Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Martini26

Użytkownik
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II Grandtour '06 PhII
  • Silnik
    1.6i 16V + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    116000
  1. Dzięki za podpowiedź! Rurka od strony kierowcy, pod silniczkiem wycieraczek była zapchana i stała tam woda! Przepchałem giętkim drutem i zlałem wężem ogrodowym syf bez demontowania wycieraczek i innych części - woda teraz się leje jak z cebra ale pod autko i rurką, a nie pod nogi Teraz suszenie wnętrza...
  2. Raczej nie. Klima nie włączana ostatnio wogóle, a odpływy wody z podszybia są drożne i spływają z rurek. Poza tym jeśli rurki byłyby zapchane to nie wlewałaby mi się woda do środka pod nogi tylko ewentualnie by chlupało podczas jazdy, ale poszukam wątki i poczytam. Poza tym lałem wodę na szybę z bańki więc klima odpada... P.S. Ile jest odpływów z podszybia w naszej wersji nadwozia? Bo ja widzę jedną rurkę w komorze silnika z lewej strony?!
  3. Witajcie! Mam nielada problem. Chyba rozszczelniła mi się uszczelka przez którą wchodzą przewody elektryczne z komory silnika do wnętrza (znajduję się ona wysoko pod kierownicą). Zauważyłem to po mokrym schowku pod nogami, gdy go otwarłem musiałem wyciągać wodę spod nóg kierowcy oraz pasażera za plecami ;/ wykładzina i gąbki do suszenia. Wytarłem wszystko i polałem wodą przód szyby - woda zaczęła ciurkiem lecieć z tego właśnie miejsca. Jest ono trudno dostępne, więc moje pytanie do was - jak można się tam dostać aby to wymienić (sprawdzić czy to rzeczywiście jest to?) - proszę was o pomoc i podpowiedzi?
  4. Wymieniłem komplet na przodzie wszystko gra i buczy, od jutra "docieram" (jedynie spinki zostawiłem stare bo te nowe ciężko wchodziły i jakoś tak miałem wrażenie, że mogłyby wyskoczyć z gniazd).
  5. Właśnie zabieram się za wymianę tarcz i klocków bo już rankiem jak wyjeżdżam słychać piszczenie z kół przy ruszaniu i skręcaniu (a przy jeździe drga kierownica), klocki i tarcze wydarte na maksa tylko za cholere nie miałem pojęcia jakie klocki zamówić?! Po numerze VIN zamówienie poszło i właśnie je odebrałem. Tarcze TRW Lucas DF4110 oraz klocki TRW Lucas GDB1687 - mam nadzieję, że wszystko będzie pasować i pójdzie gładko z wymianą :) oraz, że wymienione części wyeliminują powyższe 'efekty' :) Tarcze - 148zł/szt. Klocki 115 zł/komplet na przód. sklep - wajbex.pl
  6. No to tak było, że jak go przegazowałem na 3tys obr na jałowym to ladowanie 13,94 - więc jest ok :)
  7. Witajcie po dłuższej przerwie. Mój wybór padł na Centra Futura CA722 (72Ah - 720A - o takich parametrach miałem wsadzony orginalny Renault, więc wymieniłem teoretycznie na taki sam) - 320zł z wymianą i pomiarami :) Co dziwne powiedział mi, że mam mały prąd ładowania - miernik falował między 13,79-13,81, po przegazowaniu wskakiwał pomiędzy 13,94. Polecił podjechać do elektryka i sprawdzić?!
  8. Wymieniam bo to już 5-6 latek, długo kręci przy odpalaniu porannym, światełka przygasają na wolnych obrotach :) ładowanie ma dobre więc alternator ok (sprawdzali mi), w ubiegłą zimę już 3 razy ładowałem, mam za krótkie trasy aby się podładował ;/ no i nie chce zostać w trasie - chyba wystarczy :) Ten orginalny Renault jest 72A ale wg. informacji na akumulatory.pl ten 64 jest dobry. Co myślicie?
  9. Musze przed sezonem zimowym wymienić jeszcze akumulator (od nowości jeszcze mam orginał). Co polecacie dla kombika? Po wstępnych poszukiwaniach padło na Centra Futura CA640 - czy może być?
