Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane zdechlo


seravok

Rekomendowane odpowiedzi

Rano normalnie odpalilem.Pojechalem nim 70 km,postalo z godzinke.Nastepnie

wrocilem ,znowu 70 km i od 14 do 17 spokojnie stalo sobie pod firma.O 17

fajrant, wchodze do auta.Silnik odpalil na sekunde i zgasl.Ponowne proby

uruchomienia nie daja rezultatu.Rozrusznik kreci jak szalony ale nie ma

zaplonu.Silnik to 1.9 dCi. Jak mu "samo" nie przejdzie to jutro go odholuje

do mechanika.Moje podejrzenia padaja na imobilizer.Jutro wezme drugi kluczyk

i moze on pomoze.Paliwa jest sporo wiec to nie paliwo.Zreszta przyjechalem

nim z trasy i zadnych niepokojacych objawow nie bylo.Ma ktos jakies

podejrzenia czemu nie dziala? Oczywiscie wiem ze glownym powodem jest to ze

to francuz a w szczegolnosci Renault.Chodzi mi o ten mniejszy powod niecheci

do odpalenia silnika

Auto z 2004 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro odpalił i zgasł to może i immo ale wątpię:

-pasek rorządu (ale to narazie odpuścmy)

-pompa wtryskowa (i tego bym był bardziej pewny) a jeżeli to ona to wiedz że pompy są elementem które są kupowane przez Renaulta od firm Bosch i Lucas. Tak więc czy kupisz np. VW to i tak będziesz miał pompę tej samej firmy(przykładów części jest wiele). Więc nie mów że francuskie jest złe jak nie wiesz o czym piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzupelniajac watek informuje ze to nie rozrzad i raczej nie imobilizer i chyba nie pompa.Rano wzielem zapasowa karte i probowalem odpalic.Ponownie odpalil na sekunde, zapalila sie czerwona kontrolka STOP i zgasl.Krecil rozrusznikiem dluzej niz normalnie i odpalil z taka jakby niechecia ale odpalil na sekunde.Ponowne proby uruchomienia nie przyniosly rezultatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto naprawione. Problemem okazał się zapowietrzony układ paliwowy. Była jakaś nieszczelność. Mechanik posprawdzał połączenia, wymienił filtr paliwa, podpompował pompką co jest z prawej strony i odpalił silnik. Dzięki za podpowiedzi (za wyjątkiem tej o świecach)

 

Dodano 13.07.2008r.

Taka sama usterka jak poprzednio zdarzyła sie ponownie. Zaparkowałem w tym samym miejscu i po dwóch godzinach miałem te same objawy. Silnik odpalił na sekundę i zgasł a potem już nie odpalał. Nauczony przez mechanika co mam robić, podpompowałem gruszka na wężyku od paliwa i udało sie, zapalił. Podejrzewam że przyczyną jest sposób parkowania. Dwa przednie koła na dość wysokim krawężniku. Paliwo w jakiś sposób cofa się z wężyka a na jego miejsce dostaje sie powietrze (lub próżnia, a raczej rozrzedzone powietrze). Po rozruchu paliwo przed powietrzem zostaje spalone i silnik gaśnie z braku paliwa. Po parkowaniu na płaskim nigdy takich objawów nie ma. Spotkał sie ktoś z takimi objawami i zna sposób na tą usterkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!