Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy warto zainstalowac alarm i centralny zame


knq

Rekomendowane odpowiedzi

Od kiedy mam samochod nie spie spokojnie...

Ile moze kosztowac zalozenie odciecia zaplonu w Megane I HB 97r.?

Aktualnie nie mam zadnych zabezpieczen, a samochod stoi pod blokiem

(nieubezpieczony).

Chcialbym zalozyc cos takiego:

www.allegro.pl/item430421673_alarm_centralny_zamek_4drzwi_syrenka_cz_uderzenia.html

Czy to sie sprawdzi? Moze jakis inny zestaw polecicie? Ile moze kosztowac montaz czegos takiego (orientacyjnie) i czy dalbym rade zamontowac to sam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stiga montowałem u kolegi w Nissanie Micra (firma jest konkretna- kupiłem z rana a za dwie godziny pojechałem sobie do łodzi odebrać dla mnie gotową paczkę) Pierwszy raz widziałem tak zorganizowaną firmę.

Co do towaru to nie mam pochlebnych opinii ale to może być również wina mojego montażu tego zamka. Otóż po 3 miesiącach tylko zamyka a nie otwiera auta( może przeciął się gdzieś źle zabezpieczony przewód albo uszkodził się sterownik master albo poszła centralka- nie sprawdzałem bo za miesiąc auto jedzie na giełdę)

Wracając do twojego towaru upewnij się że dasz radę wykorzystać tamten breloczko-kluczyk. Zwróć uwagę że w swoim kluczyku masz kość od immo którą trzeba przełożyć tak aby jej nie uszkodzić i mogą różnić się mocowania samego grota.

Co do czujnika udaru to jest kiszka nie warta uwagi. Jeżeli chcesz mieć alarm to tak samo jak byś włożył migającą diodę która ma to symulować.

Zwróć uwagę lepiej aby centralny wraz z alarmem uruchamiać z osobnego pilota niż bawić się w przekładki. A jak chcesz alarm to tylko czujniki ruchu a nie udarowe.

Ja u siebie w megance montowałem innej taniej firmy z allegro i jestem na razie zadowolony. Z tym że ja na konsoli już miałem zamontowany przycisk od zamków i siłowniki mi chodziły i tylko musiałem się pod nie podłączyć.

Ja Tobie zalecał bym się zastanowić nad takim zestawem:

http://www.allegro.pl/item431180837_noxxon...cz_wstrasu.html

Zabezpieczysz się (nigdy nie do końca) w czujniki ruchu co lepiej zadziała niż czujnik udarowy który może być dodatkiem.

Montaż jest banalnie prosty ale wymaga cierpliwości i troszkę własnego wkładu. Jedynie co może być przeszkodą to montaż siłowników w drzwiach ale umiejętne dopasowanie blaszek i drutów może zdziałać cuda. Na pewno dostarczana przez nich wiązka jest za krótka i trzeba zabezpieczyć się w dodatkowe przewody. Piloty w formie breloczka pozbawią cię problemów z przekładaniem grota kluczyka. Tak więc jeżeli do roboty bo montaż jest możliwy ale wiedź że żaden alarm nie zabezpieczy twojego samochodu ale jedynie może dać lżejsze sumienie.

Ja pierwszy centralny zamek montowałem w maluchu. To były czasy.

aha. Do tej pory montaż samego centralnego zajmuje mi coś około 5 godzin ale to zależy jaki jest problem w przeprowadzeniu wiązki przewodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze nic mnie nie zabezpieczy przed kradzieza. Chce poprostu spac spokojniej i miec czyste sumienie <czerwona> Aktualnie mam mrygajaca diode (po immobilajzerze chyba), ale immobilajzera nie mam (przynajmniej o tym nie wiem) wiec straszak jest, ale mnie on osobiscie smieszy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozkręć kluczyk a w nim powinna znajdować się kość (poznasz) a jak jest to od strony kluczyka jest ok. Aby poznać prawidłowe działanie immo popatrz na kontrolkę. Nie ma kluczyka działa cały czas. wkładasz kluczyk i przekręcasz czerwona lampka gaśnie. A jak coś nie tak z układem to szybko miga lub świeci cały czas. Osobiście stawiam że posiadasz sprawne immo bo to raczej element mało zauważalny.

Jak by były problemy z montażem to pisz. Najłatwiej zawsze się podłączyć pod rygle którymi blokujesz drzwi od środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

knq, ten przycisk z kropką to nie jest od immo tylko to steruje siłownikami centralnego zamka i nic więcej. Co do tej kości to wystarczy ją tylko zbliżyć do stacyjki a fale (chyba elektromagnetyczne) zrobią swoje. Raczej odbywa się to tak że w stacyjce masz czytnik który rozpoznaje kość w kluczyku i przekazuje dalej info że można odblokować zapłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U moich rodziców w Megi jest "Blokada skrzyni biegów".

http://www.kopol.com.pl/?gclid=CLroyYbE4JUCFQs2QwodniYtXA

http://www.incar.pl/

http://www.allegro.pl/item432291273_okazja...n_dipol_fv.html

 

Nie wiem na ile jest to skuteczne zabezpieczenie, ale wydaje się dobre.

Mieli to też w poprzednim aucie (cinkuś).

Powiem tak: każde zabezpieczenie wymyślone przez człowieka człowiek złamie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

knq, odpuść sobie alarm jeżeli ma być dla bycia większość kierowców zapomina nawet swój sygnał po 2 miesiącach używania a początkujący złodziej upora sie z tym cackiem od stiga poniżej minuty.

Inne rozwiązanie podeśle Ci na PW.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

usunięty przez Administratora lub Moderatora.

 

Powód: 10 ? czego? złotych tysięcy drahm?

 

Ile moze kosztowac zalozenie odciecia zaplonu w Megane I HB 97r.?

10

 

Dla Tych,myślących inaczej <czerwona> ,10PLN

[kolego poczynasz sobie zbyt arogancko, masz zły dzionek? odpocznij przebiegnij się włóż głowę pod zimny prysznic to taka dobra rada] Robak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Mam dwa guziki od centralnego zamka (ten z czerwona kropka i ten z narysowanym samochodem). Mam zupelnie podstawowa wersje samochodu - w samochodzie nie ma nic. Czy to mozliwe, zebym mial centralny zamek (kiedys, bo teraz na pewno nie mam, albo nie dziala)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!