Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

eRDe

Nowy użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    130
  1. traftor, z manetką miałem problem około miesiąca (edit. a nawet już, dwóch miesięcy - bo to był luty) temu! Wszystko odbyło się bez problemów, nowa - regenerowana, jak na razie działa! Jak wspominałem, dają na naprawę rok gwarancji, więc to chyba w miarę uczciwa propozycja! Zadzwoń sobie dowiesz się wszystkiego! Ew poczytaj na ich stronie www! Jeden niuans, który mnie denerwuje, to to iż w tej drugiej manetce, nie zawsze odbija wajcha kierunkowskazu, po skręcie w lewo! Trzeba ją ręcznie pchnąć do pozycji "O" - ale to szczegół, o który ja nie kruszę kopii! Moja, którą im sprzedałem, była pod tym względem 100% sprawna, wiec może tylko ten pech trafił na mnie! Możesz oczywiście jak ufo23 zbierać na nową, ale nie masz gwarancji, że i nowa się nie "wysra" - te manetki obarczone są jakąś wada fabryczną! No chyba, że w późniejszych modelach, już to poprawili!
  2. No cóż, ja z tego jego opisu nie wyczytałem, że rozrusznik kręci - alem może niekumaty ;-) Powodzenia dla kolegi z usterką!
  3. traftor, ja naprawiałem zerwaną taśmę w Electric Cars'ie - czyli tej firmie z drugiego postu! Można kupić u nich całą manetkę za 300 pln z roczną gwarancją, zamontować ją u siebie i odesłać im swoją starą uszkodzoną - wówczas wracają 150 pln kaucji! Ja tak robiłem, nie było problemów - kto wie, jak kupisz u nich całą manetkę, może trafisz na moją ;-)
  4. A czy w Megene II , klakson podwójny (dwie osobne trąbki) trzeba podłączać przez dodatkowy przekaźnik, czy można bezpośrednio rozdzielając prąd z wtyczki doprowadzonej do oryginalnego klaksonu? Podejrzewam, że oryginalny klakson, już jest na przekaźniku i dwie trąbki wystarczy podpiąć pod wtyczkę - czyli wariant 1 - ale upewnić się warto! BTW do klaksonu umieszczonego przed chłodnicą, można w prosty sposób dostać się wyciągając kratki w zderzaku (od dołu lekko odginamy zderzak i wyciągamy je do przodu).
  5. U mnie po wymianie rozrządu, mechanik prawdopodobnie źle (słabo) dokręcił śrubę mocująca poduszkę z blokiem silnika i zerwało tą śrubę! To tak dla przestrogi! Co do drżeń, istnieje duże prawdopodobieństwo, że trzeba wyregulować po właśnie poduszkę!
  6. Tak co by dla potomnych było! Problemu, jakoś szczególnie nie rozwiązałem - spotkałem się z opinią, że wyłączenie wtyczki w zegarach i podobne jej podłączenie pomaga! Wczoraj potraktowałem ją kontaktem, narazie działa, jak zgaśnie - powtórzę procedurę i już! Widać ten typ tak ma ;-)
  7. Odgrzebie temat - może ktoś podpowiedzieć jak rozwiązać problem nie otwierania się zamka jednych drzwi, z przycisku centralnego (problem analogiczny jak w pierwszym poście)? Czyszczenie, mycie, sparowanie pomaga - czy nastawiać się raczej na wymianę zamka? Dzięki za informacje!
