Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jacol_696

Użytkownik
  • Postów

    167
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phI 99r
  • Silnik
    1.6e
  • Przebieg (tys.km)
    385

Ostatnie wizyty

733 wyświetleń profilu
  1. Witam, prosił bym o pomoc w zakupie meganki w kombi 2001-2003r najlepiej w bęnzynie 1.6 ,mile widziane lpg. Z góry dziekuję za pomoć. Podrawaim
  2. Maniak27 spróbuj odpiąć akumulator na pół godz,niech sie zresetuje komputer,a potem odpal auto i bez dodawania gazu niech się nagrzeje do włączenia wentylatora, komp się nauczy od nowa i powinno pomoc.
  3. Różnica tych silników polega na innym stopniu sprężania, głowice są takie same, inne są tłoki i różnią się komputerem.
  4. Dużo za dużo,max 11l. Konrad,a jaka masz instalke?
  5. Tak,różnica jest taka że są inne tłoki, bardziej wyłżobione (o 0,5mm) co powoduje ze 720 mastpoień spreżania ma 9:1, a nie jak 702 9,7:1 Sam u siebie zrobiłem miksa, blok mam od 720, splanowałem głowice o 0,6mm, żeby powiekszyc stopień spreżania i silnik chodzi tak samo jak poprzedni 702 Innych różnic mechanicznych nie ma. A różnice paska rozrządu w 720, który ma 96 ząbków niweluje większa rolka napinacza. Jak by ktoś miał pytania jak z 720 zrobić 90 KM to na pw, chęnie pomogę A co do głowicy i wałka rozrządu, to w obu silnikach są takie same, bo porównywałem te dwa silniki pod każdym wzgledem
  6. A jak ze spalaniem? Może świece,albo cewki do wymiany,do głowy jeszcze mi kzfr przychodzi do głowy.
  7. Sprawdz luz zaworów,jesli nie pomoże to obstawiam na wyrobione dzwigienki i oś dzwigienek zaworowych.
  8. Moja mamuśka ma takiego,jeśli chodzi o silnik 1,1 w tym aucie to jest porażka stanowczo za slaby,1.4 to minimum i o dziwo mniej pali.Jedyne co to cena korzystna.
  9. Według mnie przepustnica się nie domyka,albo serwo przy pompie haulcowej jest walnięte i ciągnie nim lewe powietrze
  10. Miałem podobnie w zeszłym roku,winowajcą była urwana jedna z mas przykręcanych do głowicy ,z tyłu po lewej(tam są dwa oczka)jedno z nich się urwało,odziwo wszystko chodziło normalnie oprócz licznika. Objawy miałem identyczne,bo czasem jak się silnik ruszył i masa łączyła to licznik podskoczył,chwile działał normalnie,a po chwili znowu nic
  11. No ale jak ma dwie sondy,za i przed katem to twoja rada jest po prostu super. Luki sprawdź ile masz sond i dopiero się pomyśli co zrobić
  12. A w 1.6 16V nie ma przypadkiem dwóch sąd lambda???
  13. Z racji aluminiowego kolektora można do tego silnika założyć instalke II generacji i śmiga bardzo dobrze, ja osobiście założyłem sekwencje,jak narazię 75tys bez problemu(nie ma różnicy gaz benz.) Wiec kwestia tylko ile masz kasy na instalke ;-)
  14. Dokładnie jak kolega wyżej mówi,jak się ociepli będzie dobrze,oznaki niedogrzanego silnika. Proponuje małą trasę zrobić i też powinien ten osad zniknąć ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!