  10. Szukałem na allegro samych tarcz - mieli najtaniej i kompletne tj. z śrubą i dekielkiem (nie wszyscy to mają i o tym piszą a kiepsko widzę zakładanie starego dekla :)) Reszta poza allegro w ich sklepie na stronie - miły kontakt gg polecam Autkoplus.com Teraz chwilowo nie mają bo kupiłem ostatnie szt. ale zapytać można.
  11. Ja jestem już po własnoręcznej wymianie tarcz i klocków tylnej osi. Tarcze - SNR - KF155.78U 242,00 zł x 2 szt. (kompletne z piastą, łożyskiem i pierścieniem ABS) Klocki Lukas TRW - komplet 79,00 zł w sumie z przesyłką 586,40 zł W sklepach w moim rejonie chcieli za same tarcze i to jeszcze nie orginały 370zł sztuka - idioci. Z obserwacji - 109tys. przejechane - klocki się rozsypały po wyciągnięciu, zapieczone wszystko na amen (chyba nie były wymieniane od nowości). Po wyczyszczeniu i nasmarowaniu wszystko ok. Klocki musiałem z jednej strony lekko spiłować bo nie chciały wejść na blaszki. Co do tłoczka dziwne, bo u mnie wystarczyło tylko go wkręcać bez jednoczesnego wciskania i weszły (wlew do zbiornika płyny hamulcowego oczyswiście był odkręcony). Po złożeniu autko na lekkim wzniesieniu zjeżdża - wcześniej stawało tak wszystko było zapieczone i ściskane :) Narazie wszystko ok. Tarcze po przejechaniu 10km lekko obydwie tak samo rozgrzane ale to chyba normalka przy takim tarciu prawda? Jeszcze tylko klocki przód wymienię za jakiś czas bo tam mam grube okładziny jeszcze na klockach. P.S. No i dzięki za instrukcje i wszystkie informację pozostałych użytkowników - są zawsze bardzo pomocne!
  12. Ja jestem już po własnoręcznej wymianie tarcz i klocków tylnej osi. Tarcze - SNR - KF155.78U 242,00 zł x 2 szt. (kompletne z piastą, łożyskiem i pierścieniem ABS) Klocki Lukas TRW - komplet 79,00 zł w sumie z przesyłką 586,40 zł W sklepach w moim rejonie chcieli za same tarcze i to jeszcze nie orginały 370zł sztuka - idioci. Narazie wszystko ok. Tarcze po 10km lekko obydwie tak samo rozgrzane ale to chyba normalka przy takim tarciu :)
  13. No i stało się, dzisiaj rankiem odpaliłem auto - zagrzechotało i zgasło. Ponownie już było ok. Mam pytanko - jak długo można z tą dolegliwością jeździć bo już mam dosyć wkładania pieniędzy w ten samochód? Nie robiłem przeglądów w ASO - jest szansa na zniżkę? Zniżka obejmuje komplet z rozrządem? Rozrząd wymieniałem w kwietniu tego roku i nie uśmiecha mi się znów tego robić! Jak długo po wymianie tego ustrojstwa będzie mi jeździć? W innym temacie piszą, że w ph2 już nie jest to tak częstym problemem, tutaj piszecie, że tak samo?! W sumie mam już 109tys przejechane. Gdybym wcześniej wiedział o tym kole to wymieniłbym od razu przy rozrządzie! Czy teraz te nowe koła są lepsze i mocniejsze? Można np. kupić we własnym zakresie tylko koło, pasek nowy, czujnik i wymienić? Jaki polecacie warsztat oprócz ASO który może sie tego podjąć w okolicy? Koło o tym nr 7701478505 chyba jest najnowsze i najtrwalsze?
  14. Dziwne, po umyciu samochodu i kół piszczenie znikło, jedynie takie słabosłyszalne piski na nierównościach występują nawet przy jeździe na wprost. Chyba się wybiorę do mechanika i wymienie luźny sworzeń i poproszę o sprawdzenie tylnych kół czy wszystko jest wporządku?!
  15. Tylko dziwne bo po przejechaniu przez zabłoconą drogę to się pojawiło, po postoju krótkim na chwile jest spokój ale już po przejechaniu paru kilometrów znów piszczy. Jeśli to łożysko to ile taka 'inwestycja' będzie mnie kosztować? Dużo roboty z tym? Trzeba wymieniać obydwie strony czy tylko piszczące koło?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!