Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jak sie zbierają Wasze diesle


conrado

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

mam pytanie a mianowicie jestem ciekawy jak się zbieraja Wasze diesle.

bo ja mam 1.9dci i idzie ladnie ale wgniata w fotel dopiero od 3k :-/ obrotomierz mam do 7k a przycisnełem ja do 5k wiec jak to jest .

zachowuje sie jak benzyniak ze idzie od 3k a to w koncu diesel wiec powinien isc od niskich obratow

czy ktos moze powiedziec czy to normalne u megi z obrotem 7k????????

jak wasze sie zachowuja?

pozdro <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

conrado, powinnien się już zbierac od ok.1800-2000obr/min

obrotomierz mam do 7k
renault nie produkuje osobnych obrotomierzy dla diesla i benzyny,zastanawiam się zresztą po co swoje auto tak wysoko kręcisz :-/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldek708, nie jestem specem od mII ale:

http://allegro.pl/item463238480_licznik_re...5_dci_06_r.html

Jeśli nie mam racji - popraw mnie <ok>

W mI phII rzeczywiście diesle miały obrotomierze tak samo wyskalowane jak benzyniaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie , ja nie jezdze do 5k obrotów <ok> tylko raz ja sprawdzilem do ilu sie podkreci bo zastanawial mnie ten obrotomierz do 7k.

wiec jak powinna sie zbierac od 1,8-2 to chyba czeka mnie wizyta u mechanika skoro zbiera mi sie od 3k

dzieki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldek708, kończąc OT, dopytuję się bo kiedyś trzeba się przesiąść na MII i chcę wiedzieć co w tych modelach może mnie zaskoczyć <ok>

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi o to czy to normalne zeby diesel zbierał sie dopiero przy 3k

bo z tego co inni opowiadaja to mowia ze im diesle ciagna od ok 1,5-1,8k

to jest moj pierwszy diesel wiec nie wiem :roll:

obrotomierz mam do 7k a przycisnełem ja do 5k wiec jak to jest .

 

Normalny objaw, na codzień mam prywatnie dti 80 km, w firmie dci 102 km i drugi dci 120 km i wszystkie mają podobnie (oczywiście proporcjonajnie do momentu którego max przypada na 1,6 (dti 80km) - 2.0 (dti 100 km, dci) tys obr. i mocy silnika), że zaczynają fajnie "ciągnąć" od 1,8 -2.0 tys a przy 3-3,5 tys mają ten piękny max <ok> Wynika to z tego, że max moment diesel ma od 2 tys i do 4 tys jest on prawie plaski i duży, rośnie natomiast moc i to daje wlasnie taki efekt, ze przy 3-3.5 jest największy odczuwalny "power".

ps. ale 5.0 i wyżej tysiączków dla diesla to już "letka" przesada. Nie odcina Ci już przy takich obrotach paliwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec moze te 120KM tak maja
na pewno tak nie mają,powinien najlepiej przyspieszać od 2500 do 3500 /min.Póżniej jest tylko hałas a efektu prawie żadnego,lepiej zmienić bieg na wyższy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jako jeździec 120KM moge zapewnić ze zaczyna rwać asfalt przed 2 tysiącami, a powyzej 4 nie ma sensu ciągnąć - ja bardzo często jedże (chcąc zachować dynamike) w zakresie 2-3k i moim zdaniem to jest optimum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Scenic 1,9 DCI w roczniku 2001. Jak chcę szybko wyprzedzić to muszę auto kręcić dość wysoko do ok. 4 tys.obr/min na każdym biegu. I właściwie zgadza się to z parametrami silnika - moc max przy 4 tys obrotów. Pozdro. Maciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!