Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lużny przewód przy kostce ISO w Megane z 2007 po wyjęciu....


Rekomendowane odpowiedzi

Samochód Megane 2007r zakupiłem w wersji bez radia, sprzedawca jako gratis zamontował mi nieoryginalne radio pioniera, jednak zdecydowałem się zmienić to radio na oryginał, wszystko działa poprawnie wyświetlacz też działa poprawnie ale nurtuje mnie jeden niebieski przewodzik z wiązki na której jest kostka ISO, przewód (cienki niebieski) jest luzem nie jest podłączony do kostki ISO a wygląda (jego długość i umiejscowienie) jakby miał być w kostce ISO. Raczej nie jest to przewód od tej małej kostki mini-Iso od wyświetlacza ponieważ wyświetlacz działa. Może koledzy się orientują czy przy montażu nieoryginalnego radia wypina się jakiś przewód z kostki ISO, i ewentualnie do czego może służyć ten przewód. Bardzo proszę o pomoc. Dodam tylko, że nie chce jechać pytać w serwisie bo zaraz będzie, że wymontował Pan radio a zamontował Pan inne samodzielnie wiec gwarancja itp…….

Ewentualnie może ktoś dysponuje rozrysowaną kostą iso z megane II z rozpisaniem podłączeń do tej kostki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy w kostce ISO kupionej w sklepie to tak jak pisze Easy,

a pozostałe przewody to: czerwony- plus po zapłonie

żółty- plus stały(podtrzymanie pamięci)

czarny-masa

Pomarańczowy- podświetlenie radia gdy wyłączone ale gdy włączone światła

no i niebieski

ale rozkręcając swoją meg I i zakładając kostkę ISO bo poprzednik poskręcał wszystko na barana i pozlepiał to taśmą klejącą widziałem że u mnie są inne fabryczne kolory przewodów. ten niebieski fabrycznie to u mnie podświetlenie radia ale radio i tak tego nie obsługuje. zaznaczam że u mnie to meg I ph1. dodaje zdjęcie kostki Iso zasilającej.

post-5486-1207296746_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem to wszystko na spokojnie w samochodzie i ten urwany (luźny) przewód to jest "masa" i nie masa już pisze dlaczego jak do niego dotknę kabel czarny miernika a czerwonym dotknę zasilania plusa z akumulatora mam na mierniku wskazuje napięcie 12,6 V wiec wychodzi że ten kabelek to masa ale jak przełącze miernik na omomierz okazuje się że pomiędzy tym kabelkiem a masą (np. na antenie albo na końcówce nr 8 ISO ) nie ma żadnego przejścia oporność jest nieskończoność dlatego napisałem, że to masa nie masa. Zdjęcie kosztki i luźnego przewodu w załaczeniu

post-7938-1207332589_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!