Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
marrcin00
Nowy użytkownik-
Postów
34 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Renault Megane I ph II
-
Silnik
1.4 16V
-
Przebieg (tys.km)
195
-
Witam, Mój problem dotyczy panelu klimatyzacji a raczej pokrętła od mocy wentylatora (0-1-2-3-4). Po jego przekręceniu nie ma żadnej reakcji, klimatyzacja/nawiew przesala działać podczas jazdy samochodem jakieś dwa tygodnie temu i do tej pory nie działa na żadnym biegu. Dzień przed awarią podczas działania klimatyzacji na zimny powietrzu stopień 3-4 panel był bardzo mocno nagrzany. Pokrętła od temperatury oraz ustawienia gdzie ma lecieć powietrze działają gdyż po otwarciu obojętnie którego wylotu i przekręceniu siły wentylatora na 1-2-3-4 czuć jak leci bardzo słabe powietrze (na wszystkich biegach czuć tak samo). Czytałem wątki na forum i zastanawiam się nad rezystorem ale we wszystkich przypadkach jakie przeczytałem to mimo problemów klima/nawiew mimo wszystko działa na którymś biegu - u mnie od momentu wyłączenia nie działa na zadnym. Pozdrawiam.
-
Megane I phII Woda w aucie
marrcin00 odpowiedział(a) na sebcio76 temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane I, Scenic I
Witam. Podpinam się pod temat, nie chce zakładać nowego. Czy te gumowe zatyczki w progach są wielkości ok. 1cmx3cm ? Jeżeli tak, to ja ich praktycznie nie miałem. A tylnie siedzenia mam całe mokre, w tylnej części po stronie kierowcy kałuża na podłodze! Co może być przyczyną ? Miałem około rok temu wymieniany past tylni, tylną klapę bagażnika i prostowane było jeszcze miejsce na koło zapasowe, i można powiedzieć, że od tego czasu są problemy z wodą w aucie. -
Sprawdziłem, i na jednym z tych czujników nie ma takiej gumy ochronnej jak na pozostałych. Czy ta guma jest aż taka gruba, że powodowała by różnicę ? A czy lampa w podsufitce może rozładować akumulator do takiego stanu że ledwo świecą się kontrolki po włożeniu kluczyka ? Dodano: 23 paź 2012 - 22:54 P_r_z_e_m_o mam pytanie do Ciebie, czy w tej instrukcji co masz na chomiku jest opisana wymiana klamki ?
-
Według waszych rad, zadzwoniłem do ASO i dowiedziałem się wszystkiego. I tak, spinkę numer 1 można kupić samą, a spinka numer 2 jest elementem klamki, i jest sprzedawana razem z klamką. Dzięki za pomoc, temat do usunięcia. Dodano: 23 paź 2012 - 21:15 Klamka i spinki zamówione, ale przy okazji pojawił się inny problem, znaczniej uciążliwy. Po tym, jak boki drzwi były rozkręcone w celu zobaczenia czemu nie działa zamykanie, pojawił się inny problem mianowicie migająca kontrolka otwartych drzwi i lampka w podsufitce. Początkowo zlekceważyłem to, gdyż wcześniej zimą zdarzało się to bardzo rzadko. Teraz działo się to jak przyjeżdżałem przez dziury, jakieś gwałtowne skręty itd. ale z każdym dniem coraz bardziej się to nasilało. Przedwczoraj rano, akumulator się przez noc rozładował, że ledwo świeciły się kontrolki. Dzisiaj jednak wszystko przeszło samo siebie. Kontrolka i lampka świecą się cały czas, zostawiłem auto na kilka godzin i akumulator się rozładował. Zamykam drzwi, a tu nic kontrolka i lampki świecą się dalej. Co jest grane ? W tych drzwiach co nie działa klamka nie ma w ogóle tego "przycisku" (nie wiem jak to nazwać) który dociskają drzwi jak są zamknięte i gaśnie kontrolka.
-
Witam. Mój problem zaczął się od tego, że drzwi tylne po stronie pasażera nie chciały się zamykać poprze centralny. Musiałem ręcznie naciskać przycisk w drzwiach. Po rozebraniu okazało się że nie działa siłownik, ale to nie było największym problemem, tylko to jak to było poskładane. Okazało się że ktoś już coś tam kiedyś robił, i tak to poskładał, że teraz trzeba zamówić spinki (których szukam i nie umiem znaleźć) bo klamka od zewnątrz nie chce działać. W tym prośba do was, czy ktoś z was wie gdzie takie spinki mogę zamówić, bo chcę to wymienić, gdyż brak działającej klamki bardzo utrudnia jazdę. Dodaję zdjęcie na którym pokazane są te spinki. Z góry dzięki za odpowiedzi.
-
Sprawdzę, ale nigdy nie zauważyłem żeby był mokry. Dzisiaj wyszła jeszcze taka sytuacja, jechałem może jakieś 10 km z nie dużą prędkością 20-40 km/h bo droga na więcej nie pozwalała, praktycznie bez jakiegokolwiek szaleństwa, zdarzyło się tam trochę bardzie przygazować :l: i po przejechani tych 10 km ( w połowie auto miało przerwę, bo tankowałem) temperatura silnika była na ponad 3/4 wskaźnika. Dlaczego ? Co mogło być przyczyną ? Nigdy mi się jeszcze nie zdarzyło żeby przekroczyło połowę.
-
Zima daje o sobie znać w całym kraju, a ja nadal mam problem, ponieważ uznałem że poczekam z uzupełnieniem czynnika do wiosny. Zastanawiam się nad tą wilgocią. Gdzie ona może się jeszcze zbierać oprócz podstawowych rzeczy typu chodniczki itp. Mam jeszcze pytanie, czy mogę sprawdzić teraz ciśnienie w układzie ? Aktualnie na dworze mam 0 stopni. Aha, i klima i silnik ma być wyłączony, ale może być rozgrzany czy musi być zimny? Edit: Jeszcze takie dwa spostrzeżenia: Dzisiaj jak wsiadłem do rozgrzanego auta i włączyłem klimę to poczułem taki "dziwny zapach" było go czuć tylko chwilę, i nie wiem właśnie czy był to zapach wilgoci czy może dlatego że nie byłą odgrzybiana. Czy chłodnica i płyn w chłodnicy też ma jakiś duży wpływ na działanie klimy ? Bo zacząłem ostatnio sprawdzać płyn w chłodnicy i wydaje mi się że coś jest nie tak. Jakiś miesiąc temu wlałem resztkę płynu jaki miałem i wyszło tak że było trochę ponad minimum, a do dzisiaj znacznie ubyło.
-
Ile Cię kosztowała ta wizyta ? Byłem dzisiaj u mechanika który zajmuje też się niby klimatyzacjami, i byłem lekko zdziwiony po tym co od niego usłyszałem : "Teraz jest zima, czekamy na lato" oczywiście byłem się pytać o uzupełnienie czynnika. Nie wiem czy to prawda, że nie uzupełnia się go w temperaturze około 0 ? Cena takiego sprawdzenia to koszt około 200-250 zł. Drogo czy tanio ?