Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

hulajnoga10

Użytkownik
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II
  • Silnik
    1.5dci
  • Przebieg (tys.km)
    80

Ostatnie wizyty

380 wyświetleń profilu
  1. Witaj, z mojej strony polecam poszukać od dealera renault. Wejdź na stronę renault.pl i tam wejdź w zakładkę używane. Czasami można coś fajnego znaleźć od 1go właściciela, który zostawił auto w rozliczeniu.
  2. Jak dla mnie to objaw słabo naładowanego - uszkodzonego aku. U ojca w megane działo się to samo. Odpalał za którymś tam razem i walił błędami np. uszkodzone wspomaganie itd.
  3. Hmm ja mam tak samo. Wrzucam dwójkę, auto zaczyna przyspieszać ale po chwili zwalnia i się dusi bez dodawania gazu. Mam tak od zakupu auta. Przejechałem 30k i żadnych innych negatywnych objawów.
  4. Tak do Kliniki Przeprowadzają warsztat w inne miejsce i czekam jak już się ze wszystkim ogarną.
  5. Chodziło mi o małą prędkość, wysoki bieg. No nic, ja jestem na koniec tygodnia umówiony na wymianę rozrządu i tarcz to zobaczymy szczegółowo co jest nie tak. Jakoś mi się nie chce wierzyć, że to wina wtrysków, ponieważ nie ma żadnych innych objawów typu spadek mocy, złe odpalanie. Test przelewowy wyszedł wzorowo.
  6. Kolego a powiedz mi czy masz tak, że stukanie występuje w momencie kiedy jest duże obciążenie auta? W takim razie ktoś nie umiejętnie założył rozrząd? Jaki był powód regeneracji wtrysków i pompy wtryskowej? Dzięki!
  7. Dzięki! udam się do niego i zobaczymy w czym tkwi problem. No więc dzwoniłem do tego Pana. Okazało się, że jego warsztat jest bardzo blisko mojego miejsca zamieszkania. Powiedział, że na 99% pewny jest, że to stukanie to wina wtrysków. Regeneracja 4 wtrysków i pompy to koszt 1800 zł. Duuużo :lol: Prawdopodobnie przyczyna to łuszcząca się pompa. No ale, że lubię drążyć takie tematy to zastanawiam się czy może dla pewności nie wymienić uszczelek pod wtryskami? Kiedyś czytałem na forum, że ktoś miał podobny problem a u niego okazało się, że przyczyną były zużyte uszczelki. Co radzicie jeszcze zrobić przed tak kosztowną regeneracją? ;-)
  8. Witam, Autko to Megane 1.5 dci 86 KM. Przebieg 95 tyś km. Od pewnego czasu występuje taki problem: W momencie przyspieszania od drugiego biegu wzwyż mniej więcej od 1800 obrotów następuje stukanie/ terkotanie w silniku/osprzęcie. Trudno zlokalizować. Przestaje stukać po osiągnięciu mniej więcej 2100 obrotów. Ponadto, nie wiem czy to ma jakiś związek ale na zimnym silniku podczas ruszania muszę dodać minimalnie więcej gazu w przeciwnym wypadku coś zastuka w silniku tak jak by za mało gazu... na ciepłym silniku problem ustępuje. Nie wiem czy to normalne?! Auto normalnie przyspiesza, żadnych błędów na desce.(clipa nie sprawdzałem) Spalanie idealne. Spotkał się już ktoś z takim problemem? Obawiam się tych panewek... ale gdyby to one dawały o sobie znać to chyba w całym przedziale obrotów? Dzięki!
  9. Hmm dziwna sprawa. U mnie rada Kolegi @gojgien nie działa. Może w opcji z HF jest inaczej. Po zgaszeniu silnika muszę zastosować moją metodę żeby sterować szybami. Rocznik 2007.
  10. Wsadzasz kartę, wrzucasz bieg, wciskasz hamulec i start. Od tej chwili wspomaganie kierownicy działa oraz masz możliwość sterowania szybami.
  11. Jeszcze nie szukałem pod względem firmy :). Tak tylko poglądowo załączyłem link do aukcji. Dzięki bardzo za opinie i rady! pozdrawiam
  12. Panowie czy to będzie ta poduszka? http://moto.allegro.pl/megane-ii-scenic-ii-1-5-dci-poduszka-prawa-oryg-i2448021931.html Jeszcze doczytałem, że tak jak Kolega wyżej wspomniał może to być to koło pasowe. Miałem dzisiaj jeszcze taki objaw - obroty ok. 1800 - 4 bieg, podjeżdżam do skrzyżowania, wrzucam 3 i bardzo mocno zatelepało budą.
  13. Kolego #Optima coś w tym musi być co piszesz. Zanim przyszły upały zauważyłem, że podczas gaszenia silnika trochę bardziej nim "rzuca". Teraz gdy gaszę auto motor staje i nie czuć tego. Kiedy puszczam gaz przy wyższych obrotach czuć, że auto mocno reaguje na zmianę prędkości obrotowej - nie ma takiej płynności. Mam do Was pytanie - jeśli okaże się, że to winna poduszka to ile ich jest przy silniku? Która najczęściej traci swoje właściwości? Auto ma stosunkowo niski przebieg bo 83 tyś km. Dzięki za odpowiedzi!
  14. Witam, mam taki nie typowy problem. Od czasu do czasu najczęściej wtedy kiedy silnik jest zimny przy ruszaniu z 1. silnik tak jak by buksuje tzn. wpada w wibracje i rusza z opóźnieniem. Zauważyłem także, że najbardziej to czuć wtedy kiedy włączona jest klimatyzacja ale tak jak mówię nie zawsze. Po rozgrzaniu silnik pracuje normalnie i rusza prawidłowo. Niezależnie na jakich obrotach ruszam dzieje się to samo. Najśmieszniejsze jest to, że dzisiaj coś takiego miało miejsce a wczoraj zero problemów. Sprzęgło chodzi leciutko jak w nowym aucie i przy zmianie biegów zero problemów. Pytanie do Was, czy już się spotkaliście z czymś takim? Czego to może być wina? czy ten typ tak ma i już? Silnik 1.5 dci 86 KM. Przebieg 83 tyś km.
  15. Panowie nie zakladam nowego tematu wiec przylacze sie do obecnego. Czy po demontazu przepustnica powinna byc calkowicie zamknieta? Moja jest w pozycji lekko uchylonej I zeby ja zamknac trzeba przytrzymac mocno to "denko". Przepraszam za brak pl. Znakow- pisze z tel.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!