Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mohito

Nowy użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    120000

Ostatnie wizyty

547 wyświetleń profilu
  1. Ja do II kupowałem na allegro (bez pompy) od motoart-opole i wszystkie części miały znaczek Renault i każda część była w oryginalnym pudełku.
  2. Spójrz sam: https://drive.google.com/file/d/0BwPKcrODNbsNMV9TNVIxQkNtQnc/view?usp=sharing
  3. Ok w takim razie poszukam kogoś z CLIPem.
  4. Nie pomogło. Tylko kręciła szybciej. Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie P_r_z_e_m_o
  5. Przez ostatnie dni nie było nic niepokojącego. Ok. Może poza delikatnym chwilowym przyciemnianiem światła we wnętrzu przy klimatyzacji prawie na max. Ale tego dnia nic nie wskazywało na to, że się obrazi. Wyjmowałem wszystkie cewki i dociskałem połączenia, sprawdzałem dokręcenie świec (tak przy okazji wykręcania cewek). Wymontowywałem czujnik położenia wału (wygląda normalnie). Bez zmian. Próbowałem odpalić ją następnego dnia ale tylko dojechałem akumulator.
  6. U mnie to samo. Przy zmienia KZFR polecam od razu zmienić cały rozrząd. Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie Aston76
  7. Witam. Mam problem ze swoją Megi. Pojechałem do sklepu i... już tam została. Nie chce odpalać. Chechła ale tak jakby nie miała paliwa. Na początku przez kilka prób odgłosy były jak na przyspieszonym filmie. W pewnym momencie zapaliła na chwilę ale były baaaaardzo niskie obroty i szarpało silnikiem. Nie reagowała na pedał gazu. Teraz zwyczajnie próbuje odpalić ale nie daje rady. Paliwo jest. Wcześniej nie było z nią żadnych problemów.
  8. Chciałem wybrać się dziś do sklepu, niestety komputer zwariował. Uruchomiłem auto i nagle zapaliło się połowę kontrolek, uruchomiły wycieraczki, wiatrak chłodnicy, licznik obrotów pokazywał różne poziomy aż spadł do zera, wspomaganie nie działało a komputer pokazywał informację o błędzie elektroniki. Auto nie reagowało na przycisk start/stop. Po chwili udało mi się je zgasić, zdjąłem klemę z akumulatora, komputer się zrestartował. Niestety po odpaleniu samochodu znów to samo. Dopiero za 3 razem i po kilku minutach pracy uspokoił się. Ale trochę mnie to przeraziło. Auto: Megane II ph I 1,6 16v
  9. U mnie okazało się, że problemem jest poluzowana klema.
  10. Witam od jakiegoś czasu moja Megane ma dziwne objawy. Zaczęło się od pływających świateł. Potrafiły one poruszać się w górę i dół razem lub niezależnie zupełnie bez powodu. Po przestawieniu kółkiem poziomu świateł problem znikał ale tylko na kilkanaście sekund. Nie dawno zaczął się dziwny problem z radiem (CD), słyszałem piknięcie, wyłączało się a po chwili uruchamiało z powrotem. Ostatnio zaczęły się dziać złe rzeczy. Głównie podczas ruszania ale czasami też w trakcie jazdy komputer restartuje się, kasuje wszystko z pamięci, opadają wskazówki liczników i wyłącza wspomaganie. Wszystko trwa nie więcej niż 2-5 sekund. Samochód nie gaśnie. Komputer uruchamia się ponownie. Megane II ph I 2003r Benzyna
  11. Od ostatniego tankowania zauważyłem że wzrosło spalanie. O zgrozo o 2L/100km (dane z komputera auta) Zwykle średnie wahało się w granicach 8.0-8.5 a w tym momencie mam 10l. Po tankowaniu ok 2 tyg temu zrobili mi diagnostykę komputerową auta i usunęli błędy. Z tego co widziałem komputer nie był oryginalnym Renault tylko jakimś zielonym niemieckim pudłem. Nazwy nie pamiętam. Dla mnie ważne było, że za darmo. Serwisant powiedział że jest za niskie napięcie z alternatora i że obowiązkowo trzeba przeczyścić wszystkie styki bo w zimę będą problemy. Kilka dni później zauważyłem jakby wzrost mocy. Miałem problemy z mułowatościa auta. Z braku czasu dopiero ostatnio zainteresowałem się tym tak na poważnie. Obroty na biegu jałowym wzrosły do prawie 1000obr/min z ok 800 Spalanie skoczyło do 10l/100km (dane z komputera auta) Subiektywnie odczuwam wzrost mocy auta. Silnik 1.6 16v benzyna rocznik 2003 przebieg >120.000 3 miesiące temu wymieniony rozrząd, rolki, pompa wody, KZFR Wie ktoś co może być przyczyną? Tankuje na tej samej stacji od dawna, nie zmieniałem opon, nie używam klimy. Dziś dostanę kabel to podłączę ją do laptopa. Może tak na marginesie powiecie czym najlepiej samemu zdiagnozować auto?
  12. Gdzieś na forum było opisane kilka razy. Tak jak kolega powiedział wystarczy go przeczyścić. Nie jest to nic skomplikowanego. Musisz tylko użyć trochę siły i być ostrożny przy rozdzielaniu osłony śmigiełka. U mnie dużo ucichło, chociaż nie całkowicie. Czas pracy max 1-2 godziny.
  13. Objawy niestety podobne jak przy uszkodzeniu KZFR. Miałem dokładnie to samo ale jak przegazowałem przy klekotaniu to dalej śmigała normalnie. Klekotanie występowało po dłuższym postoju. Ale nie mogę dać gwarancji że to akurat to.
  14. Widocznie już masz wyłączoną tą funkcję. Obrys koła to znaczy że wszystko jest OK. Świecące całe koło to znaczy że coś jest nie tak albo złapałeś gumę. Brak obrysu koła (i wypełnienia) to znaczy, że komputer nie wykrywa czujnika i jednocześnie powinna być wyświetlona informacja. To czy masz czujnik w samochodzie czy w domu nie ma znaczenia. Sprawdzone przeze mnie w praktyce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!