ehehe020 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witam,od razu zaznaczam że jestem całkowicie zielony w sprawach diagnostyki meganki ale chciał bym się od was dowiedzieć jaki kabel powinienem kupić i jaki program pobrać żeby połączyć się z meganką i sprawdzić jej błędy (fault injection,abs). Dokładnie jest to Megane 2 2003r 1.9dci 120km 2003r. Nie wiem jakie jeszcze informacje podać.. Pytajcie i pomóżcie,z góry dziękuję i liczę na wyrozumiałość ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniewa Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Ja z powodzeniem wykorzystuję ELM 327 i program maxiecu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ehehe020 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Widzę że jesteś z Chełma,kupiłeś elm327 w Chełmie czy z alledrogo zamawiałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniewa Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Z alledrogo trzy lata temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ehehe020 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 A nie wiesz gdzie można w Chełmie kupić w podobnej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniewa Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Jak chcesz to mogę Ci oddać swój, do mnie jedzie pocztą MPM-COM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ehehe020 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Bardzo chętnie jeśli tylko Ci się już nie przyda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...