Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane LPG wolne obroty....


misza6000

Rekomendowane odpowiedzi

Na Jagiellońskiej na przeciwko MAKRO w EL-AUTO

 

Znasz ich?

 

[ Dodano: 2007-05-22, 13:58 ]

Wróciłem... :-(

Reduktor wymieniony i dalej nie chodziła... Po 4 godzinach gość się doszukał, że w wężyku z podciśnieniem idącym od kolektora do reduktora nie ma... podciśnienia!

Zastosował metodę tradycyjną, czyli zassał gębą i silnik zaczął pracować. Okazało się, że w kolektorze jest taki plastikowy króciec który powinien zasysać powietrze. Auto przez 5 lat na gazie chodziło a dziwnym trafie po wizycie w serwisie RENAULT przy wymianie pompy nie chodzi. No i panowie stwierdzili, że najprawdopodobniej zamienili mi kolektor, albo stary pękł i podłożyli inny. W każdym razie z nieprzewierconym kolektorem. Serwisant tylko założył wężyk i zadowolony.

Więc okazało się ża stary reduktor był dobry ale skoro już go założyli to go zostawiłem. Powiedzcie ile da się zrobić km na jednym reduktorze. Jak wspomniałem ten miał nabite 120 tysięcy. Nie wiem czy dobrze zrobiłem wymieniając go, czy też za niedługi czas i tak bym musiał to zrobić...

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

ja zrobiłem na reduktorze ok 150 tys. wymieniłem membrany i jeżdże dalej faktycznie żaden problem zestaw do lovato (orginał :) ) - 50 zł - allegro. Przestał gasnąć na skrzyżowaniach dało się ustawić równe (w miarę) wolne obroty - efekt osiągnięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Kłopotów z BRC ciąg dalszy i nie ukrywam że liczę na pomoc GazMajstra, Danielossa i innych autorytetów. Jeśli którego nie wymieniłem to przepraszam :(

Opiszę w skrócie co się działo:

Zdarzało się Megance gasnąć na wolnych obrotach, pojechałem do gościa który zakłada BRC żeby mi wyregulował. Podpiął pod kompa, ale zauważyłem że pierwszy raz ten program na oczy widział ale zanim zdążyłem z usługi zrezygnować to mi wszystko skasował. Autko na gazie się nie przełączało i nie szło się połączyć. Więc podziękowałem i pojechałem do El-Auto w Częstochowie - tam gdzie instalowali. Gość podpiął kompa, stwierdził że rzeczywiście nie może się połączyć. Na szczęście miał zapisane moje parametry więc je wgrał i zaczęła chodzić na LPG. Ale jak chodzić... :) Na wolnych gaśnie. Więc pozmieniał jakieś parametry, zmienił filtr fazy ciekłej i lotnej, przejechałem się po Czewie, zatankowałem w międzyczasie do pełna i było OK. Zapłaciłem i po przejechaniu 20 km w drodze do domu stwierdziłem że po wrzuceniu na luz gaśnie za każdym razem. Zapalam na PB, dodam gazu, obroty wchodzą na 2,5 przełącza się na LPG, puszczam gaz i momentalnie gaśnie.

Już nie mam siły, stwierdziłem że zakup tego autka to był największy błąd. Trzeba było Diesla kupić :) A może znajdzie się ktoś dobry kto ma to w jednym palcu?

W poniedziałek znowu tam jadę żeby doregulować, ale jak tak dalej pójdzie to to co zaoszczędzę jeżdżąc na LPG wydam na serwisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam ten sam problem (czasem gaśnie przy dochamowaniu do zera) po założeniu instalacji (chyba KMC).

 

- miałem wymienione świece, nie pomogło.

Na komputerze pokazuje "brak obrotów silnika".

Więc do wymiany idzie czujnik obrotów (ineczej czujnik wału?).

 

Także 2 cweki dają nierówno, ale mają niespełna rok, więc to raczej wina tego, że coś z czujnikiem.

 

Podejrzewane także było serwo - "lewe powietrze", ale mechanik to wykluczył, bo to by było niby od razu słychac i "czuć".

Za kilka dni dam odp co mi pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam cos od siebie dla zniechecenia fanów Tuningu typu stozkowy filtr powietrza "w celu zmniejszenia spalania" przy instalacji LPG jak rowniez na benzynie.Stanowczo odradzam i jeszcze raz odradzam.Moje klopoty po roku mordowni z gazem nareszcie sie skonczyły a to dzieki jednemu gazownikowi ktory naprawde sie zna na tym co robi a uwierzcie mi byłem juz nie kłamiac was u 10 jak nie wiecej.Stożek oczywiscie był juz w samochodzie jak kupiłem i podobno tak przyjechał z niemiec podejrzewam tez ze dlatego samochod został sprzedany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nowy czujnik wału, i mam tez używany na sprzedaż. Dlaczego na sprzedaż? Bo jest dobry! Jak przygasał na gazie przy hamowaniu do zera, tak przygasa, niestety.

 

Świece wymienione, całe okablowanie działa (sprawdzane), instalacja nowa. Kontrele ma za 500 km.

Sam już nie wiem :?: Wychodzi na to, że będe musiał w mieście jeździć na gazie, ehhhh.

 

Czy ktoś wie dokładnie, jak sprawdzić te "lewe powietrze" i serwo? Co gdzie uszczelnić?

Może to jednak to? Choć 2 mechaników mówiło, że to raczej nie to, bo to od razu wyraźnie czuć jak warjuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

evo a powiedz mi jak długo masz juz gaz ? :-? mnie ostatnio dopadła ta sama zmora ..na benzynie obroty są takie jakie być powinny (nowy silniczek krokowy) a na lpg faluje..(wcześniej zarówno na pb jak i na lpg falowały przy mooocno nagrzanym silniku) ALE ...TYLKO i tylko wtedy gdy mocno powciskam, wyżyłuję silnik ...wtedy na lpg falują, jednak tez nigdy do tego stopnia by zgasł :roll: mam tez nową sonde lambda, cos tam jeszcze nowego ..wuja mowi bym podjechał na komputer i bedzie git :?: sprawdze to..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!