Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z Pompa wspomagania :(


slawekhip

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem, dziś zauważylem ze mam troszke zadużo plynu wspomagania wiec postanowilem troszke sciagnąc strzykawką, ale potem pompa przy skrecaniu kolami zaczela tak jakby syczeć, wiec wlalem spowrotem ten plyn, ale objawy nie ustąpiły.

Może wiecie co to moze byc?? chyba pompa mi sie niekończy dodam że to stalo sie dziś wcześniej tego niebylo !!!

 

I mam do was drugie pytanie, niewiecie jak można naciągnąc pasek od alternatora?? Bo gdy skrece max w prawo czy w lewo to piszczy pasek od alternator i obroty strasznie spadają co objawia dużymi wibracjami auta.

 

Dzieki wam za pomoc !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten dzwięk pompy jest w skrajnych położeniach? bo tak zazwyczaj bywa <ok>

Co do paska alterantora to bym sie tym nie przejmował bo jak już napisałem nie powinno sie przytrzymywać kół (przy wspomaganiu) długo w skrajnych położeniach.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli ci się ślizga pasek to powinien to robić cały czas, nie tylko przy skręcaniu.

nie wiem czy ecu bierze info o skręcie z pompy czy może z jakiegoś czujnika- chyba się nazywa czujnik ciśnienia wspomagania czy jakoś tak. może to jest winowajca.

Mi przy skręcie-na postoju- też pompa wydaje jakiś dźwięk coś jak buczenie czy właśnie syczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy nie kręcimy kierownicą, pompa pracuje "na przlew". NIe jest wtedy obciążona. Minimalny nawet ruch kierownicą, otwiera zawór w maglownicy i pompa zaczyna wspomagać. To normalne, że wydaje wtedy nieco inny dźwięk. W skarajnym położeniu jest najgłośniejsza. Dźwięk tem przypomina syczenie. Czujnik ciśnienia wspomagania znajduje się na metalowym króćcu przy samej pompie. To on informuje ecu i chyba podnoszone są nieco obroty b. jałowego.

Pompę najbardziej zabija kręcenie kierownicą do oporu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!