Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wycieraczki przód - problem


Rekomendowane odpowiedzi

problem z wycieraczkami zaczął sie czoraj po ok. godz. jazdy w deszczu, nagle zwolniły a potem przez chwile nie działały zeby znowu działać. po ok 4 godzinnym postoju przez ok. 30 min było ok a później nagle zwolniły i przestały działać. tzn miały kilka zrywów jak się im pomogło ręką (ich praca wyglądała tak jak by były na baterie a te właśnie były już rozładowane). nie wiem czy to wina silniczka czy moze jak wjechałem w większa kałuże to moze zalało instalacje. prosze o pomoc, może ktoś miał podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu należałoby przesmarować mechanizmy które są pod plastikami na podszybiu :-> Mogą sie zacierać choć może też siadać sam silnik :roll:

a do tego celu proponuje wziąć smar z nadmiaru na pająku rozdzielającym prąd przy silniczku elektrycznym. Ponoć standard w Scenicach i mnie też dopadło --> wycieraczki nie chciały się wyłączyć lub wyąłczały gdzie chciały przyczyną było za dużo nasmarkanego fabrycznie smaru na w/w pająku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanizmy przesmarowane, połaczenia sprawdziłem i chyba są ok, a silniczek już wydaje ostatnie tchnienie bo nawet jak pomagam reką to nie chce pracować. poczekam jeszcze tylko niech ta cholerna wilgoć z powietrza zniknie i niech auto trochę 'przeschnie'. jak to dalej nie pomoże to trzeba chya kupić silniczek. tylko kupic sam czy z całym mechanizmem? ktoś już to sam robił, trudno się przekłada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie z głową nim wypijesz dwa piwa :P powinieneś skończyć robótkę ;-) . W scenicu ściągasz plastiki, duży klucz chyba 22 do odkręcenia ramiona od ośki silniczka, długa chyba 10ka na przegubie aby odkręcić dwie śruby mocujące do grodzi i sprytnym ruchem w prawo (trzeba przekręcić silniczek) wyjmujesz na stół. Piwa raczej wypij po pracy bo w przeciwnim wypadku dłużej Cie zejdzie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam rocznik 02 (99-02), na allegro widziałem silniki w różnych cenach tylko nie wiem cz te z przedziału 96-99 będą do mojego pasować. czy może ktoś wie?

 

[ Dodano: 2008-04-28, 14:24 ]

już miałem kupi nowy silniczek ale własnie znowu zaczęły działac. czy to może elektryka mi pada? czy ktoś miał podobnie? jakie połączenia radzicie mi dokładnie sprawdzic (i gzie one są). dziekuje i pozdrawiam

 

[ Dodano: 2008-04-28, 14:53 ]

już miałem kupi nowy silniczek ale własnie znowu zaczęły działac. czy to może elektryka mi pada? czy ktoś miał podobnie? jakie połączenia radzicie mi dokładnie sprawdzic (i gzie one są). dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Problem z przednimi j.w.

Padly w czasie jazdy, przy przelaczeniu na najszybsza prace, po prostu zostaly "w pionie"...

Zjechalem do garazu, sprawdzilem skrzynke bezpiecznikow, wszystkie cale...

W srodku nie mam pojecia - ktory od czego...

Nie mam pojecia - silnik czy zabezpieczenie...

Ktos sie orientuje???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

--------------------------------------------------------------------------------

 

Panowie jestem tu nowy wiec jesli co s pisze nie w tym temacie co powinienem to prosze oszczedzcie mnie. .Kupilem dzis meganke.1,4 16V 2001r.Sprawdzilem wszystko oprocz wycieraczek,no i tu jest problem bo one nie dzialaja,w ogole jedynie tylna.Bezpiecznik sprawdzony i jest ok.Aha spryski tez nie dzialaja,nie ma zadnej reakcji ze strony pompki.Jest to moja pierwsza meganka w zyciu i prosilbym o pomoc.Dzieki.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jak u kolegów powyżej też pojawił się problem z wycieraczkami. Stanęły i koniec. Wymontowałem silnik wycieraczek i tu pojawił się problem. Otóż nie mogę takowego nigdzie dostać. Allegro przeszukane wzdłuż i wszerz. Parę szrotów już też odwiedziłem i nic. Podobno nie ma zamienników tylko oryginał w serwisie 800zł więc wolałbym coś tańszego B) . Wiem również, że z innych roczników nie pasują silniki do mojego modelu (inne wtyczki lub inne mocowanie). Jeżdżę Megankę z 2002r 1.6 16v. Doradźcie coś proszęB)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!