FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence: scenic 1.9 dci brak mocy! - FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

Skocz do zawartości

  • 2 stron +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Scenic I phII
scenic 1.9 dci brak mocy!

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   tom111 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 16-marzec 07
  • Skąd:Świnoujście
  • Przebieg (tys.km):120000

Napisano 16 marzec 2007 - 21:43

Witam!

Zakupiłem niedawno scenica 1.9 dci 102km z 2002 przebieg 110 tys. Nigdy nie miałem diesla i myślałem że "ten typ tak ma" ale po wizycie w serwisie i u "mechaników" usłyszałem że coś z nim jest nie tak. Niwbawem oddaje go na badania do ASO ale przed tym chciałem zasięgnąć języka.

samochód jeździ dość sprawnie ale po przekroczeniu 2500 obr można go rozpędzić do 180 km/h. Przyśpieszenie (z miejsca) można powiedzieć że jest zerowe. wbijam jedynke gaz w podłogę a po ok. 5 sek mam 25km/h. przyśpiesza jak mocno załadowana cięzarówka. O ruszeniu z piskiem opon nie mam mowy!!! Mechanikowi na 10-ciu metrach zgasł 3 razy. Powidzcie mi proszę czy one takie są czy coś w nim nawaliło a jeśli tak to co to może być i od czego zacząć poszukiwania usterki. z góry dzięki za pomoc.
pozdrawiam!
[Następnym razem proszę skasować zdublowany post! - Krzychu]
0

Sprawdź:

Zapleczowo.pl
Hosting www i email


Ogłoszenia motoryzacyjne Renault Megane, Scenic i Fluence


 

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   VTI001 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 31-grudzień 06
  • Skąd:Kraków

Napisano 17 marzec 2007 - 13:02

A pedał gazu chodzi Ci ok ? Może jest to kwestia regulacji/wymiany linki od gazu ?
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   tom111 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 16-marzec 07
  • Skąd:Świnoujście
  • Przebieg (tys.km):120000

Napisano 17 marzec 2007 - 14:14

Pedał gazu jes OK , ciężko chodził pedł sprzegła ale przesmarowali i jest też ok. To auto rusza z takim trudem jak załadowany star z 2 biegu, a jak iest kekko pod górę i do tego skręcone koła to najczęściej sie zadławi i zgaśnie. Żeby jakoś jeździć wkręcam go na ok 2000 przed ruszeniem ale boje sie , że w ten sposób zarżnę sprzęgło.
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   święty 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 17-marzec 07
  • Skąd:WARSZAWA
  • Auto:scenic II
  • Silnik:1.9 dci
  • Przebieg (tys.km):218000

Napisano 17 marzec 2007 - 18:01

ja mam scenica 1.9 dci z 2003 z piskiem też nie ruszę chyba że wyłączę system antypoślizgowy. Wjedź do serwisu na kompa i sprawdzą za 200 zł cały system. bo moze masz coś z wtryskami
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   tom111 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 16-marzec 07
  • Skąd:Świnoujście
  • Przebieg (tys.km):120000

Napisano 17 marzec 2007 - 18:22

witam ponownie na kompie w aso ju raz byłem i zero uwag niby wszystko OK. w poniedziałek zostawiam go na cały dzień . moze coś znajdą. aa systemu antypoślizgowego nie mam. (tak mi się zdaje) :mrgreen:
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   domel 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 21-marzec 07
  • Skąd:warszawa
  • Przebieg (tys.km):82000

Napisano 21 marzec 2007 - 14:57

Mialem podobny problem z z silnikiem dCi -odpowiedz dostalrm od eksperta auto moto(tygodnik)uszkodzony czujnik temp plynu chlodzacego-do komputera przekazywane sa bledne dane o skladzie mieszanki paliwowo powietrznej i nie dostaje on ropy.Po wcisnieciu gazu prawie nie chxial ciagnac jakby sie zaparl-wymienilem czujnik za cale 540zl napraswa twala 5 min i prpblem z glowy samochod rusza z kopyta-komputer w serwisie tego nie wykazal-sproboj!
fdarek
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Hadson 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 26-styczeń 07
  • Skąd:Kraków
  • Auto:Renault Megane
  • Silnik:dCi
  • Przebieg (tys.km):110000

