Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kcr2

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    145000
  1. Na wstępie zaznaczę, że szukałem już tego na forum. Znalazłem instrukcję obsługi Cobra. Jednak nie mogę jej dostosowac do swojego przypadku. Ale od początku: Odłączyłem akumulator. Po ponownym podłączniu przy zamykaniu/otwieraniu auta alarm wydaje dźwięk (dwa przy zamykaniu, jeden przy otwieraniu). Jak się tego pozbyć? Czytałem instrukcję obsługi ale tam zapłon uruchamia się przekręcając kluczyk. Jak to się ma do naszych kart. Skąd mogę wziąć kod PIN do alarmu?
  2. Nie mogę doszukać się na forum informacji jak wymienić żarówki podświetlenia tablicy rejestracyjnej. Wersja nadwozia to sedan. Czy ktoś może wskazać mi czy taki wątek już byl, a może ktoś napisze mi jak to zrobić?
  3. Czy ktoś z was wie jak wymontować plastikową półkę pod radiem? z góry jest zatrzask ale trzyma się jeszcze na jakimś innym. Jak ją wyjąć żeby nie połamać?
  4. Czy do megane 2 1.6 16V są takie same rozruszniki co w poprzednich wersjach ? chodzi mi o megane I 1.6 itp? Pytam bo na allegro pełno do megane 1 i zastanawia się czy w 2 są takie same.
  5. Witam, Wczoraj miałem dziwny problem z uruchomieniem samochodu. Wsiadłem do auta, wlożylym karte. Na wyświetlaczu pojawiały się standardowe kominikaty jak przy odpalaniu (wcisnąć sprzęgło, nacisnąć start). Po naciśnięciu przycisku start rozrusznik wogóle nie zakręcił. Na tablicy nie paliły sie żadne kontrolki, komunikaty na wyświetlaczu takie jak przy uruchomionym silniku (poziom oleju ok, itp). Było slychac jedynie pompke paliwa - tak jakby był uszkodzony rozrusznik. Odpiąłem na pół godziny akumulator żeby zrestartowac komputer. Po ponownym podłączeniu sytuacja się powtórzyła - słychac było tylko pompkę paliwa i nic więcej się nie działo. Radio działało, cala elektryka działała, nie kręcił tylko rozrusznik. Zadzwoniłem po hol zeby zawieźć go do warsztatu. Wypchnęliśmy samochód do tyłu aby można było podczepić linke i wówczas zadziałała jakaś magia - samochód odpalił. Czy ktoś z was miał może podobną sytuację? Może ktoś z was wie co mogło się stać ? Jestem użytkownikiem meganki od 3 tygodni. Wcześniej śmigałem starą 19, więc jestem jeszcze troche zagubiony jeśli chodzi o jazde samochodami z kompem, immo itp.
  6. moim zdaniem zamiast inwestować w nowy silnik najlepij zrobić porządny remont tego co się ma. Wtedy nie masz niespodzianek i wiesz co dokładnie w nim siedzi. W przypadku kiedy kupujesz drugi używany silnik znowu pakujesz się w niewiadomą. W Gdańsku na Trakcie św Wojciecha jest firma Renault Art, która zajmuje się renówkami (kolesie są naprawde dobrze zorientowani, gdzieś mi się obiło o uszy że to dawni pracownicy ASO renuault) Zadzwoń do nich i pogadaj. Generalnie póki remont dotyczy głównie głowicy to nie zbyt opłaca się przekładać używany silnik... moim skromnym zdaniem...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!