Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zmiana auta na Megane I Diesel?


midjih

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za odpowiedź, jeżeli chodzi o silnik to już sprawa jest przesądzona, ponieważ jutro jadę oglądać ten egzemplarz:

http://moto.allegro.pl/item409531857_renau...gaz_.html#photo

 

W trasy nie jeżdżę raczej więc 75kucyków wystarczy, jak coś to tylko 40km do szkoły.

Silnik podobno nie bierze oleju i jest suchy; coś puka w lewym kole, zastanawiam się co to może być, podobno amor jest ok. Może to przegub - ale czy pukałby podczas jazdy na wprost?

Jutro po południu jadę oglądnąć ten model, na co zwrócić uwagę i gdzie najszybciej wychodzi rdza?

 

Czy to auto nie ma ABSów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

midjih, z tym pukaniem to może być wiele rzeczy, jeśli przegub to wymienia się go razem z półosią (przynajmniej u mnie) co troszkę jest drogie, mogą oprócz tego pukać drążki czy sworzenie - zdecydowanie tańsze.

 

Wersja z linka jest wersja chyba najuboższą - nie ma nawet wspomagania czy elektryki.

 

Jeśli jedziesz oglądać to rdza pojawia się najczęściej na tylnich nadkolach i wewnętrznej komorze silnika. Sprawdź jak jeździ na benzynie - czy się nie dławi lub szarpie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Spalanie 8/100 gazu to chyba na trasie i nie przekraczając 90 km/h. Jak ma świeżo położoną konserwację to bym go nie brał. Rdzewieć lubi: koło wlewu paliwa, tylne nadkola, błotnik z przodu lewy (patrz od wewnętrznej strony po otwarciu drzwi), przedział silnika pod akumulatorem (jak aku miał wyciek to może być tam nie ciekawie) i w kilku innych miejscach. Obowiązkowo wjazd na kanał i sprawdzić wycieki od tyłu silnika (bagnet, czujka ciśnienia) i ze skrzyni biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, jednak nie warto porywać się z motyką na słońce, jeżeli będę chciał kupić Meganę to muszę jeszcze do zbierać do jakiejś przyzwoitszej wersji, brak wspomagania zdyskwalifikował ją.

Dzięki za porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesadzacie. Jeździłem wcześniej Polonezem BEZ wspomagania. Dało się manewrować na parkingu spokojnie - tyle, że nie jedną, a dwoma rękami. Owszem, wspomaganie jest superową sprawą, ale nie przesadzajcie, że autem BEZ niego się nie da jeździć, bo ja chociażby jestem przykładem, że się da (jeździłem nim ponad rok).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że się da bo jeżdżę bez wspomagania już dłuższy czas, mówię tylko, że jest to mniej komfortowe i czasem dosyć uciążliwe, gdy blokując wyjazd musisz kręcić maksymalnie dwoma rękoma aby się zmieścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CareK, ja akurat też pare lat temu jeździłem starym poldkiem bez wspomagania i oczywiście dało się jeździć, ale akurat zawracanie na drodze było strasznie uciążliwe i męczące. Jak już midjih, ma coś kupować to lepiej niech już kupi chociaż ze wspomaganiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!