Napisano 21 marzec 2007 - 16:34

najpierw niech sprawdzą clipem co jest nie tak. Bo tak to można wymieniać wszystkie czujniki pokolei.
MEGΛNE II Grandtour 1,9 dCI
EBC BRAKES Eibach Pro-Kit
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   LiNiO 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 02-luty 07
  • Skąd:Zamość
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 21 marzec 2007 - 19:49

mój Scenic też był strasznie mulasty - ale u mnie pomogło wyciągnięcie wycieraczki spod pedału gazu :)
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   tom111 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 16-marzec 07
  • Skąd:Świnoujście
  • Przebieg (tys.km):120000

Napisano 22 marzec 2007 - 23:29

witam Już mam diagnoze!! "mół " się skończył jest koń:) przyczyna zawór EGR!!!! a przy okazji mam pytanie czy w tych silnikach można go usunąć a dziurę zaślepić??? Czytałem że w niktórych dieslach tak robią i wszystko jest OK.
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   katin79 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 16-maj 07
  • Skąd:Kwidzyn
  • Silnik:1.9 dci
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 16 maj 2007 - 20:22

a co to jest ten zawór EGR???????????????? :!:
Kasieńka
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   snap 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 25-marzec 07
  • Skąd:DW
  • Silnik:2.0T
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 17 maj 2007 - 07:24

ja bym sie tak nie cieszyl bo po 100 000 seryjnie padaja turbiny :mrgreen:
erg to zawor recyrkulacji spalin
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   tom111 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 16-marzec 07
  • Skąd:Świnoujście
  • Przebieg (tys.km):120000

Napisano 27 maj 2007 - 21:01

witam ! turbinka .....odpukać ma sie nieźle:)

...a egr w załączniku.Pozdrawiam!

Załączone pliki


0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   jasimarek 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 19-czerwiec 08
  • Skąd:Kurów
  • Silnik:1.9 dci
  • Przebieg (tys.km):60000

Napisano 14 lipiec 2008 - 14:02

Witam.Nie wiem co robić ,samochód był u mechanika wszystko sprawdzone EGR ok ,przepływomierz dobry, turbina jak nowa ,IC szczelny, wtryski raczej dobre(nie leją).Samochód nie ma mocy i dużo pali(wg komputera 8,1 prawie wszystko na trasie) zderzak z tyłu jest lekko przy kopcony.Parametry może nie są najwyższe 102 KM i 200 Nm, ale jakoś powinien jechać,żadne kontrolki się nie świecą,świece żarowe dobre.Samochód jedzie w miarę do 100km/h ,a dalej są schody żeby przyspieszać trzeba wcisnąć pedał do końca(potencjometr gazu ok), a jak włączę klimę to w ogóle już nie jedzie(nawet na 3 biegu ledwo przyspiesza!).
Pomóżcie jeśli tak ma być to zdecyduję się na chipa, jeśli nie to już nie wiem co dalej?

Przeniosłem do istniejącego - lepper_pl
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   August795 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 06-wrzesień 08
  • Skąd:Ryki
  • Silnik:1.9dti
  • Przebieg (tys.km):165000

Napisano 06 wrzesień 2008 - 17:15

Witam
w moim aucie przyczyną spadku mocy był źle ustawiony zapłon a zapłon przestawił się przez uszkodzone koło (ze sprrzęgłem) alternatora.
po wymianie kółka i ustawienu zapłonu auto odzyskało moc.
August
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   marek_c 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 22-marzec 08
  • Skąd:Pruszków
  • Auto:Scenic I ph II, Citroen C4 Picasso
  • Silnik:F9Q 732 - 1.9 dci
  • Przebieg (tys.km):1

Napisano 06 wrzesień 2008 - 17:54

w tym silniku nie ma zapłonu.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
http://www.21bsp.wp.mil.pl/pl/90.html
0

Udostępnij ten temat:


  • 2 stron +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Ostatnie artykuły




Forum motoryzacyjne megane.com.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Renault, a w szczególności posiadaczy modeli Megane, Scenic, Fluence oraz modeli Clio Laguna Vel Satis Latitude i innych. Forum megane.com.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Wszelkie naruszenia praw autorskich należy zgłaszać pod adres: naduzycia@ruzam.pl. W sieci od 2006-09-04.

Renault Forum :: Fiat Klub Polska :: Hosting w Polsce :: Hosting z Memcached :: Hosting dla firm :: Nowa polska Syrenka