Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pomocy! nie mieszczę się w 10l/100km


Rekomendowane odpowiedzi

Walec Na dzień dzisiejszy mam na liczniku 530 km przejechane, licznik paliwa wskazuje na 1,5 kreski, czyli około 8-10 l benzyny. Wychodzi na to, że pali około 10 l w cyklu mieszanym.

nie licz spalania patrzac na "kreski" bo one oszukuja... jak liczylem jak Ty to wychodzilo mi nawet 12 litrow na 100km... jak zalalem do pelna, wyzerowalem tymczasowy licznik i po przejechaniu 200-300 km dotankowalem do pelna z wyliczenia wyszlo ze spala 7-7,5... sam sobie ocen czy to miarodajne ufanie "kreskom"...

 

edit: moje najmniejsze spalanie w trasie to 4,96 , Warszawa-Gdynia... silnik 1,6 16V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, do niedawna byłem szczęśliwym posiadaczem Megane I '97 1.6 90 KM, dziś już taki szczęśliwy nie jestem. Wiem że na temat spalania napisano na tym forum wiele, jednak mój przypadek jest chyba bardziej złożony. Do niedawna spalanie w trasie wynosiło około 7 litrów, w przypadku jazdy z ciężkim obuwiem maksymalnie 8,5 litra. Natomiast z dnia na dzień spalanie skoczyło do około 10-12 litrów. Wymieniłem w pierwszej kolejności czujnik temp. Powietrza. Przejechałem 100 km i mam 8 litrów pięknie, jednak po przejechaniu kolejnych 100 kilometrów i zlitrażowaniu wyszło 12 l. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tego czujnika? Nie sprawdzając czujnika wymieniłem również kable, świece i lambde, spalanie po 100 km 10 litrów. Mam jeszcze łożysko które powyżej 80km/h buczy ale czy może ono powodować taki wzrost spalania? Łożysko wymienię w przyszłym tygodniu wraz z olejem w silniku skrzyni i filtrami powietrza i oleju. Tankuję cały czas orlenowską Vervę i ręce mi opadają. Samochód przyspiesza wspaniale, nie jest mułowaty. Jakiś miesiąc przed tym gdy spalanie mi tak wzrosło, silnik przez kilka dni po odpaleniu, nie ważne czy ciepły czy zimny tracił na chwilę moc, obroty spadały na 500 gdy dodałem gazu maksymalnie obroty rosły max do 1700. Po chwili silnik odzyskiwał moc i do następnego odpalenia nie robił problemów. Jakiś czas później podczas jazdy same skakały obroty na wskaźniku, natomiast silnik pracował normalnie. Wskazówka sama skakała na 6000 obrotów i po sekundzie wracała na prawidłowe wskazanie.

Szanowni Forumowicze pomóżcie, w Was jedyna nadzieja!

 

Pozdrawiam,

MK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podlącze sie do tematu i mam takie pytanie, czy zuzyte kable, świece i sonda lambada moze byc przyczyną wiekszego spalania?? Pytam bo niebyly wymieniane po zakupie auta, a i czy filtr paliwa tez moze miec na to wplyw?? Albo tan filtr Powietrza??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!