Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Viman

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    MIII GTline
  • Silnik
    1.5
  • Przebieg (tys.km)
    68000
  1. Witam, w trasie pojawił mi się taki przypadek: w czasie normalnej pracy zatrzymała się wycieraczka tylna i jednocześnie zablokowana jest klapa bagażnika. Światła tylne, zapalniczka, w bagażniku, czujniki cofania działają normalnie. W czasie jazdy padało, momentami dość mocno. Po rozebraniu plastików na tylnej klapie nie widać żadnych większych usterek, kable w wiązkach całe, także w miejscach wpuszczania w otowry w karoserii. Prąd nie dociera. Czy ktoś wie gdzie szukać punktu wspólnego zasilania dla wycieraczki i zamka klapy? Bezpieczniki są OK, przy próbie włączenia wycieraczki słychać pstyknięcie gdzieś pod deską rozdzielczą ale wycieraczka ani drgnie. pozdrawiam Viman Dodano: 04 sie 2015 - 15:01 Nikt nie ma pomysłu?.. szkoda...
  2. Mam taką zagwozdkę - czy ktoś z Szanownych Forumowiczów jest w stanie mi podpowiedzieć, czy brakującą część regulacji wysokości świateł (na obudowie reflektora, tam gdzie wskazuje śrubokręt i wystaje śrubka) jest dostępna oddzielnie i czy ma jakiś numer katalogowy? Na zdjęciach porównanie reflektora z tą częścią (nakłądka z białym elementem regulacyjnym) oraz jej brak: pozdrawiam Viman
  3. Witam mam problem podobny do opisanego tutaj --> http://megane.com.pl/topic/52125-clip/page__p__374257__hl__check+injection__fromsearch__1#entry374257 - niestety nikt tam nie podpowiedział, być może dlatego że główny wątek jest tutaj Objawy: Po uruchomieniu, jak dotąd z niewiadomych przyczyn, zapala się SERVICE, po chwili mam komunikat Check injection i mruga ikonka silnika. W czasie jazdy wyczuwa się i słyszy nieregularną pracę silnika, wskazywane jest też zwiększone zużycie paliwa. Po podłączeniu komputer(urządzenie diagnostyczne) wyświetla komunikat "zgubiony zapłon na 2 cylindrze" czy jakoś tak. Cewka sprawdzona, wymieniona, świeca na tym cylindrze też prawidłowa, jest iskra. Na sąsiednim cylindrze to samo. Wilgoci nie ma. Komunikat pojawia się tuż po odpaleniu. W czasie jazdy na jałowym biegu (toczeniu się) komunikaty znikają. Przy wrzuceniu biegu i normalnej jeździe, pojawiają się ponownie. Wrzucam na forum, bo na ostatnie dwa moje przypadki opisane tutaj otrzymałem pomoc i podpowiedzi. Mam nadzieję, że i tym razem znajdzie się fachowiec, który podpowie gdzie szukać dalej. Ma ktoś jakiś pomysł? Megane II 2005 1.6 16V kombi. pozdrawiam Viman
  4. Witam, wygląda na to, że i u mnie kółeczko zaczyna się odzywać. Czy ktoś dysponuje wzorem pisma ro Renault Polska w tej sprawie? pozdrawiam Viman
  5. No to już po bólu. Trafiłem do małego warsztatu w Poroninie - Auto Serwis Galica. Podpięli komputer, który pokazał problemy z zapłonem na 3 cylindrze. Po wymianie cewki (Sagem na Beru) autko odzyskało wigor, komputerek też nie pokazywał błędów. Całość zajęła ok. 30 min. Co do ceny - wg mnie do przyjęcia - 160 za cewkę + 50 podłączenie do komputerka i 25 wymiana cewki. Wg mnie nie najgorzej jak na warunki "góralskie"... Tak więc, jeśli komuś coś w czasie ferii to z czystym sumieniem mogę polecić ten warsztat. Znajdziecie go skręcając w stronę Bukowiny i na pierwszym skrzyżowaniu w lewo tuż za kościołem. Co do Zakopanego... no chciałem wczoraj podjechać na jakiś warsztat po drodze... znalazłem jeden. Za ostatnim rondem w stronę Krakowa, po lewej, tuż obok sklepu motoryzacyjnego, i Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów. W warsztacie siedziało dwóch znudzonych życiem młodzieńców, którzy prawie ziewając stwierdzili, że szefa nie ma a oni niczego nie przyjmą.... Doszedłem do wniosku że albo nic nie potrafią bez szefa albo nie chcą się przepracować. Tak czy siak dziś rano w Poroninie zostałem obsłużony praktycznie wzorcowo. Następne cewki chyba już sam będę potrafił wymienić, muszę tylko mieć przy sobie odpowiednie klucze :D Dzięki za odzew i podpowiedzi - jak zwykle niezawodnie, a już drugi raz miałem okazję korzystać ze wsparcia podczas wyjazdu. pozdrawiam (jeszcze) feryjnie. Viman
  6. Warunki mam polowe i nie bardzo gdzie, czym i jak mam to sprawdzić. Dzięki za podpowiedź. Może ktoś ma jeszcze jakieś sugestie? Głównie chodzi też o to, żeby u mechanika nie dać się wydoić......
