Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwny dźwięk / stuk przy zmianie biegów


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Mam dokładnie ten sam problem Megane IV 1.5 dCi 2017. 176 tyś km. Kupiłem jako używane zrobiłem 12 tyś km. Zdecydowanie częściej puka w lato niż w zimę. Objawy tylko na rozgrzanym aucie przy zmianie biegów 1-2-3. Już dawno po gwarancji także pozostaje mi samemu wymienić półosie. Chyba nie ma co liczyć na Renault, na ogólną akcje serwisowa:/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej tak. Tylko zrób to w aso, tak żeby była gwarancja na robotę i części. 
Zgłoś ze wali i mają wymienić półosie (jeżeli potwierdzą że to to) bo jak pokazuje historia tego wątku, u niektórych po wymianie w aso dalej wali .......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości czy ktoś się orientował ile liczą w ASO za wyminę tych półosi jak auto jest już po gwarancji? Może lepiej też nie jechać do ASO i wymienić w jakimś lepszym warsztacie, może jakiś inny producent tych półosi jest niż tylko to co w ASO montują? Ciekawe jak są opcje dotyczące samodzielnej wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Sarna1 napisał:

Raczej tak. Tylko zrób to w aso, tak żeby była gwarancja na robotę i części. 
Zgłoś ze wali i mają wymienić półosie (jeżeli potwierdzą że to to) bo jak pokazuje historia tego wątku, u niektórych po wymianie w aso dalej wali .......

Dlatego apelowałem o numery półosi bo wygląda na to, że jest nie jeden a wiecej.

Moje nie stukają. Serwis pewnie wymienia 1:1 i tu problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, michal_d napisał:

A tak z ciekawości czy ktoś się orientował ile liczą w ASO za wyminę tych półosi jak auto jest już po gwarancji? Może lepiej też nie jechać do ASO i wymienić w jakimś lepszym warsztacie, może jakiś inny producent tych półosi jest niż tylko to co w ASO montują? Ciekawe jak są opcje dotyczące samodzielnej wymiany.


Wymiana w aso da ci jedno - jak wymiana nie pomoże będziesz walczyć z nimi dalej, duża szansa że wymienią na inne (co też widać po forum). Przy wymianie w warsztacie niezależnym nikt nie weźmie na siebie odpowiedzialności i jak wymiana nic nie da to będziesz mieć 2 komplety stukających półosi. 
 

Edytowane przez Sarna1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, michal_d napisał:

A tak z ciekawości czy ktoś się orientował ile liczą w ASO za wyminę tych półosi jak auto jest już po gwarancji? Może lepiej też nie jechać do ASO i wymienić w jakimś lepszym warsztacie, może jakiś inny producent tych półosi jest niż tylko to co w ASO montują? 

Mi wycenili na 4000 PLN netto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.01.2021 o 18:48, el_ryba napisał:

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

Tak dokładnie. Zgadza się auto normalnie jeździ ale trzeba przyznać że jest to bardzo denerwujące... Nigdy nie spotkałem się z czymś takim a jeździłem autami wielu marek o różnych przebiegach 250-400 tyś km. Tutaj auto stosunkowo młode. A jednak ma kilka dolegliwości. Prócz stuków o których mowa, przy wsiadaniu i wysiadaniu skrzypi fotel kierowcy (jak u babci wersalka) ^^

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 10.09.2020 o 14:00, Vezemir napisał:

Dzwoniąc do Renault Nawrot we Wro z zapytaniem czy mają rozwiązanie na ten problem w skrócie otrzymałem taką informację:

"Tak znamy problem. Potwierdzamy, że wymiana poduszek która była robiona jako pierwsza akcja nic nie daje. W kilku samochodach wymieniono półosie ale najprawdopodobniej to także nic nie daje. Półosie zostały wymienione aby przesłać je do Renault do analizy. Renault nadal szuka rozwiązania problemu i przy najbliższym serwisie poinformujemy Pana czy już coś wiadomo. Jednocześnie informujemy, że nie ma niebezpieczeństwa dla bezpieczeństwa oraz dla awaryjności auta (to jest ciekawe bo skoro nie znają przyczyny to ciekawe jak mogą określić czy jest niebezpieczeństwo:) ). 

Generalnie grają na zwłokę i szukają najtańszego rozwiązania na akcję serwisową....

Vezemir, czy Nawrot już wie jak rozwiązać ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 22.01.2021 o 11:48, ABCMegane napisał:

Vezemir, czy Nawrot już wie jak rozwiązać ten problem?

Wczoraj wróciłem z serwisu... Mam przyjechać jak będzie ciepło bo przecież teraz nie mogą tego zdiagnozować... Tłumaczenie, że przecież już to zdiagnozowali i wymieniali poduszki pod skrzynią, nic nie pomogło... Informacji jak rozwiązać temat też nie otrzymałem, bo przecież nie są w stanie teraz zdiagnozować... Czeski film... Pojadę w maju :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są jakieś jaja. Ludzie zgłaszają poważną usterkę, a Renault Polska nie widzi żadnego problemu.

Ja również jestem umówiony na "cieplejsze" czasy. Pomimo obustronnego upośledzenia słuchu nawet przy obecnych temperaturach ja słyszę owe stuki, są one słabsze, ale są. ASO niestety nic nie słyszy. Nie słyszą bo nie chcą czy, nie słyszą bo nie chcą słyszeć. Obecnie jestem po uszczelnieniu głośników (kolejny problem o którym wie Renault Polska), spod których woda dostawała się do wnętrza samochodu. Czekam na deszcz lub okazję na wymycie samochodu. Tak więc, jak widać, już zaczyna się kitowanie, mocowanie na trytytki, drutowanie, klejenie na ślinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Krzychu przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!