Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gasnące Megane II - VADEMECUM


Rekomendowane odpowiedzi

Istnieje na tym forum kilkadziesiąt tematów poświęconych problemowi gasnących w dziwnych okolicznościach Meganek i pojawiającym się przy tym komunikatom INJECTION FAULT, CHECK INJECTION i błędach elektroniki. Niestety, dotyczy też mojej Meganki. Przebrnięcie przez wszystkie tematy dotyczące tego na forum zajeło mi parę godzin, stwierdziłem, że dobrze byłoby listę wszystkich potencjalnych usterek w jednym miejscu,

oto one (w kolejności wg. częstotliwości występowania na forum)

 

1. Zanieczyszony zawór EGR

2. Rozprogramowana przepustnica

3. Uszkodzony, zanieczyszczony czujnik położenia wału

4. Uszkodzona świeca żarowa

5. Rozrusznik

6. Zanieczyszczony silnik krokowy

7. Pompa paliwowa/ filtr paliwa

 

Oprócz tego pojawiały się odpowiedzi:

-Czujnik temperatury zewnętrznej

-Cewka

-Uszkodzona wiązka elektryczna przy silniku

-Bład immobileisera

-Uszkodzony moduł UHC

-Niski poziom oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

dobry pomysl kolego. Wyjaśniles uz problem swojego bledu?

Ja wczoraj normalnie jezdzilem autkiem. Swiecila mi sie poducha, podlaczylem ja, trzeba bylo poczyscic styki.

Popsikalem miske olejowa od dolu autka aby byla czysta bo autko idzie na sprzedaż, dojechalem do domu ( okolo 5km ). Rano dzis odpalam autko, zakrecilo kilka razy a za kazdym razem ,,injection fault" i nie mam pojecia co jest.

Pochechlame go dzis troche, zapalil, chodzil idealnie. Zgasilem, znow zapalil.

PO godzinie chcialem odpalic i kicha!!!!!

Nie wiem co zrobic, jade na komputer w poniedzialek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam mam problem z komputerem pokazuje jakieś komunikaty ale nie wiem o co mu chodzi, ogólnie auto sprawuje się bez zarzutu, a komunikaty to:

- check tyre pressure

- check injection

- tyre pressure sensor fault

Jak mieliście takie komunikaty to proszę o pomoc i z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- check tyre pressure
- tyre pressure sensor fault

to wystarczy pojechać z anglika i wiadomo że:

- sprawdź ciśnienie w kołach

- błąd czujnika ciśnienia w kole

- check injection

biblia została napisana już na forum w tym temacie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
  • 6 lat później...

Witam. Miałem podobnie tzn. czasami po odpaleniu (na ciepłym silniku) obroty z ok. 1500 spadały do jałowych ale nie zatrzymywały się tylko auto gasło bez komunikatu. Jeśli przytrzymałem lekko gaz to nie gasł. Czasami przy dojeździe do skrzyżowania i wyrzuceniu na luz także gasł. Pomogła wymiana czujnika położenia wału. Narazie jest ok. Trzeba także skasować błędy po wymianie czujnika bo silnik chyba pracował nie do końca na pełnej mocy. Skasowanie temat narazie zakończyło. Autko śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!