Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

przedostająca się woda do elektryki, pomocy!


karolina93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! Na wstępie napiszę odrazu, że wylądowałam tu z forum Clio bo tam nikt nie udzielił mi konkretnych podpowiedzi. 

A więc historia ciągnie się za mną już jakiś czas. Woda dostaje się do kabelków albo przekaźników i robi wariacje w aucie. Jako że Clio i Megane mają podobne problemy ( z tego co się naczytałam a się naczytałam...) Może ktoś tutaj będzie w stanie mi udzielić jakieś podpowiedzi.

Na wstępie powiem, że woda nie dostaje się do wnętrza auta wszystko suchutkie, żadnych zacieków. Natomiast dostaje się do kabelków i wtedy są cyrki... auto nie do ruszenia nie do zamknięcia poprostu nic. Ale po kolei. Ostatnim razem po problemach poszło do elektryka i ten stwierdził zatkane kanaliki odprowadzające wodę z podszybia. Przepchał, reszte wysuszył i auto chodziło 2 tyogdnie. Dzisiaj po mocnych ulewach znowu to samo. Samodzielnie pozdejmowałam osłony wycieraczki itp i sucho woda ładnie spłynęła. Zauważyłam natomiast, że w dachu ( panoramiczny otwierany) na uszczelkach zbiera się mnóstwo wody. szmatki i strzykawka dały radę ale woda długo jeszcze napływała. Pewnie zatkane kanaliki od dachu? Ktoś ma pojęcie jak się do nich dostać przy zamkniętym dachu? musiałam wyłączyć aku bo pisk z kompa taki jakby zaraz miał cały wybuchnąć... i teraz go raczej nie włączę pogoda taka że auto stoi pod plandeką... I odrazu jak z tą klimą ona ma osobne ujścia też? Gdzie tego szukać?

Co do tych kanalików z podszybia: wyjmując je spodziewałam się zdecydowanie dłuższych a one były bardzo krótkie, nie rozkręcałam nadkola, one wchodzą tam dalej w jakąś rurkę? Przepraszam że tak szczegółowo ale powiem szczerze, że mając wcześniej clio przez 3 lata nie miałam takich problemów jak z tą teraz przez 3 miesiące.

A teraz o aucie: Clio3 z 2005r. 5 drzwi, silnik 1,6 112km, benzyna i gaz

oznaki wariacji: auto zostawione na wieczór godzina 4 nad ranem włączyły się światła ( miałam ustawione na włączone bo automatyczne wył/wł) i wiatrak ( chłodnicy zdaje się). Po tym rano nic się nie działo. parę dni później podchodzę do auta otwarte, nie reaguje na kartę próbuję odpalić to tylko komunikat skręć kierownicę i start co oczywiście nie działało, zablokowane koła , tragedia, reset przez aku nic, różne sposoby nic, zamknięcie auta od kluczyka nie reaguje. Po tym do elektryka i te kanały podszybia. Dzisiaj noc, znowu 4 nad ranem włączone światła ( już nauczyłam się wszystko ręcznie wyłączać światła, nawiew, radio..byle się nie włączyło w razie co.)auto znowu włączone światła, otwieram drzwi gasną i oczywiście zero reacji na kartę, do tego ten pisk. Dodam jeszcze że przez 2-3 dni ostatnie słychać było przy odpaleniu auta przez chwilę jakby takie " mielenie komputera" potem cichło

Może ktoś doczytał do końca i chce udzielić wskazówek?

Pozdrawiam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!