Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Obrotomierz od 4 tys. Nie spada na luzie 6 tys.


eshaien

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem gdyż dzieje się coś dziwnego, auto wskakuje na mega obroty zachowuje się jakby cały czas był naciskany pedał gazu wystarczy tylko zmieniać biegi a gdy wrzucę na luz obroty podnoszą się o 4 tys. I silnik wyje jakby mu cały czas dodawano gazu to samo się dzieje przy zmianie biegów a więc POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz na linkę, po powrocie z pracy postanowiłem nagrać filmik obroty spadły w czasie odpalenia auta po pracy ale wciąż jechało same jakby gaz sam dawał się we znaki gdy zaparkowalem auto po pracy postanowiłem chwilkę zobaczyć co jest grane i w czasie postoju auto drgalo oraz wskazówka szalała góra dół

 

Dodano: 26 wrz 2015 - 23:38

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie w pierwszej kolejności odłącz linkę od przepustnicy.

Sprawdź jak wtedy będzie się zachowywał silnik przy dodawaniu i odejmowaniu gazu.

Falująca wskazówka, to najczęściej kłopot z silniczkiem krokowym, ale najpierw trzeba się uporać z pierwszym problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie, jak chwilę popatrzysz na przepustnicę, to zobaczysz jak odczepić linkę.

Możesz też odpalić samochód i popatrzeć co się dzieje jak "gazujesz" bezpośrednio ruszając ramię przepustnicy pod maską.

Prawdopodobnie w którym momencie się będzie zawieszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie będzie to wszystko chodzi płynnie oraz obrotomierz wrócił do normalnego stanu lecz zamiast mega obrotów auto będąc na luzie przygasa. Stoi na 5 tys. Po czym opada, przy podniesionej masce słuchając silnika jest wrażenie jakby gdzieś wirowało, bądź łapało lewe powietrze. Dodatkowo podczas jazdy szarpie autem przy popuszczaniu gazu bądź dodawaniu. I obroty strasznie spadają przy zmianie

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli łapie lewe powietrze, to trzeba się tym zająć w pierwszej kolejności, potem przepustnica.

Najczęściej lewe powietrze łapie na uszczelce kolektora z przepustnicą, uszczelka robi się twarda i przepuszcza.

Kolejne miejsca to łączenie metalowego i plastikowe kolektora, wtryskiwacze benzynowe (i LPG jak są) oraz łączenie kolektora z głowicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!