Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

krzysiekkrzy

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://paintball-zabrze.pl

Samochód

  • Auto
    megane combi 2001
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    322000
  1. Przemo silnik to dokładnie K4M G830 możesz napisać mi coś więcej na temat KZFR co to takiego?, ze starego silnika zostały jeszcze przełożone: - przepustnica - kolektor ssący - termostat (w nowych jest cała obudowa zintegrowana z termostatem) Silnik cały czas chodził bardzo dobrze, ostatnio przegoniłem autko po autostradzie z prędkością ponad 200 i od tego czasu jest problem... czy jest możliwość, że przy takiej prędkości cewka mogła paść? czy DDT wskazałby że cewka jest wadliwa?
  2. miałem podobny problem kiedyś- przyczyną okazała się uszczelka na kolektorze... zasysał "lewe" powietrze.
  3. Witam was wszystkich serdecznie, jestem tutaj nowy (ok rejestracja jest w 2008 roku ale żadnego postu tutaj nie wrzuciłem i nie przesiadywałem w ogóle. To tak dla Moda:) ) więc jeśli zrobiłem coś nie tak z góry sorki:) <><><><><><><><><><>><><><><> Otóż mam Renault megane combi z 2001 roku silnik został wymieniony na fabrycznie nowy z Renault Kangoo K4M po przejechaniu nim około 3000 kilometrów, tak trzech tysięcy... pojawiły się problemy Auto dławi się i gaśnie, albo chwile poszarpie i jedzie dalej, są momenty że po prostu zgaśnie jak np stoję na światłach albo dojeżdżam na "luzie" gdy długo pokręcę to zapali, choć ostatnio nie udało się, <><><><><><><><><><>><><><><> Wczoraj wykręciłem świece i jedna była po prostu zalana... Wygrzałem ją dobrze i dziś autko jeździ dobrze, jednak coś ewidentnie jest nie tak, <><><><><><><><><><>><><><><> Domyślam się, że to coś związane z zapłonem... Tylko teraz czy z komputera idzie wyczytać czy to cewka? świeca? kable? wszystko jest nowe... z wyjątkiem kabli, kable zostały przełożone ze starego silnika gdyż nie pasował układ przewodów...poniżej załączam zdjęcie z odczytu komputera... czy ktoś może mi pomóc w tej kwestii? starałem się znaleźć ale nie bardzo potrafię. Nie do końca jeszcze odnajduję się na tym forum. <><><><><><><><><><>><><><><> Gdyby ktoś potrzebował pomocy przy przekładce silnika służę pomocą:) Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76 Kolego krzysiekkrzy nie usuwamy wpisów moderatora bez konsultacji tego z nim. W nagrodę paseczek przyznaję. Aston76
  4. krzysiekkrzy

    swap megan combi

    Witam serdecznie, jestem tutaj nowy, i chce uslyszec wasze zdanie na ten temat, a byc moze ktos powie czy jest to wykonalne, poniewaz z tego co ja sie orientuje, nie ma takiego projektu w polsce i trudno mi znalezc jakiekolwiek informacje na ten temat, do rzeczy: posiadam autko renault megane combi rocznik 2001, silnik 1.6 16v, i chcialbym zrobic SWAPa na silnik 2.0 turbo z clio albo megana nowszego. czy jest to wykonalne? wiem ze napewno zawieche trzeba bedzie zmodyfikowac ale jest juz zmodyfikowana otoz zawieszenie progresywne koni, rozporka dolna na tylnej belce, obnizony o 50mm, zmienione hamulce na tarcze z prozdu nawiercane i nacinane tyl nacinane. oczywiscie nie mam tutaj na mysli rzeczy typu wskazniki zegarow itd, ale o reszte podzespolow, czy wejda? czy ktos moze cos powiedziec na ten temat? z gory wielkie dzieki. pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!