Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

prezes0420

Użytkownik
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Lift
  • Silnik
    1.9 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    200000
  1. A przy wymianie turbiny miałeś czyszczony cały układ dolotowy z oleju który puszczała stara turbina??
  2. kamyk 7777 jak tam wyszło coś na kompie??
  3. Witam co do wskazywania spalanie to u mnie od zawsze wskazuje nie od zera tylko od jakiejś prędkości,a żeby sprawdzić czy turbina ładuje wogule to niech ktoś przegazuje auto a ty w tym czasie złap za ten miękki wąż co wychodzi od turbiny powinien robić się twardy.
  4. Odnoszę wrażenie że twój mechanik uczy się na twoim aucie :( gość od sprężarki moim zdaniem ma racie(nie wieże żeby regenerując turbo nie sprawdzili zaworu w nim),a pozatym kuzyn mój w lagunie miał zepsuty elektrozawór który steruje turbiną (nie zamykał mu zaworu tego od spalin w turbinie). efekt był taki że auto było słabsze kopciło trochę i miało kosmiczne spalanie ale nie było problemów z obrotami. Dodano: 15 lis 2012 - 21:49 nie wiem czy w scenicu widać tą dźwignie zaworu przy turbie ale jeżeli widać to sprawdź czy po odpalenie zmienia położenie(czyli zamyka)
  5. To jest francuz tu się może wszystko zdarzyć pewnie ci się nie pali nic ale jak miałeś turbine uwalona też się nic nie paliło? Podam przykład ja miałem wszystkie świece żarowe po palone i nic się nie zaświeciło :(
  6. Nie wiem co ci poradzić jedyne co to błędy na kompie sprawdzić podstawa
  7. Ja też miałem luz prawie centymetr a w drugą stronę tarła po ściankach i waliła olejem taż wymieniłem zanim się rozpadła. Czyli nic nie miało prawa się rozpaść przez stare turbo więc wina leży albo po stronie turbiny w co wątpie ponieważ w renówce ten element tak często pada że ci co regenerują to raczej wiedzą co robią albo mechanik coś namieszał nawet po rozgrzaniu te 4000 to mało powinien się kręcić pod 5000 nie wyżej. A gdzie brałeś turbo?
  8. Może jakiś tryb awaryjny się włącza ja bym podpioł pod kompa i błędy sprawdził a stara jak padła turbina? To znaczy wyciągła olej czy inne objawy były?
  9. Witam jakaś dziwna sprawa nawet jakby była ciasno spasowana co mi się bezsęsowną wymówką wydaje to by się wolniej wkręcał ale by się wkręcił, ja wymieniałem sobie sam turbinę i nic takiego nie miało miejsca jedynie w zakładzie z którego brałem turbo gość kazał mi przez chociaż tysiąc kilometrów jeździć delikatnie jak emeryt he he żeby się ułożyła.
  10. Witam dałem specjalnie takie bez napisów ogólnie takie koła były na dwa rodzaje paska węższe i szersze o jeden ząbek,jeżeli masz takie samo jak na zdjęciu to powinno raczej mieć ten wolny bieg. Weź spisz ten numer co jest na twoim kole wrzuć w wyszukiwarkę i coś znajdziesz na temat tego koła jakie jest.
  11. Temat falowania obrotów w naszych dci to temat rzeka nikt jeszcze nie znalazł do końca przyczyny jednym pomogła np wymiana filtra paliwa a innym wymiana regulatora ciśnienia paliwa w pompie albo jeszcze coś innego :(
  12. Z tego co wiem to były dwa rodzaje ja mam takie jak na zdjęciu upewnij się czy to takie bo do tanich części to nie należy,firmowe kosztuje ok 250zł Dodano: 08 lis 2012 - 12:23 A zużyte kolo strzele przy obciążeniu i szarpie napinaczem paska(przynajmniej jak się kończy). Dziwne że twoje się wcale nie obraca może masz tą drugą wersje?
  13. Witam u mnie też falują obroty w czasie jazdy na luzie lub sprzęgle ale nie zawsze nie wiem od czego to zależy? Ja tam sie tym nie przejmuje :(
  14. Jak piszesz i tak każdą z osobna będziesz sprawdzał więc i tak musisz wszystkie odłączyć.
  15. Witam ja u siebie mam wolnobieżne w jedną stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!