  7. Witam, jestem na "wyjeżdzie" i przyplątała mi się jakaś usterka. Objawy: nierównomierne obroty, podczas jazdy czuć lekkie szarpanie, spadek mocy, wzrost chwilowego zużycia paliwa, migająca kontrloka silnika - co ciekawe przy jeździe poniżej 50km/h lub na biegu bez wciskania pedału przyspieszenia, kontrolka potrafi zgasnąć i pojawić się po jakimś czasie. Czy ktoś może podpowiedzieć, co to może być i ew. gdzie w okolicach Zakopanego trafić do dobrego mechanika? Sprawa nieco pilna bo zaraz ferie mi się kończą i chciałbym jakoś wrócić do domu.... megane II sport way kombi, 1.6 benzyna only.
  8. Ubiegłej zimy można było kupić w sieci Kaufland łańcuchy Dunlop za całkiem dobrą cenę 69pln. Nie odpowiem na to jak się spisywały, bo nie miałem potrzeby ich zakładania.
  9. Zdaje się, ze alarm uzbraja się po minucie od zamknięcia auta. Spóbuj odczekać tę minutę, czy półtorej i wtedy pomachaj łapkami.....
  10. Mam kombi 1.6 2005r. od czerwca tego roku czyli w sumie niedługo. Szukasz obiektywnej opinii - ciężko o taką. Ja mogę powiedzieć tyle - wszystko zależy od egzemplarza - całkiem jak z innymi towarami: telewizorami, lodówkami, telefonami - trafisz pechowy egzemplarz - będą kłopoty, serwisy, naprawy i koszty. Trafisz dobry - będziesz się cieszył kilka lat. Oczywiście zakładam minimum zainteresowania eksploatacją. Znam przypadek, że ktoś kto w podobnym czasie kupił podobny egzemplarz (rocznik, model, silnik i przebieg) i już wpakował w niego kilka tysięcy... pech? złośliwość rzeczy martwych? wada ukryta? Rozejrzyj się - zawsze i wszędzie bardziej słychać tych niezadowolonych. A ilu jest zadowolonych? na pewno więcej - ale siedzą cicho bo nie mają na co narzekać . Dziś produkcja samochodów to praktycznie automatyka - nie ma bata - robot nie sprawdzi wszystkiego, a i nie jest nieomylny. Materiał, z którego wykonano części też ma pewnie w jakimś stopniu wady, których systemy jakości nie znajdą, a które wyjdą dopiero w eksploatacji. Można też próbować zminimalizować koszty dokonując właściwego wyboru egzemplarza, który z definicji nie powinien kosztów generować. Przynajmniej na początku. Co do ostatniego zdania: ... można do niego dokładać. - dodałbym "Ale nie w nieskończoność..." poza tym można dołożyć wszelkich starań aby dokładanie było minimalne, a czasem samemu coś naprawić - co ja sam też czyniłem korzystając m.in. z tego forum. Jak dotąd ja jestem ze swojego autka zadowolony. pozdrawiam Viman
  11. Ja tylko dodam, że - chyba instrukcja nawet o tym wspomina - urządzenia elektroniczne typu GPS czy urządzenia pozwalające na bezgotówkowe opłacenie przejazdu przez bramki na autostradach (jeszcze nie w Polsce) - w celu lepszego działania, powinny być mocowane w okolicach lusterka wstecznego, tam gdzie masz szybę zacienioną nadrukiem. To jest takie miejsce szyby, gdzie nie ma powłoki atermicznej, która może osłabiać sygnał. Nie jest to regułą, bo jak widzisz z wcześniejszych wpisów, koledzy problemu nie mają, sądzę, że to kwestia czułości anten GPS. Poza tym - zwykle po dłuższej przerwie w korzystaniu z urządzeń GPS, potrzebują one nieco więcej czasu na określenie własnego położenia. Problemem może też być gęstość zabudowy miejskiej tudzież gęstość listowia na drzewach okalających drogę, którą jedziemy. W pierwszym przypadku sygnał ulega wielkrotneu odbiciu od ścian budynków, w drugim sygnał jest silnie tłumiony przez liście.
  12. Spróbuj nagrać z niską prędkością, np. 8x albo nawet 4x
  13. Zgadzam się - sam też ok ładnych paru lat stosuję przezroczystą folię samoprzylepną. Nigdy nie miałem problemów z odparzaniem lakieru czy innymi historiami.
  14. To jedna z opcji komputera pokładowego i oznacza ilość zużytego paliwa od ostatniego resetu liczników, co jak się domyślam nastąpiło podczas prac serwisowych. Tak jak kolega wyżej pisze - jak chcesz mieć inne dane to poklikaj przyciskiem na prawej manetce...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!