Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault prezentuje nowego Mastera H2-Tech Prototype na międzynarodowych targach IAA Transportation w Hanowerze


Krzychu

Rekomendowane odpowiedzi

• Renault prezentuje nowego Mastera H2-Tech Prototype na międzynarodowych targach IAA Transportation w Hanowerze

 

• Samochód jest zapowiedzią wodorowej wersji Mastera, która dołączy do już dostępnych wariantów elektrycznego i spalinowego

 

• Platforma podłogowa Mastera jest przystosowana do różnych rodzajów napędu i zapewnia doskonałą integrację nowych ogniw wodorowych, bez uszczerbku dla mocnych stron europejskiego lidera samochodów dostawczych

 

Renault Master Renault Master

 

Niezależnie od rodzaju napędu, na który się zdecydują, nabywcy nowego Mastera zawsze otrzymają pojazd o największej efektywności energetycznej w swojej klasie.

 

Nowy Master jest jedynym samochodem w tej klasie produkowanym we Francji: zarówno platforma podłogowa przystosowana do napędu spalinowego, elektrycznego i wodorowego, jak i wszystkie wersje nadwozia są produkowane na tej samej linii montażowej w zakładzie w Batilly, niedaleko Metz. Silniki, skrzynie biegów i akumulatory są również produkowane we Francji, gdzie swoją siedzibę ma również 84% dostawców.

 

Nowy Master w wersji spalinowej i elektrycznej jest już dostępny w sprzedaży, natomiast wersja wodorowa H2-Tech trafi na rynek pod koniec 2025 roku.

 

Prototyp Master H2-Tech, który ma swoją światową premierę na targach, jest zapowiedzią parametrów nowej bezemisyjnej wersji Mastera stworzonej przez HYVIA, spółkę joint venture Grupy Renault i Plug zajmującą się mobilnością wodorową.

 

Od 15 lat Renault jest pionierem i liderem na rynku samochodów dostawczych z napędem elektrycznym. W przypadku rozwiązań wodorowych marka stosuje to samo podejście – rozszerza ofertę o nowy rodzaj napędu bez uszczerbku dla funkcjonalności a jednocześnie wdraża cały ekosystem stworzony dla klientów biznesowych i z ich udziałem.

 

Największy zasięg w segmencie do 700 km WLTP*, a także czas tankowania wynoszący 5 minut, umacniają pozycję Mastera, który wyznacza nowe standardy również w kategorii samochodów na wodór.

 

Bezemisyjna wersja wodorowa nie uznaje kompromisów i jest przystosowana do intensywnego użytkowania w różnych sektorach działalności: autoryzowani wykonawcy Renault Pro+ wykonują zabudowy typu furgon, platforma z kabiną, podwozie z kabiną i wersje spersonalizowane dla najbardziej wymagających klientów biznesowych.

 

Nowy Master H2-Tech Prototype to ważna, pionierska innowacja, która nie byłaby możliwa, gdyby nie ponad trzyletnie doświadczenie firmy HYVIA w dziedzinie napędów wodorowych. Znajduje ono odzwierciedlenie w opiniach klientów na temat pierwszych dwóch wersji H2-Tech, dostępnych od 2023 roku.

 

Ten innowacyjny samochód gwarantuje niezawodność i wydajność za sprawą pełnej integracji napędu wodorowego z platformą podłogową już na etapie projektu, a także dzięki pozostawieniu niezmniejszonej strefy ładunkowej i ładowności.

 

Architektura napędu Dual Power, złożonego z akumulatora trakcyjnego i ogniwa paliwowego nowej generacji, wykazuje wysoką efektywność energetyczną i zapewnia niezrównany zasięg do 700 km WLTP, a integracja z systemem multimedialnym umożliwia zoptymalizowane zarządzanie zasięgiem i zużyciem wodoru.

 

Nowy Master H2-Tech zostanie wprowadzony na rynek przez Renault, a sprzedaż i obsługa posprzedażna tej wersji będzie prowadzona przez sieć wyspecjalizowanych dealerów H2-Tech przeszkolonych w zakresie specyfiki napędów wodorowych. Samochód stanie się pełnoprawnym elementem gamy samochodów dostawczych Renault i będzie korzystał z całego doświadczenia handlowego marki.

 

Master H2-Tech będzie nadal rozwijany z wykorzystaniem doświadczenia firmy HYVIA i jej zdolności do tworzenia, rozwijania i wspierania ekosystemów wodorowych dzięki unikalnej i kompleksowej ofercie: wodorowych samochodów dostawczych, stacji tankowania wodoru, dostaw wodoru produkowanego w sposób bezemisyjny i rozwiązań finansowych.

 

Źródło: Renault

renault master h2-tech prototype (1).jpg renault master h2-tech prototype (2).jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 20 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!