Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pompa? Filtr paliwa? A może coś innego?


Rekomendowane odpowiedzi

Cholera, ale na elektryce to sie zupelnie nie wyznaje, gdzie dokladnie jest ten czujnik? A wpadlem jeszcze na jeden pomysl, moze to silniczek krokowy skoro gasnie na LPG i benzynie i faluje na jalowym biegu????? Co wy na to??? Mozliwe czy odpada???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro na gazie jest ok to nie jest ten czujnik. Gdyby padnięty był czujnik temperatury to miałbyś problemy i na gazie i na benzynie. Zaczynam dochodzić do wniosku, że wtych samochodach wszysko jest możliwe.

 

[ Dodano: 2008-11-04, 16:16 ]

No i jak tam z tym zapalaniem? Udalo sie cos? Ja wlasnie odebralem samochodzik od mechanika po remoncie silnika. Niestety palac pod warsztatem znow musialem dlugo krecic aby zapalila. Wymienione wczesniej przewody i swiece. Juz nie wiem co to moze byc. Myslalem ze to przez awarie silnika mam problemy z paleniem. Co moge jeszcze wymienic to cewka zaplonowa i pompka paliwa. Czy sa jakies typowe objawy padnietej cewki? ktos podpowie?

 

[ Dodano: 2008-11-04, 17:08 ]

Teraz jeszcze przypomnialo mi sie, ze zonka mowila iz przed remontem silnika, podczas jazdy, samochod nagle stracil moc, nie chcial przyspieszac, szarpal. Potem jak sie przejechalem to tych objawow juz nie bylo. Profilaktycznie wymienilem przewody i swiece. Ale czy to zachowanie sie silnika moze wskazywac problemy z cewka? Teraz wszystko jest ok tylko ze cizko mu bylo zapalic po nocnym pobycie pod chmurka. Na zimnym tez sie mulil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po napełnieniu baku powyżej 0,5 benzyna i regulacji LPG problem znikł i zaczal odpalac lepiej niz kiedykolwiek, ale wlasnie od wczoraj mam znow problem bo po przestaniu calej nocy musze go pomeczyc zeby odpalil, krece i krece az w koncu po wielu probach odpala, chyba to pompa paliwa jednak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sprawdź. Ja znalazłem i wyczyściłem czujnik położenia wału(ponieważ nie mogłem go wcześniej zlokalizować więc myślałem że go nie ma) i samochód odpala na dotyk. Co prawda na zimnym muszę umiejętnie operować gazem aby się nie mulił ale już nie będę wnikać o co tu chodzi. Autko stoi cały czas w garażu i jeździ tylko na gazie. Na benzynie jest tylko odpalany. Co do mulenia to u mnie mogą być dwa podzespoły jeszcze, które mają na to wpływ: sonda lambda albo pompka paliwa. Na dzień dzisiejszy zaprzestałem poszukiwań. Jak ustalisz przyczynę Twoich problemów to daj znać. Chętnie skorzystam z doświadczenia innych. PS. Czujnnik położenia wału jest pod kopułką. Ciężko się do niego dostać dlatego też myślałem że go po prostu w mojej wersji silnika nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ponieważ założyłem ten temat myśle, że warto wyjaśnić na czym polegał problem. Po przeczyszczeniu czujnika polożenia wału i kontroli oporu (217-ok) dalej odpalał za którymś razem w zależności od temperatury (przy największych mrozach to nawet za 10-tym razem, jakbym nie wniósł akumulatora na noc do domu to nie odpaliłbym). Z tego co widzę to w listopadzie 2008 (o matko jak długo ten problem istniał) napisałem, że po napełnieniu benzyną powyżej 0,5 baku problem znika i należało iść tym tropem - ja po prostu przez tak długi okres czasu nie wypalałem benzyny do ostatniej kropli. W końcu po licznych bojach z problemem, po kilkunastu banknotach stuzłotowych wydanych u mechanika nalałem do baku denaturatu, wyjeździłem benzynę do ostatniej kropli i zalałem za 50zł. Jakież było moje zdziwienie gdy następnego mroźnego dnia samochód odpalił na dotyk. Pomyślałem przypadek! Ale następnego dnia również i następnego też odpalił za 1-szym razem <ok> Tak więc polecam każdemu kto ma problem z odpalaniem i gaśnieciem po odpaleniu - sprawdzić najpierw czy nie ma zwietrzałej i przepełnionej wodą benzyny w baku, może się okazać, że zaoszczędzicie mnóstwo kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam,

 

Miałem ten sam problem z Meganką 1.4 eco (wyłącznie na zimnym silniku na PB, a na LPG bez problemu). Lista wymienionych elementów osprzętu, kabli i innych modułów jest zbyt długa by przytaczać. Ostatnio wymieniłem nawet pompę paliwa, ale efektu nie było. Dolewałem również różnych płynów do czyszczenia wtrysków itp. Wszystko to trwało 3 lata i mechanicy rozkładali ręce.

 

Brat namówił mnie na dolanie denaturatu w proporcji 1:100 do benzyny i... problem zniknął tego samego dnia. Denaturat wiąże wodę i spala się z nią. Już minęło kilka dni i nadal auto chodzi świetnie. Mimo, że na początku miałem duże obiekcje przed wlaniem denaturatu, to teraz polecam szczerzę tą metodę! Pamiętajcie, że denaturat to po prostu spirytus.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!