Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Metaliczny klekot z silnika


CaG0

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj sprawdzałem świece i na jednym cylindrze świeca była czarna, nalot był suchy ale dość gruby. Czy możliwe że mieszanka na jednym cylindrze nie spala sie tak samo jak na innych, jeśli tak to dlaczego? Co do tego dymienia to dym jest biały i ustaje po przejchaniu dłuższej trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzisiaj zauważyłem że mam pęknięty kolektor wydechowy, czy to może być przyczyną tych stuków. Jakie są skutki jazdy z pękniętym kolektorem? Pękniecie jest pokazane na zdjęciu, jest w tym zamoczonym miejscu. ZDJĘCIE

 

Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie, czy potraktowanie tego pekniecia jakims klejem termicznym pomoglo by chwilowo? Bo na wymiane musze poczekac do nastepnego miesiaca.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepszym rozwiązaniem będzie spawanie.

Niestety mało kto umie dobrze pospawać żeliwo.

Jeżeli masz spawarkę, to poszukaj elektrod EŻ, wyjmij kolektor z samochodu i spróbuj to zalepić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor załatwiony i wymieniony. Ale jest jeszcze jeden problem, nalot na korku od oleju konsystencją i kolorem przypomina majonez. Dodatkowo ubytki płynu chłodniczego i kopcenie na biało, jest inna opcja niż uszczelka? Dodam tylko że robię krótkie odcinki, dwa razy dziennie po 6km po mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety kolego to uszczelka.

nalot na korku od oleju konsystencją i kolorem przypomina majonez. Dodatkowo ubytki płynu chłodniczego i kopcenie na biało

Typowe objawy uszczelki. Niecały miesiąc temu to samo przerabiałem.

Ja przy okazji wymieniłem rozrząd, nie wiem jak u Cb ale dobrze byłoby pasek wymienić.

I nie czekaj długo, bo za chwilkę będziesz szukał nowej jednostki.

U mnie kompletny rozrząd , pompa wody, olej, filtr, petrygo, komplet uszczelek, planowanie głowicy kosztowała ok 700zł + robocizna po znajomości 300zł za wszystko.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki wynalazek tylko pokaże czy uszczelka jest walnięta.

Wykrywacz w szybki i łatwy sposób wskazuje czy w zbiorniku wyrównawczym występuje dwutlenek węgla

Mógł wymienić uszczelkę bez planowania głowicy.

Mogłeś przegrzać silnik i uszczelka znowu poszła.

Gdybania jest dużo.

Samochód na warsztat, głowica do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie uszczelka ani głowica, tester nic nie wykazał. Ponadto zrobiło się cieplej to i przestał kopcił i biały nalot na korku się nie pojawia. Teraz muszę tylko znaleźć gdzie płyn chłodniczy ucieka, stawiam na chłodnice bo czasami z niej paruje. Jednak podczas sprawdzania szczelności tym testerem zauważyłem coś innego, trzymam motor na obrotach ~2500, jednak po włączeniu dmuchawy, ogrzewania tylnej szyby i świateł obroty spadały do ~1500 a pedał gazu był ciągle w takim samym położeniu. Nie jest to chyba normalne zachowanie, jakie mogą być tego przyczyny? Cewka, alternator?

Edytowane przez CaG0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!