Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane II kombi


sebek77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów.

Przymierzam się do zakupu megane II w kombi początkowo myślałem o silniku 2,0 benzyna z racji tego ,że moja rodzina liczy sobie 5 osób,ale kolega z pracy ma sedana z silnikiem 1,6 i mówi że ten silnik też daje radę.Trochę poczytałem o zakupie auta tutaj na forum i bardziej się zestresowałem zakupem auta.Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o motoryzacje a czytając na forum na co jesteście w stanie zwrócić uwagę postanowiłem poprosić forumowiczów o pomoc przy zakupie auta.Na zdjęciach większość samochodów wygląda fajnie a pomimo tego widzicie rzeczy,które dla mnie nie były widoczne,Mój budżet na zakup auta to 15-16 tys.Byłoby ekstra gdyby udało mi się kupić auto blisko miejsca zamieszkania,ale nie wykluczam zakupu z innych rejonów polski.Oto propozycje z okolic Dolnego Śląska-proszę o wasze opinie:?

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-16v-klimatronik-instalacja-lpg-ID6yijM5.html

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-16v-115-km-klimatr-alu-navigacja-zadbany-ID6yeXWD.html

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-16v-klimatr-alu-zadbana-ID6ydZZJ.html

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-120tys-serwis-115km-klimatronik-lif-ID6y6VxT.html

słyszałem opinie,że dobre auto to po rodzinie lub od znajomych mam pecha bo nikt taki nie sprzedaje auta,ale jeśli macie panowie jakieś inne sugestie to ja poproszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - jak chcesz gaz i auto na dłużej, to nie lepiej samemu zakładać instalację?

2 i 3 - modele sprzed liftingu.

4 - drogo i malutki przebieg jak na niemieckie drogi.