Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Delongi

Użytkownik
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II phII
  • Silnik
    1,5 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    212000

Ostatnie wizyty

629 wyświetleń profilu
  1. Witam Panowie odpadły mi przednie drzwi od strony kierowcy. Pytanie czy do regulacji potrzebny jest demontaż błotnika. Z tego co popatrzyłem to regulacja odbywa się na zawiasach i chyba bez zdjęcia błotnika będzie ciężko. Może jakiś sugestie pozdrawiam
  2. Witam. Pozdrawiam po długiej przerwie. Panowie szukam kolejnej megi. W padło mi w oko ogłoszenie bo mam ok 120km . Dzwoniłem do gościa auto niby jest ok. ostatni wpis w 2011 roku 138 tyś obecnie 210.000. Chcę je obejrzeć i podjechać do serwisu w W-wie. Czy może ktoś ma jakieś informacje, uwagi Facet powiedział , że kończą się klocki z przodu. VIN: UF1KMSFC538868393 Renault Megane Lift 1.5dCi Salon Polska W-wa
  3. Witam panowie proszę o identyfikacje części numery spisane z obudowy: 8200 201 099 12v i drugi pa66 gf30 wydaje mi się że to jest elektrozawór sterowania turbiną ale nie mogę znaleźć w necie po numerach części pozdrawiam i dziękuję Regulamin dodawania zdjęć pkt. 11 P_r_z_e_m_o
  4. Panowie taki problem -pojawił się dzisiaj. Zapaliła się kontrolka temperatury/poziomu cieczy. Temperatura ok, płynu nie ubywa a kontrolka świeci. Wszystko posprawdzałem i nic. proszę o pomoc
  5. układ odpowietrzyłem profilaktycznie. Co do uszczelki to wykluczam bo tu wszystko jest ok. nie bierze płynu oleju nie kopci.
  6. Delongi

    Humor

    Ogłoszenie Sprzedam czołg, stan dobry, mały przebieg, oryginalny lakier. Ma dwie wady: - pali z popychu i strzela do środka :D
  7. Panowie taki problem: silnik 1,6 8v 90 km benz. + gaz. Po długim postoju auto odpala za pierwszym razem, wchodzi na obroty(ssanie)i po około 15s gaśnie. Po tym trzeba długo kręcić żeby zapalił. W czasie prób uruchomienia silnika strzela w tłumik i momentami załapuje. Auto było podpięte pod kompa i wszystko jest ok. Kiedy uruchamiam silnik po długim postoju i odrazu przełączę na gaz wszystko jest ok. Myślę że problem jest na zasilaniu benzyną. Wymieniłem czujnik temperatury silnika ten od kompa, przeczyściłem czujnik położenia wału korbowego, odpowietrzyłem układ chłodzenia i nic. Przewody WS i cewka jest chyba ok skoro na gazie nie ma problemu.
  8. Panowie sposób prosty spróbujcie kopnąć auto pierwsi A tak na poważnie to macie gdzieś przebicie na karoserii. Może przewody ??
  9. meganecoupe02 Pytałem na Szopena, Jachowicza koło ABC i przy giełdzie. Wszędzie podobnie. Co do termostatu już znalazłem 88,9. Ja kupiłem do Volvo za 12,60zł temperatura 89. Wygląd i wymiary ma identyczne. Pytanie teraz dlaczego taka różnica w cenie. Czy dlatego ,że to Coupe!!!!!!!!!!
  10. Witam. Panowie pytanko bo jakoś nie mogę znaleźć na forum. Megane Ph1 silnik 1,6 8v 90km (benz.) jaka powinna być temperatura otwarcia termostatu w maksymalnym położeniu. Za termostat do tego silnika u mnie krzyczą 70-90 zeta.Średnica 50 mm. Taki sam tylko np do Peugueota kosztuje od 13-22zł w zależności od temperatury otwarcia termostatu. Na starym termostacie nie ma żadnych oznaczeń a kilka razy już sie przywiesił więc niedługo pociągnie. Może ktoś mnie nakierować na jakiś trop.
  11. Delongi

    Ecodriving

    Może i czas ale w całej tej dyskusji pominięto kwestie jak ecodriving wpływa na silnik. Wszyscy piszą o spalaniu. Akurat pracuje w firmie gdzie ecodriving wdrożono 6 miesięcy temu. Wszyscy kierowcy przeszli kursy i mieli obowiązek stosowania tych zasad. Efekty generalnie 2: Pierwszy oczywiście niższe spalanie Drugi zamulone silniki i częstsze awarie.(samochody maja od 2miesięcy do 2 lat więc są to nowe jednostki diesla rożne marki aut.) W ubiegłym tygodniu odstąpiono od ecodrivingu z uwagi na fakt że koszty napraw nie pokrywają się z oszczędnościami na paliwie. Firma przeprowadziła badanie kilku aut z rożnych miast wyrywkowo i okazało się że jazda na niskich obrotach powoduje duże obciążenia silników, elementów przeniesienia napędu. silniki były "zamulone" przez co nie miały takiej sprawności jakiej powinny co skutkowało częstszymi awariami.
  12. Nie chce krakać ale możesz mieć problem z uszczelką pod głowicą. Na zimnym nie ma ciśnienia w układzie.
  13. To ja podepnę się pod temat żeby nie zakładać nowego tematu. Mianowicie dziś po zgaszeniu auta już nie chciała zapalić. Kręci ładnie nawet paliwko dostaje ale nie pali. Sprawdzam iskrę - brak . Myślę sobie jak na 2 cewkach brak iskry to pewnie problem z ECU ale najpierw: - Sprawdziłem kondensator ten przy cewkach - przeczyściłem czujnik położenia wału - sprawdziłem i wymieniłem świece (miałem 2 komplet awaryjny) No i nic. Odpiąłem akumulator i łącze od ECU a tam WODA!!! . Wyczyściłem wszystko wygrzałem opalarką zmontowałem i zapalił. Uchachany że po problemie pozbierałem graty i wracam po 20 min zapalam a auto nic tylko strzela w tłumik. Jak włącze zapłon to auto odpala do około 2000 obr. i nagle gaśnie. Odłączam akumulator jeszcze raz sprawdzam kostkę przy ECU składam pali. Pojechałem do miasta wychodzę ze sklepu znowu to samo. Powtarzam procedurę auto odpala ale już widzę że coś nie tak. Do domu 15 km. Chwilami jest ok momentami auto szarpie ale tylko 1 raz i wraca do normy, chwilami nic nie czuć a wskazówka obrotomierza skacze po całej skali. Chwilami gaśnie. Odpalam z biegu idzie chwile jest ok, strzela w tłumik, potem znowu gaśnie. i tak w kółko. Do domu dojechałem ale w bramę już wjeżdżałem siłą rozpędu. Już nie zapalił. Na dworze ciemno idę do domu szukać problemu na forum. Co wy na to. Może problemem jest jednak czujnik położenia wału - wymiana?? Jeszcze jedno rano jak jechałem autko na chwilkę jakby się przymuliło i po chwili wszystko wróciło do normy. Ale po tym odniosłem wrażenie jakby straciło moc na a teraz to?? W woli ścisłości Megane Coach 1,6 8V + LPG
  14. Tak sobie myślę. Układ był sprawdzany i jest ok. Może problem leży w samym tranzystorze - mianowicie mam wstawione dwa BDX66C jutro zamienię na MJ11015 Darlingtona 120V 30A 200W
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!