Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl


sałron

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Sebulerbin

Witam, jestem nowym użytkownikiem forum. Dotychczas jeździłem Hondą Civic V gen z 94 roku i bylem jednym z administratorów na hcforum.pl jednak wypadało przesiaść się na coś młodszego i tak traf chcial że udało sie zakupić Megankę II z 2005 roku.

 

Pozdrawiam Wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie , co prawda nie jestem posiadaczem "Meganki", ale mam dwa auta pochodne od Reno, Nissana Maximę A 34, i Nissana Pickupa D22 , natomiast na forum zawitałem w poszukiwaniu drobnych porad odnośnie Megane II którym to porusza się moja małżonka. Z przyjemnością podziele się wiedza którą posiadam, i sam będe czerpał z zapisanych przez Was mądrości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich posiadaczy i maniaków samochodów marki Renault, a szczególnie Megane II bo sam takiego posiadam i będzę chciał w najbliższym czasie cos wiecej się o nim dowiedzieć :)

 

Pozdrawiam także wszystkich klubowiczów ze sląska...może kiedyś będzie okazja na jakieś spotkanie.

 

Gracjusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie :)

Jestem posiadaczem, a właściwie użytkownikiem Renault Scenic I Ph I. Po wydanej fortunie na jego naprawy, jest to całkiem miłe autko :)

To forum, to kopalnia wiedzy, całe nocki można tu zarwać :)

Koniec pisania, czytam dalej.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Moi Drodzy- nadszedł ten czas aby ogłosić BIG COMEBACK :)

 

Dawno mnie tutaj nie było i muszę przyznać, że wiele się zmieniło. Powoli staram się nadrobić zaległości.

Ciekaw jestem czy jeszcze funkcjonuje określenie Greenpeace no i czy chłopcy działają :) ;)

 

Muszę też przyznać, że zawsze wspominałem z sentymentem tutejszą ekipę- pamiętam nasze wspólne zloty/spoty :)

 

ok- teraz do rzeczy. Ten kto mnie pamięta - to mnie zna ;)

Moja przygoda z Renault skończyła się wraz z zdarzeniem drogowym gdzie mój szczeniak miał bliskie spotkania z tir-em.

Potem wszystko się pozmieniało, zakochałem się w autkach za oceanu i praktycznie tak zostało do chwili obecnej.

Nadal twierdzę, że jak auto nie ma min 5m długości oraz silnika 3,5 to nie auto ;)

 

Niestety obecnie jestem zmuszony śmigać autkiem służbowym Asterką na gnojówce 1,7 masakra.

Niestety mam też pracę gdzie śmigam po całym naszym kraju- od Gdyni po Leszno, Suwałki, Bydgoszcz, Warszawę, Poznań i w domku mnie nie ma od poniedziałku do piątku.

 

Jak część z was wie- moja żona obecnie śmiga Smartem(bardzo fajne autko- tylko 2 osobowe)

Jak też część z was wie- trzy tygodnie temu urodziła się moja druga córa.

Pojawił się problem techniczny - jak pomieścić trzy osoby w autku 2 osobowym.

Siłą rzeczy musiałem kupić inne autko dla żony.

Różne opcje były brane pod uwagę, ale .....wybór padł na ....:

 

RX 4 ;)

 

Powiem szczerze, że od zawsze mnie się podobał. Dodatkowo naprawdę trafiłem na piękną sztukę - co prawda staroć bo z 2000r, ale tak zachowanego autka z tego rocznika nie widziałem. W chwili obecnej autko jest w garażu i czeka na założenie tablic (dzisiaj zarejestrowałem) i będzie tak czekało do 22 sierpnia bo ma to być prezent urodzinowy hehehehe ;)

 

Na razie chce autko przygotować do tego dnia - czyli standardowe czynności przy nowym nabytku (wymiana płynów ustrojowych itp.)

 

Mam nadzieję, że to dobry wybór dla kobiety- bezpieczne, funkcjonalne, rozmiarowo akceptowalne itp.

 

Tak to by było na tyle na wstępie.

Na razie muszę się zoorientować kto tutaj już mam rx4 i może mnie wspomóc radami technicznymi itp, ale spokojnie ogarnę temat.

 

Cóż pewnie długie przywitanie, ale jeszcze raz WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Na razie jeżdżę Scenic II 1,6. Poprzednio Scenic I.

Za 2 tygodnie odbieram Granda III 1,4 Tce. Czekam, ciekaw jestem jaka będzie różnica, choć miałem okazję nowym już jeździć przez kilka chwil.

Na razie się naczytałem, naoglądałem.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!