Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nowy MG HS Plug-In Hybrid – nowa generacja hybrydy od MG


Krzychu

Rekomendowane odpowiedzi

MG Motor wprowadza na polski rynek nową wersję swojego popularnego SUV-a – MG HS Plug-In Hybrid. Ten innowacyjny model, łączący zalety dynamicznej jazdy i oszczędności, zadebiutował podczas warszawskiej premiery na Stadionie Legii Warszawa. Nowy MG HS wyróżnia się zaawansowanym napędem hybrydowym typu plug-in, komfortowym wnętrzem oraz najnowocześniejszymi systemami bezpieczeństwa.

MG HS Plug-In Hybrid oferuje imponujące parametry: zero emisji CO₂ w trybie elektrycznym, zasięg do 100 km na jednym ładowaniu oraz ponad 1000 km łącznego zasięgu dzięki połączeniu napędu elektrycznego i spalinowego. Samochód dostępny jest w dwóch wariantach wyposażenia – Excite i Exclusive – w cenie promocyjnej już od 156 500 PLN.

 

omg-009-rs.jpegomg-008-rs.jpegomg-012-rs.jpeg

 

Nowy model to doskonałe rozwiązanie dla kierowców, którzy cenią oszczędność paliwa, niską emisję oraz nowoczesne technologie, które podnoszą poprzeczkę w segmencie SUV-ów.

 

    EXCITE EXCLUSIVE
1.5T PLUG-IN HYBRID cena katalogowa 164 500 173 500
  cena katalogowa 156 500 165 500

 

Natomiast wersja z silnikiem benzynowym jest dostępna z 6-biegową skrzynią manualną lub 7-biegową skrzynią automatyczną. W ramach oferty promocyjnej, która obowiązuje przez cały okres premiery modelu w Polsce, ceny bogato wyposażonej wersji Excite w ofercie promocyjnej zaczynają się już od 109 900 PLN, natomiast bardziej luksusowa wersja Exclusive jest dostępna od 120 900 PLN.  
 

Zupełnie nowa technologia hybrydowa od MG  
 

W nowej generacji hybrydowego układu napędowego typu plug-in (PHEV) MG wykorzystuje swoje doświadczenie w konstruowaniu pojazdów elektrycznych.  

Nowy, hybrydowy MG HS może pokonać do 100 km (WLTP) na jednym ładowaniu w trybie czysto elektrycznym. Dzięki akumulatorowi o pojemności 21,4 kWh i potężnemu silnikowi elektrycznemu o mocy 183 KM hybrydowy MG HS oferuje niezapomniane wrażenia podczas codziennej jazdy oraz dłuższych tras. Zapewnia spokojną i płynną jazdę oraz średnią emisję CO₂ wynoszącą zaledwie 14 g/km. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi benzynowemu zużycie paliwa pozostaje na niskim poziomie nawet podczas dalekich podróży, co umożliwia przejechanie ponad 1000 km na jednym tankowaniu i pełnym ładowaniu. Łączna moc silnika (339 KM) i dynamiczne przyspieszenie gwarantują prawdziwą frajdę z jazdy.  

Największym atutem nowego MG HS PHEV jest akumulator o pojemności 21,4 kWh, który umożliwia przejechanie 100 km w trybie w pełni elektrycznym. To jeden z największych akumulatorów w swojej klasie, co sprawia, że model ten stanowi doskonały wybór dla osób szukających oszczędności w codziennej eksploatacji oraz dbałości o środowisko.  
 

Wielofunkcyjne tryby jazdy dostosowane do potrzeb kierowcy 
 

MG HS Plug-In Hybrid oferuje różnorodne tryby jazdy, dzięki którym kierowca może w pełni dostosować pojazd do warunków na drodze oraz indywidualnych potrzeb. W pełnym trybie EV, po zaledwie 3 godzinach ładowania za pomocą Wallbox (7 kW), akumulator umożliwia przejechanie nawet 100 km (WLTP) w trybie czysto elektrycznym. Tryb hybrydowy automatycznie dopasowuje pracę układu do aktualnych warunków drogowych, wybierając napęd szeregowy lub równoległy w zależności od prędkości i poziomu naładowania baterii. Oferuje to zarówno wysokie osiągi, jak i wyjątkowo niskie zużycie paliwa. 
 

Nowoczesny design i komfortowe wnętrze 
 

Design nowego MG HS przyciąga uwagę sportową sylwetką i elegancją. Nowy model Plug-In Hybrid wyróżnia się szerokim grillem oraz wyrazistymi reflektorami LED, które podkreślają jego nowoczesny charakter. Już w wersji standardowej nowy model został wyposażony w 19-calowe aluminiowe obręcze kół, które idealnie harmonizują z dynamiczną sylwetką auta. 

Wnętrze stworzono z myślą o maksymalnym komforcie i funkcjonalności. Specjalnie zaprojektowane fotele z 5-warstwową konstrukcją zapewniają wygodę podczas długich podróży, a zastosowanie 42 rodzajów materiałów dźwiękochłonnych pozwala na znaczące zredukowanie hałasu w kabinie, co wpływa na komfort akustyczny podróżnych. Pojemny bagażnik oraz liczne schowki czynią z nowego MG HS idealnym wyborem zarówno dla rodzin, jak i osób aktywnych. 
 

Nowoczesne technologie i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie 
 

Nowy MG HS Plug-In Hybrid oferuje także nowe, zaawansowane rozwiązania technologiczne, które zapewniają kierowcy pełną kontrolę nad pojazdem. Nowoczesny kokpit jest wyposażony w dwa 12,3-calowe wyświetlacze, które umożliwiają łatwy dostęp do funkcji multimedialnych, nawigacji oraz systemów wspomagających jazdę. W standardzie jest także dostępny system wsparcia kierowcy w ramach pakietu MG Pilot, który obejmuje aktywne hamowanie awaryjne, czujniki parkowania, kamerę cofania oraz zaawansowane systemy, takie jak asystent utrzymania pasa ruchu, monitorowanie martwego pola i adaptacyjny tempomat. 
 

Dostępność i wersje kolorystyczne 
 

Nowy MG HS jest dostępny w salonach dealerskich już od końca września, a na jesieni do oferty dołączy również wersja MG HS Plug-In Hybrid. Już teraz można składać zamówienia, korzystając z opublikowanych cen i specyfikacji. Model jest oferowany w sześciu wersjach kolorystycznych: „White Pearl” w wersji standardowej, „Arctic Blue” w wersji niemetalizowanej oraz „Pebble Black”, „Diamond Red”, „Sterling Silver” i „Hampstead Grey” w wersji metalik. Wnętrze jest dostępne w dwóch wariantach: klasycznym czarnym oraz eleganckim jasnobrązowym. 

 

Źródło: mgmotor.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!