Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

xmy

Nowy użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.6 K4M 760
  • Przebieg (tys.km)
    115

Ostatnie wizyty

414 wyświetleń profilu
  1. Witam! Żonie padła Megane III 1.5 dCI 85KM. Na wyświetlaczu pojawiają się naprzemiennie komunikaty: usterka układu hamulcowego i usterka układu ładowania. Pali się również kontrolka ABS i kontrolka poduszek. Odłączenie i podładowanie akumulatora nic nie daje. Na chodzącym silniku nie ma ładowania akumulatora. Miał ktoś z tym do czynienia? Jaka może być przyczyna. Z góry dziękuję za pomoc.
  2. Czyli wychodzi, że jedynym plusem odkręconej blokady jest to, że można auto holować. Blokada i tak może się rozwalić i nie zapalimy auta. Chyba będzie trzeba ze sobą zawsze wozić śrubokręt gwiazdkę i wykałaczki. Może na najbliższym spocie zrobimy zawody kto szybciej uruchomi auto z blokadą :)
  3. Tego trzpienia (śruby) nie wkładałem do blokady. Wkręciłem go tylko na jego miejsce przy kolumnie, żeby się nie zgubił. Blokada zablokowała się, mimo braku fizycznego połączenia z kolumną (leżała luźno). Zaczynam się zastanawiać, czy problem z blokadą w rzeczywistości nie leży w niej samej, bądź w oprogramowaniu. Jakie macie roczniki aut? Czy problem dotyczy wszystkich Megane II, czy tylko do któregoś rocznika?
  4. No właśnie nie wiem jak się zblokowała. Ostatnio jak ją zrobiłem, to stwierdziłem, że mam dosyć tego badziewia. Podłączyłem wtyczkę i samą blokadę luźno włożyłem pod plastik przy kierownicy. Śrubkę wkręciłem na swoje miejsce, żeby się nie zgubiła. Dzisiaj rano jechałem do pracy, zatrzymałem się na trasie i już auto nie odpaliło (komunikat STEERING LOCKED/NOT LOCKED). Teściu mnie przyciągnął do garażu. W garażu znów rozebrałem blokadę i auto odpaliło. Nie wiem jakim cudem sie zablokowała, skoro nie była włożona, leżała luźno. Teraz nasmarowałem ten trzpień i założyłem na to korek od butelki, żeby nie dostało wilgoci i żeby o nic się nie blokowało. Jak widać nawet gdy blokada lata luźno, może się zblokować. Najpewniej zastąpić to jakimś opornikiem, albo czymś takim, bo strach gdzieś jechać z tym badziewiem.
  5. Ma ktoś sposób jak pozbyć się tej blokady na stałe? Może idzie ją zastąpić jakimś rezystorem? Pytam, bo mam to dziadostwo luzem podwieszone na kablach, ale i tak się jakoś zablokowało. Mniej więcej raz w miesiącu przerabiam ten temat, ostatnio się wkurzyłem i nie przykręciłem jej, ale to nic nie dało, bo dziś znów się rozwaliła. Może jest jakiś update softu? Najgorzej, że kupiłem żonie Megane III i ona się teraz boi, że będzie miała to samo.
  6. Witam! Poczytaj mój wątek: http://megane.com.pl/topic/31438-auto-czasami-nie-zapala-jaka-pompa-paliwa/ Oprócz tego możesz sprawdzić, czy instalacja gazowa wyłącza się razem z zapłonem. Może być tak, że po zgaszeniu elektrozawór przepuszcza gaz do kolektora i wtedy zalewa go przy odpalaniu
  7. Też mam HB z 2003 i też miałem problem z pompą. Przekaźnik w tym modelu jest na stałe wlutowany w płytkę bezpieczników. Numer przekaźnika to: V23076-A1001-D143 bądź V23076-A3001-D142