  8. Opisywałem mój problem na poprzedniej stronie, teraz uściślenie i w moim przypadku rozwiazanie! Po zerwaniu śruby łączącej pouszkę z silnikiem, wymieniłem równiez poduszkę (tą nad rozrządem) po wymnianie, silnik drżał, buczał, było głośno w aucie i nijak! Założona została poduszka nowa, ale będąca zaminnikiem - bodajrze Tureckiej firmy TCL - czy jakos tak! Jak reklamowałem sprawę u mechnika, powiedział, że być może pozostałe poduszki się uszkodziły, jak silnik opadł na sanki! Wymieniłem zatem, ale już w innym zakładzie (bliższym mojemu sercu ;-) ) drugą poduszkę główna pod akumulatorem, ale nic sie ne poprawiło! Wtedy dopiero po kilku telefonach min do ASO, padła diagnoza, że poduszka wcześniej wymieniona jest do d.u.p.y! No i że ten silnik, niezbyt chce ładnie pracować na kiepskich zamiennikach! Zmuszony zostałem zatem do kolejnej wymiany, tym razem założyłem lepszy zamiennik Hutchinsona (może przekręcam nazwę) i na tej poduszcze już wszystko chodzi jak należy! Teraz pozostała mi reklamacja tego najtańszego zamiennika, złożyłem papiery i czekam na odpowiedź! Oczywiście sprawa idzie poprzez zakład, który mi tą pouszkę założył! Tak więc z własnego doświadczenie - NIE POLECAM STANOWCZO, NAJTAŃSZYCH ZAMINNIKÓW, GŁOWNEJ PODUSZKI NAD ROZRZĄDEM! PS Teraz tylko wymienić czujnik cofania, bo brak świateł, no i sprawdzić dlaczego - nie świeci trzeci stop! Oj coś się chyba nie polubimy z ta Megana!
  9. Mi zerwała się śruba mocujące poduszkę nad rozrządem! Najprawdopodobniej mechanik, przy wymianie rozrządu nie dokręcił jej odpowiednio i ścięło ją! Mechanicy pierwszy raz widzieli taki przypadek, dlatego sprawdźcie sobie czy nie macie tej śruby popuszczonej! Nowa śruba w serwisie 37 pln, do tego wymieniłem odrazu poduszkę zamiennik 250 pln - no ale silnik drży, nie chodzi to najlepiej! Dziś zostawiam auto i najprawdopodobniej, pójdzie do wymiany druga poduszka pod akumulatorem, a kto wie czy nie i ta trzecia - jak wymienię, to będę mógł się wypowiedzieć, czy należy wymieniać parami, czy racze tą, która się zużyła!
  10. Było by fajnie kuknąć na Twój paten! Marcin Szymansk IMO, możesz to próbować podciągnąć pod ubezpieczenie. Pogadaj po prostu z rzeczoznawcą i niech to dopisze do kosztorysu! Papuga jesteś, że powtarzasz słowa poprzednika Sprawdź w Regulaminie jak należy cytować i kiedy. - gojgien
  11. Autko kupiłem niedawno, akumulator był podobno wymieniony! Dzięki za zabranie głosu w sprawie! Jeśli będzie się problem nasilał, to trzeb będzie pomyśleć nad wymianą tego wyświetlacza! Narazie pozostanę przy wyczyszczeniu i sprawdzeniu styków!
  12. hundy1... z magnesikami ciekawy pomysł ;-) Może i ja taki zastosuje, bo nie uśmiecha mi się dla pierdoły wydawać ponad 100 zeta, na nowy wkład z niepołamanym zaczepem :roll: Abstrahując od wszystkiego, to widać kolejny kiepski element w Megane II - który nagminnie ulega uszkodzeniu! Marcin Szymansk, a cóż to za różnica od czego się połamało - mogło się połamać od uderzenia, nawet to dość prawdopodobne, a mogło z powodu zmęczenia (zesztywnienia) materiału - np spowodowanego mrozem!
  13. Nie wiem, jak to jest w tym silniku - ale np w modelach benzynowych (np K7M), często powodem takiego zachowania, był regulator biegu jałowego (silniczek krokowy). Może i w tym przypadku jest jakiś czujnik, który reguluje pracę na biegu jałowym i właśnie od padł - szukał bym raczej w tym kierunku! Najprawdopodobniej bez podpięcia pod kompa się nie obejdzie! Daj znać jak coś ustalisz!
  14. Dzięki meganecoupe02, ale nic tam konkretnego nie ma napisanego, poza tym, że w jednym przypadku skończyło się wymianą! Pozostali, którzy mieli ten problem, po prostu nie odezwali się więcej - poza poproszeniem o pomoc - nie napisali nic o ew usunięciu usterki! Tak więc wg mnie, temat dalej otwarty - przynajmniej, ja się będę zastanawiał nad przyczyna takiego zachowania wyświetlacza!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!