Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie odpala gorący


wrocer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szukam pomocy w rozwiązaniu problemu.

 

Renault Megane Scenic '97 1.9DT silnik F8Q pompa Lucas na zimno odpala ładnie, na gorąco - nie.

Żeby bez problemu odpalił na gorącym silniku, podpompowanie paliwa gruszką /powietrza w przewodach brak - mam przezroczyste/, lub, po włączeniu zapłonu, czekam aż zgaśnie immo i kontrolka świec żarowych i jeszcze ok 5 sek, start i OK.

Moim zdaniem niepotrzebnie włączają się świece żarowe, alem laik, więc proszę o podpowiedź gdzie jest problem?

Czy jest czujnik temperatury paliwa, jeśli tak to gdzie i jak toto wygląda, może ktoś ma fotkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej bierze udział w rozruchu 1,9 dCi. Decyduje o czasie podgrzewania świecami żarowymi i dawce paliwa przy rozruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi. <piwko>

Właśnie zawiozłem do warsztatu. Wymienili kpl wtrysków po regeneracji - pali na 3 gary,

włożyli z powrotem stare wtryski - pali na 2 gary.... co(ś) spaskudzili!!!????

 

Dodano: 26 wrz 2016 - 18:46

...i jeszcze maja zamiar grzebać w BSI..... :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miało być podłączenie pod clipa!!!. Ci mechanicy to d..y . Metodą prób i błędów uczą się na Twoim silniku, zepsują Ci silnik.

Nic nie pisałeś, że silnik źle pracuje, dużo pali, czy dymi!!!!!!

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuje /dotychczas/ bardzo dobrze, nie dymi, ma moc, pali w trasie 5.2 w miescie 6.0.jedyny problem to właśnie odpalanie "na gorąco"

 

Dodano: 26 wrz 2016 - 19:24

sorry w trasie 4,5l/100, w sierpniu trasa Wrocław-Mielno-okolice-Wrocław na 45 llitrach ON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co robią Ci fachowcy ?? Wizyta w ASO Reno, clip i wszystko będzie jasne. Szukasz rady a się do niej nie stosujesz. Warto też stosować olej 2T do paliwa-poczytaj.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Słucham rad, zawiozłem bo padła klima i mieli poprawić w ramach gwarancji. Napełnili wcześniej nie sprawdzając DOKŁADNIE szczelności.

A ponieważ podobno robią duużo renówek to zasugerowałem ten problem z odpalaniem... no i wyszło jak wyszło, zobaczymy co będzie dalej.

Tak czy siak WIELKIE DZIĘKI za rady. Jak doprowadzą auto do stanu, przynajmniej, pierwotnego to zaraportuję tutaj.

Jeszcze raz <piwko>

 

Dodano: 26 wrz 2016 - 20:00

acha, mają jakiegoś kompa, ale nie wiem czy to Clip czy inny program, dopytam

 

Dodano: 06 paź 2016 - 01:13

Witam ponownie,

Wiem, co skopali fuchowcy, uwalili odpływy przy demontażu wtrysków. Auto stoi dwa tygodnie!

Tym razem pilnie poszukuję wtryskiwaczy, /lub ich części, np korpusy, króćce odpływu/ LCR 67354010 GOF , do Scenica '97r 1.9DT F8Q 784 pompa Lucas.

Pozdrawiam

 

Dodano: 11 gru 2016 - 10:23

Witam,

Auto wreszcie "zrobione", bo nie powiem, naprawione. Zamontowane wtryski. Kilka dni było ok, ale raz odpalił cięźkawo, przejechałem ok 15km,i po niedługim postoju, zonk! Nie pomogły kable rizruchowe, kręcił, a nie odpalił, dopiero popych 5 m wydstarczył. Przyjechałem do domu. Sprawdzam po 5 min, odpalił normalnie. Następnego dnia - kręci, nie odpala, nawet nie zagada, az do końca aku. Ki czort?

:-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!