  8. Witam po przerwie Wymieniłem pompę (430zł nówka Boscha) i przez 3 tygodnie miałem spokój. Do dziś. Dzisiaj znów autko nie odpaliło, odpaliłem na gazie po raz ostatni (moja instalacja pozwala tylko na 10 odpaleń na gazie). Po dojechaniu do garażu, gdy próbowałem zapalić na benzynie, auto zapalało, ale dusiło się, zdychało przy dodawaniu gazu. Spróbuję wymienić ten przekaźnik i wyczyścić styk. Jakby ktoś miał jakieś sugestie to z góry dziękuję. Ma ktoś foto dla silnika K4M, Megane II, gdzie jest ten przekaźnik? Szukałem na forum, zemontowałem tą osłonę po stronie kierowcy, ale tam są same bezpieczniki i wtyczki, przekaźnika nie ma. Dodano: 16 sie 2011 - 20:13 Witam wszystkich. Jeździłem od elektromechanika do elektromechanika i ciągle słyszałem te same odpowiedzi, że komputer nic nie pokazuje i że to pewnie przez gaz. W sobotę sam pogrzebałem w aucie i znalazłem przyczynę. Styk masy we styczce pompy był luźny i lekko nadtopiony. Przeczyściłem wtyczkę i podgiąłem styk. Dodatkowo poprowadziłem drugą masę. Mam nadzieje, że to załatwi sprawę. Pozdrawiam.
  9. Szukałem, znalazłem jedynie numer z młotkiem i płaskim śrubokrętem. Dołożyłem śrubokręt do tych wypustów na tym pierścieniu i pukałem młotkiem. Na początku delikatnie, potem mocno, a i tak to nie puściło.
  10. Witam! Mam Megane II K4M i mam problem z pompą. Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób wydostać ją z baku. Nie mogę odkręcić tego czarnego pierścienia
  11. Witam! Już drugi raz zdarzyło mi się, że auto nie zapaliło. Na szczęście odpaliło na gazie. Dojechałem do domu i teraz znów odpala od kopa na benzynie. Ostatnio podobną sytuację miałem z miesiąc temu. Myślę, że pompa paliwa pada (trochę dziwne, bo jeżdżę z pełnym bakiem). Chciałem kupić zamiennik (sam wkład), ale widzę, że są dwa rodzaje. Pomyślałem, że wyjmę oryginalną i zobaczę, ale nie mogę odkręcić tego pierścienia trzymającego pompę na baku. Chciałbym się dowiedzieć, czy jest inny sposób (np. po numerze VIN) na określenie mojego modelu pompy. Z góry dziękuję za wskazówki. Jeśli ktoś wie jak odkręcić tą pompę, bądź wie co innego może być powodem dla którego sporadycznie auto nie zapala, to również będę wdzięczny za wskazówki
  12. To swiecenie jest wyraźnie słabsze niż w momencie po włączeniu zapłonu. Nie świeci się kontrolka stop. Chciałem zrobić zdjęcie, ale na złość, dzisiaj było to niewidoczne. Zrobiłem z tym już 20k km i nic się nie dzieje. Powoli mam zamiar likwidować małe niedogodności i postanowiłem się w końcu za to zabrać. Co do "dwustanowości" - myślałem, że to działa na zasadzie: - jest ciśnienie - kontrolka gaśnie - nie ma ciśnienia - kontrolka zapala się, zapala się kontrolka stop
  13. Witam! W Megane II ph I K4M ciągle lekko żarzy się wskaźnik ciśnienia oleju. W normalny słoneczny dzień jest to niewidoczne, ale teraz gdy jest ciemno to już to widać. Auto trzyma kompresję wg. ASO. Podobno czujnik jest dwustanowy, więc skąd to żarzenie? Miał ktoś podobny przypadek? Pozdrawiam.
  14. Hej, a mógłbyś mi napisać, gdzie to zamontować? Gdzieś przy baku, czy w komorze? Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!