Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pol555

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny
  1. podczas jazdy mi sie zapalalo i to podobno jest zawor egr. podobno mozna to olać
  2. Witam (megane 1,5 dCi przebieg 120tys km) Podczas jazdy ok 90 km/h nagle coś zaczęło terkotać i mimo że wyrzuciłem na luz, silnik utrzymywał obroty ok. 3tys bez naciskania gazu. Zatrzymałem się, odpaliłem jeszcze raz i znowu wysokie obroty bez naciskania gazu i do tego ogromna chmura siwego dymu z rury wydechowej. Zgasiłem, odholowałem. Co to może być i co z tym zrobić w Warszawie? Filip
  3. przepraszam kolego jeśli Cię uraziłem tym błędem ortograficznym. trochę luzu proponuję
  4. sworzeń wachacza da się wybić z wachacza. miałem tak zrobione z obydwu stron. koszt sworznia pięć razy mniejszy niż całego wachacza [ Dodano: 2008-05-07, 21:08 ] kolega pol555 podał typ megany - jest w temacie posta Meg II ph I. Co do szukania to owszem szukałem i są rzeczywiście różne przyczyny pukania u różnych osób ale żaden przypadek nie jest podobny do mojego. dlatego właśnie napisałem posta bo może ktoś miał takie objawy ale ich nie opisał. Poza tym może nie każdy ma warunki i umiejętności żeby wejść pod samochód i sprawdzić co puka??
  5. szukałem, nie znalazłem takiego przypadku gdzie stukało tylko przy skręconych kołach.
  6. Witam wszystkich! Mam wielką prośbę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Objawy: Stukanie w przednim zawieszeniu. Dźwięk głuchy, jakby metal o metal. Bardzo podobny do tego jak padnie sworzeń wachacza (kiedyś to miałem). Stukanie słychać TYLKO podczas jazdy na SKRĘCONYCH kołach po nierównościach. Słychać to na krótkich nierównościach, a nie na dołach na których buja. Wykonane czynności: 1. Wymienione drążki 2. Wymienione sworznie wachacza 3. Wymieniona poduszka silnika (prawa górna od strony rozrządu) 4. Badanie na stacji diagnostycznej na szarpakach – wszystko OK 5. Badanie ręczne u kilku mechaników – wszystko OK. 6. Przejazd samochodem z jednym mechanikiem – to normalne (amortyzatory gazowe dobijają do końca i stąd ten dźwięk) – trochę nie do wiary jak na takich małych nierównościach mogą amorki dobijać do końca??? 7. Badanie sprawności amorków – 60-70% sprawność. Jeden z mechaników wymyślił, że to może poduszki amortyzatora. Proszę Was o pomoc. Może ktoś miał podobny problem? Jeszcze raz podkreślam – słychać tylko na skręconych kołach! Nigdy na wprost.
  7. to nie rozrusznik. mam już diagnozę. pojechałem do aso i stwierdzili: 1. uszkodzony czujnik ciśnienia klimatyzacji 2. uszkodzona wiązka - dostała się woda i zgniła izolacja, przewody... właśnie jestem w trakcie wymiany czujnika i naprawy wiązki. podobno ten komunikat i problem z odpaleniem był spowodowany jakimś zwarciem - komp nie pozwalał uruchomić. pozdro
  8. MEGANE II 1,5 dCi, 82KM, 101 000 km Dzisiaj po raz drugi zdarzyła mi się ta sama sytuacja. Zatrzymałem samochód, pojawił mi się komunikat "injection fault" i zgasł silnik. Za każdym razem gdy naciskałem start, pojawiał się znów ten komunikat i rozrusznik nie kręcił. Próbowałem odłączyć akumulator. Nie pomogło. Dopiero po kilku odłączeniach, kilkudziesięciu naciśnięciach start/stop udało się. Trwało to ponad godzinę. Taka sytuacja zdarzyła mi się już drugi raz. Od tamtego razu przejechałem około 5tys. km. Może dwa razy podczas jazdy komputer pokazał mi ten komunikat "injection fault" ale silnik nie zgasł. Nie zaobserwowałem spadku mocy.Samochód odpala "z dotyku". Czy ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam Pracuje raczej normalnie jeśli chodzi o głośność.
  9. i wszystko jasne! okazalo sie ze "fachowiec" nie podlaczyl wtyczki od czujnika czegostam dlatego samochod raz odpalal a raz nie. chyba czujnik polozenia walu... pozdrawiam
  10. mam jeszcze jedno pytanie: dlaczego w swojej instalacji nie użyłeś subwoofera? czy dobry sub nie rozwiazalby sprawy i to bez przeróbek drzwi?
  11. rozumiem. podpowiedz mi jeszcze jak wybrac radio alpine. chetnie kupie uzywke ale alpine ma oznaczenia ktore nic nie mowia. chcialbym wydac max 800zl na radio. co wybrac z tego: http://allegro.pl/item298837936_alpine_cda..._od_alpine.html http://allegro.pl/item299061714_alpine_cda..._r_nowy_fv.html http://allegro.pl/item298485452_bajerancki...e_cda_9857.html http://allegro.pl/item295754008_tanio_jak_...1r_mp3_wma.html [ Dodano: 2008-01-23, 09:34 ] a wzmacniaczy alpine v12 tez jest kilka modeli. co wybrac?
  12. o alpine myslalem uzywanym. wiec moze kupic uzywanego dobrego alpina, wygłuszyć dobrze drzwi i zalożyć w nie jakieś 13cm głośniki, które zagrają bez wzmacniacza? ewentulanie kupić tanie panele na 16.5cm? rozumiem ze zamowienie takich paneli jak Ty masz to duzy koszt, ale myslalem ze zrobie je sam (mam doświadczenie w robotach typu zaprojektowanie i wykonanie samemu akcji typu duża szafa z drzwiami czy praca z laminatami, więc może bym podołał zrobieniu czegoś takiego..)
  13. przeczytalem wszystko jeszcze raz. zalezy mi na dobrym dzwieku, ladnym cieplym niemeczacym basie, ladnej dynamice ale nie zalezy mi na glosnosci. Nie mam aspiracji zeby slyszalo mnie pol miasta. Czy do takiego sluchania bedzie dobry zestaw: radio alpine ok 700zl glosniki w kickpanelach (takich ja te Twoje) np. focal 165v2s, Alpine SPR-17 LS, Helix HXS 236 wygluszone drzwi przednie zmienione okablowanie czy ten zestaw bez wzmacniacza bedzie zadowalajacy? Filip
  14. witam! na poczatek szacunek za ta robote z audio w megance. wlasnie sie wzialem za ten temat. niestety bardzo zle zaczalem bo za namowa baranów kupiłem zestaw infinity 5020 i zamontowałem go pod fabryczne radio. Oczywiście dźwięk jest jak "kupa". Bardzo mi zależy na dobrym dźwięku. Czy jestem w stanie uzyskać zadowalające efekty za około 2000zł ? Grissley, w tych kick panelach jakie zamontowałeś głośniki? Czy trzeba robić jakąś wielką przeróbkę drzwi oprócz założenia paneli? mam na myśli wygłuszenie w środku itp.
  15. co to znaczy czujnik na wale? czy mechanik mógł to zepsuć? odkryłem jeszcze jedną rzecz: jak podpompuję dwa-trzy razy pompką do paliwa tą pod maską (taka czarna gruszka jakby) to odpala od razu. może to coś wyjaśnia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!