Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Metaliczny klekot z silnika


CaG0

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj sprawdzałem świece i na jednym cylindrze świeca była czarna, nalot był suchy ale dość gruby. Czy możliwe że mieszanka na jednym cylindrze nie spala sie tak samo jak na innych, jeśli tak to dlaczego? Co do tego dymienia to dym jest biały i ustaje po przejchaniu dłuższej trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzisiaj zauważyłem że mam pęknięty kolektor wydechowy, czy to może być przyczyną tych stuków. Jakie są skutki jazdy z pękniętym kolektorem? Pękniecie jest pokazane na zdjęciu, jest w tym zamoczonym miejscu. ZDJĘCIE

 

Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie, czy potraktowanie tego pekniecia jakims klejem termicznym pomoglo by chwilowo? Bo na wymiane musze poczekac do nastepnego miesiaca.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepszym rozwiązaniem będzie spawanie.

Niestety mało kto umie dobrze pospawać żeliwo.

Jeżeli masz spawarkę, to poszukaj elektrod EŻ, wyjmij kolektor z samochodu i spróbuj to zalepić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor załatwiony i wymieniony. Ale jest jeszcze jeden problem, nalot na korku od oleju konsystencją i kolorem przypomina majonez. Dodatkowo ubytki płynu chłodniczego i kopcenie na biało, jest inna opcja niż uszczelka? Dodam tylko że robię krótkie odcinki, dwa razy dziennie po 6km po mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety kolego to uszczelka.

nalot na korku od oleju konsystencją i kolorem przypomina majonez. Dodatkowo ubytki płynu chłodniczego i kopcenie na biało

Typowe objawy uszczelki. Niecały miesiąc temu to samo przerabiałem.

Ja przy okazji wymieniłem rozrząd, nie wiem jak u Cb ale dobrze byłoby pasek wymienić.

I nie czekaj długo, bo za chwilkę będziesz szukał nowej jednostki.

U mnie kompletny rozrząd , pompa wody, olej, filtr, petrygo, komplet uszczelek, planowanie głowicy kosztowała ok 700zł + robocizna po znajomości 300zł za wszystko.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki wynalazek tylko pokaże czy uszczelka jest walnięta.

Wykrywacz w szybki i łatwy sposób wskazuje czy w zbiorniku wyrównawczym występuje dwutlenek węgla

Mógł wymienić uszczelkę bez planowania głowicy.

Mogłeś przegrzać silnik i uszczelka znowu poszła.

Gdybania jest dużo.

Samochód na warsztat, głowica do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie uszczelka ani głowica, tester nic nie wykazał. Ponadto zrobiło się cieplej to i przestał kopcił i biały nalot na korku się nie pojawia. Teraz muszę tylko znaleźć gdzie płyn chłodniczy ucieka, stawiam na chłodnice bo czasami z niej paruje. Jednak podczas sprawdzania szczelności tym testerem zauważyłem coś innego, trzymam motor na obrotach ~2500, jednak po włączeniu dmuchawy, ogrzewania tylnej szyby i świateł obroty spadały do ~1500 a pedał gazu był ciągle w takim samym położeniu. Nie jest to chyba normalne zachowanie, jakie mogą być tego przyczyny? Cewka, alternator?

Edytowane przez CaG0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!