Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane Coupe 1.6 8V - brak przekazania napędu


dancer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam problem i będę wdzięczny za poradę.

Renaule Megane Coupe rok 97 silnik 1.6 8V

 

Slinik działa poprawnie. Są obroty. Skrzynia biegów raczej działa poprawnie. Wchodzą normalnie wszystkie biegi. Problem się pojawił przy zmianie biegów. Po zmienie biegu już nie było przekazania napędu.

Jak wrzucę bieg to samochód mogę przesuwać.

 

Co mogło się stać? Co muszę zrobić w takim przypadku?

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

M

 

[ Dodano: 2008-05-14, 23:06 ]

Przepraszam........ czy mój problem jest nietypowy?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest nietypowy. Było użyć opcji szukaj a już dawno wiedział byś o co biega. W skrzyni od strony kierowcy wyskoczył Ci seger zabezpieczający półoś. Musisz kupić nową podkładkę i seger w ASO (40 zł) złożyć i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

 

Dziękuję za odzew. Jestem uczestnikiem kilku for tematycznych i wiem jak bardzo irytuje gdy ktoś nie używa opcji szukaj....... Ja szukałem...... jednak nie znam się wogóle na budowie technicznej samochodu więc nie wiedziałem jak precyzyjnie szukać....

 

Masz Ziolo racje. tak też ten problem zdefiniował mechanik który mi to zrobił...... Jednak on to jakoś zrobił (mechanik jest z polecenia kolegi - ponoć Bardoz dobry i ludzie są bardzo zadowoleni)..... To jest jakiś tam "pierścień"... Jednak mechanik powiedział, że jeżeli to padnie...... to trzeba kupić nową skrzynię. (troszkę przeraża mnie kupno nowej skrzyni i wynagrodzenia za robocizne bo bez wyjęcia silnika się nie obejdzie).....

 

Mam teraz chyba mały problem z biegami..... nie zawsze chce mi wejść jedynka....... :-/

Nie wiem co z tym fantem zrobić.........

Dodatkowo muszę go jutro przetestować na długiej prostej bo coś mi się zdaje, że dynamika mu spadła..... ale tu chyba będzie inny problem...... Bądz po prostu silnik 1.6 tak ma : ) a ja sie czepiam niepotrzebnie........

 

co myślicie o wymianie całej skrzyni?

 

Pozdrawiam!

M

 

Pomimo, że Kolega jest oblatany na kilku forach, proszę o zapoznanie sie z regulaminem tego forum. Nie cytujemy w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadamy. Jest to naruszenie regulaminu. - gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o to że jedynka nie wchodzi to tak: mechanik wyjął półoś, wyleciał olej. Czy dolał do stanu max??? Bo jak nie to masz rozwiązanie. Jak nie dolał to wcale nie jest taki dobry. Sprawa druga - wyciąganie skrzyni. Wcale nie trzeba do tego wyciągać silnika. Ja ze szwagrem wyciągam skrzynię i wkładam nową w ciągu sześciu godzin <ok> sprawny mechanik powinien to zrobić w nie więcej niż 8h. Kolejna sprawa to ten seger (pierścień) o którym mechanik mówi. A przez to co mówi sam udowadnia że najlepszy nie jest. Otóż jeśli wyskoczy Ci to jeszcze raz czy dwa to faktycznie popsuje się mocowanie segera ale to nie znaczy że od razu trzeba wymieniać skrzynię biegów. Trzeba ją wyciągnąć i zawieźć do gości którzy przerobią Ci mocowanie segera na takie skręcane na 3 śruby. Problem z głowy na zawsze :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

tak jak kolega pisze sprawdź olej jeśli olej jest ok tzn ze skrzynia zaczyna się sypać

ja by się jednak okazało ze skrzynie jest do wymiany (czego oczywiście nie życzę :oops: ) to zapraszam mam taką do sprzedania oprócz skrzyni całe megane coupe 1.6 8v 99r na części

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!