Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kamilmb

Nowy użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Meredes E200 + Megane
  • Silnik
    1,4
  • Przebieg (tys.km)
    190
  1. 1. Polonez '92 1,5 z gazem :) 2. Mercedes 300TD '82 3. VW Passat 1,8 '93 4. Mercedes 280E '82 5. Mercedes C200T Kompressor '97 6. Seat Toledo '96 1.9D jako drugie auto 7. Peugeot Boxer 2,5 TD '98 8. Nissan Interstar 2,5dci '08 9. Mercedes 200E automat '93 10. Fiat Bravo 1,2 SX '01 11. Mercedes E200 automat '98 do dziś 12. Opel corsa 1,0 ecotec '98 sprzedana na rzecz Megane 1,4 '00 Trochę się tego nazbierało :-P
  2. Dzięki chłopaki, mieliście racje. Udało się wczoraj podłączyć do kompa i okazało się że kluczyk jest rozprogramowany. Jutro jadę do ASO zobaczymy czy coś wskóram bo nie mam jeszcze dowodu od niego :-/ [ Dodano: 2011-01-17, 20:44 ] Właśnie dzisiaj odebrałem autko z ASO, okazało się że to jednak nie immo. Silnik tylnej wycieraczki robił zwarcie (i robi dalej) w ASO odłączyli silnik, ale teraz pali bezpiecznik od przednich wycieraczek i kierunki zniknęły. Po przekręceniu kluczyka automatycznie włącza się silnik wycieraczek, także rozruch = wymiana bezpiecznika od wycieraczek.
  3. Kluczykiem manualnie. Centralny działa.
  4. Kontrolki się świecą i dioda miga problem w tym że nie mam kluczyka z pilotem. :-|
  5. Witam! Kupiłem Megane 1,4 16V 2000r. ze słabym akumulatorem. Po dojechaniu do domu (ok. 50km z dwoma krótkimi postojami ) wszystko było cacy. Po ok. 5 min odpaliłem samochód i po chwili zaczęły się palić kontrolki stop, oleju i serv. Zgasiłem, odpaliłem i kontrolki dalej się paliły, silnik chodził normalnie. Pomyślałem że może być mało oleju więc zgasiłem autko na ok. 5 min (sprawdzenie oleju) zostawiłem włączone światła i akumulator się rozładował. Przełożyłem aku z innego samochodu i zonk - kręci ale nie odpala. pompka podaje paliwo. Kontrolka od immo po przekręceniu kluczyka miga tak samo jak przy wyjętym kluczyku-żadnej reakcji. Mam tylko jeden kluczyk bez pilota. Po ok. 20 próbach uruchomienia autka załapało 2 razy na ok sekundę i od tamtej pory dalej kręci ale nie odpala. Na początku byłem pewny że to immo ale poprzedni właściciel odpalał auto z kabli i za każdym razem zegarek był wyzerowany i radio zakodowane. Przed zgaszeniem wszystko było OK żadnych dziwnych rzeczy nie zauważyłem. Auto ma przejechane ok. 190 tys. km. rozrząd zrobiony 16tys. temu. Jak spotkaliście się z czymś takim lub macie sugestie/porady co to może być byłbym wdzięczny bo w weekend mechola żadnego nie znajdę. Z góry dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!