Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Krzysiek

Nowy użytkownik
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://www.autogaleria.pl

Samochód

  • Auto
    Megane I ph2
  • Silnik
    1.9 dCi F9Q 732
  • Przebieg (tys.km)
    279000

Profil

  • Zainteresowania
    motoryzacja, internet

Ostatnie wizyty

475 wyświetleń profilu
  1. meganecoupe02, obyło się bez grzebania w kabelkach. W trybie testowym skasowałem przyciskiem do resetowania przebiegu literkę "d" i wszystko mam nadzieje jest ok. Przestały migać poziome kreski.
  2. Po wymianie rozrządu przy której był odłączony akumulator komputer pokładowy nie pokazuje danych dotyczących: - aktualnego spalania, - średniego spalania, - ilości zużytego paliwa, - dystansu do zatankowania. Pokazuje za to średnią prędkość i wartości dwóch między liczników oraz wiadomo głównego. Odłączyłem już akumulator na kilkanaście godzin, ale problem nadal istnieje. Po podłączeniu komputera do złącza serwisowego nie ma żadnych błędów.
  3. Po pierwsze łożysko koła to nie jest coś co wymienia się bez problemu ręką. Stare trzeba usunąć za pomocą prasy ew. młotka i tulei jeśli jest zapieczone. Nowe się tylko wprasowuje. Po drugie widać ewidentnie, że zewnętrzna część łożyska została Ci w bębnie. Ale to już zdążyłeś zauważyć sam. Po trzecie różne łożyska pasują do różnych aut, więc to co kupiłeś nie musi być innego rozmiaru. Choć sam łożysk firm CX i Optimal bym już nie kupił. Te drugie przerabiałem w Clio.
  4. Pierwszy raz słyszę by hamulce smarować, no chyba, że prowadnice zacisku. Nie słyszałem też aby był jakiś skuteczny sposób na pozbycie się pisków. Z opinii jakie ostatnio się pojawiają na forum jasno wynika, że przyczyną są tarcze Brembo. Przypadki zdarzają się zarówno z klockami Ferodo jak i ATE. Tomek najwidoczniej będziesz musiał poczekać do wymiany i tak jak pisze bronius w innym temacie kupić TRW lub Lucas-a.
  5. Wielkie dzięki za zdjęcie. Prezentują się bardzo dobrze. Gratki za profesjonalnie pomalowany zacisk. Też to miałem robić przy wymianie tarcz, którego dokonałem wczoraj, ale był mokry dzień i sobie darowałem. Może innym razem. Nie kupiłem jednak tych POWER DISC-ów, kupiłem zwykłe ATE. Renia i tak ma czuły hamulec, choć teraz wiadomo na dotarciu. Cieszę się, że klocki ATE mało brudzą wg Twoich zapewnień, mam nadzieje, że u mnie też tak będzie. Co do samej wymiany to poprzednie klocki firmy JURID wytrzymały u mnie 20 tys. km. Niestety klocki od wewnątrz zużyły się na 1-2 mm ścierniwa, a zewnętrzne miały przy tym 7-8 mm. Czy ktoś miał podobne efekty? PS. Komplet tarcze i klocki ATE plus zmywacz wyszedł mnie z rabatem 450 zł.
  6. Ja dziś wymieniłem tarcze i klocki na komplet ATE, jak będą piszczały dam znać.
  7. Ja miałem podobne objawy. Przyczyną były luzy na sworzeniu, wymiana załatwiła sprawę.
  8. Mnie zależy na trwałości. Jeżdżę spokojnie (Diesel Power) więc chyba nie ma sensu inwestować w POWER DISC. A takie nacinane tarcze powodują pewnie szybsze zużywanie się klocków? Poza tym czy klocki ATE mocno pylą i w jakim stopniu brudzą alufelgi. Czy są trwałe? Chętnie bym zobaczył ziolo Twoje tarcze z bliska, mógłbyś zrobić dokładne zdjęcie? PS. Z cen które podałem 2 posty wyżej odejdzie jeszcze 10-15 % rabatu, więc myślę nie będzie tragedii.
  9. Po 140 tys. km (tarcze chyba oryginalne) czeka mnie wymiana tarcz hamulcowych i klocków. Co powiecie nt. tych firm i cen. Tarcze: Brembo - 180 zł szt. ATE - 155 zł szt. Klocki: Lukas - 140 zł ATE - 200 zł PS. Czy warto za jednym razem wymienić łożyska? Z tyłu wymieniałem rok temu.
  10. Mnie też padło lewe tylne łożysko - wyło. Oczywiście wymieniłem rok temu komplet. Brat mechanik polecił mi firmy FAG. Nie tanie i pewnie dlatego siedzą cicho PS. Przy wymianie należy koniecznie przeczytać instrukcję
  11. Rzadki motor w Megankach. Różnie źródła podają, Renault: 118 KM, ale prawdopodobnie ma 115 KM. Test hatchbacka z tym silnikiem: http://www.motoforum.pl/22/megane.html Jakby ogłoszenie wygasło podaję wersję zarchiwizowaną: Renault Megane
  12. Ja w zimie jeżdżę na komplecie 185/65 R15, gdzie oczywiście jest zalecany 185/60 R15 i tył trze o nadkola przy komplecie pasażerów na większych nierównościach. Za to jest więcej opony i jazda jest bardziej komfortowa. psulek komfort Ci się pogorszył na 195/60 R15, a co powiesz na mój letni komplet 185/55 R16?
  13. Odłączasz pięć wężyków i wysuwasz do góry. Potem podłączasz nowy i zanim odpalisz pięć razy przekręć kluczyk do zapłonu na 5-10 sekund, aż nowy filtr napełni się paliwem.
  14. Przy komputerze wtrysku. Niedaleko wlewu płynu do spryskiwaczy. Na zdjęciu masz górną jego część.
  15. Jakie świece kupiłeś i ile kosztowały? Wymiana była łatwa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!