciśnienia nie ma. Jeśli będziecie mieć ciągle też ciśnienie w korku - to są już objawy, cud, że na takim wiecznym ciśnieniu zrobiłem ok. 3300 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!