Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pwsrd

Nowy użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    60
  1. niestety muszę namierzyć gdzie jest ten czujnik czy u ciebie sytuacja się zmienia jak odepniesz przepływomierz od wtyczki ? U mnie to pomaga przy gorącym silniku samochód odzyskuje moc i zachowuje się prawidłowo dlatego zastanawiam się czy ryzykować i wydawać na nowy 500zl, ciekawe ze na clipie nie ma błędu przepływomierza pokazuje tylko minimalne przelewanie 3 i 4 wtrysku
  2. Przepływomierz Siemens 5wk9 620 temperatura ok 23 stopni Moje wyniki są następujące: Pin 1-2 2,34 k om pin 1-6 3,8 k om pin 2-5 19 k om pin 2-6 1,5 k om niestety administrator uznał mojego posta za niezgodnego z regulaminem (??) i bezużytecznego dlatego odsyłam do innego forum gdzie opisałem objawy http://renault.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=32333
  3. nie powiem ci dokładnie co to jest ale miałem podobna sytuację - wymieniono mi jakiś moduł przekaźnikowy koszt 80zł - sprawdź akumulator
  4. Klocki z tyłu wymieniałem sam, nie ma z tym wielkiego problemu. Ja użyłem zwykłego ścisku stolarskiego i o ile pamiętam 19 albo 17tki prawie idealnie można się nią zahaczyć i obrócić tłoczek można chwycić też szczypcami. 1. dwa obroty skarcenia ściskiem 2. pół obrotu tłoczkiem itd. Ponieważ robiłem to pierwszy raz i czyściłem gniazda zajęło mi to 1,5 h Ustrojstwo pokazane przez Asmaxa jest drogi uniwersalny bardziej amatorski sprzęt do nabycia na allegro za 40-50zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!