Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kubabruno

Nowy użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    SCENIC II
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    140000
  1. Witam Mam podobny problem z podłokietnikiem Kiedy nacisnę przycisk do przesuwania podłokietnika 2-3 razy blokuję sie i nie mogę go przesunąć. Musze czekać kilka minut zanim zacznie znowu działać. Czy wiecie co może byc tego przyczyną?
  2. WITAM MIAŁEM TAKI sam PROBLEM 5 Grudzien 2011 Reset zegara i licznika kilometrów przy starcie i wyłaczeniu zapłonu. temat olałem 20 Grudzien 2011 przychodze rano do samochodu i BRAK PRADU.-- ZERO AKUMULATOR wymieniony w listopadzie. Naładowałem odpalił pojezdziłem 2 dni pojechałem na kontrole akumulatora pod obciazeniem - sprawny zegary dalej sie kasował (sprawdziłem tylko ceny - w Renault od 500-do 1200- naprawa wyswietlacza nie daja gwarancji) 15styczen 2012 -przychodze rano do samochodu BRAK PRADU to samo. Naładowałem akumulator i kilka dni spokoju 7,8,9,10 było po minus 25-28 stopni i odpalał od strzała 10LUTY przychodze rano do samochodu BRAK PRADU to samo. Podejrzewałem alarm- pojechałem do serwisu alarmu - był pobór pradu 0,60A Pojechałem do serwisu FC AUTO sprawdzali czy prad nie ucieka i pobór pradu był przez 2-3 dni 0,1-0,08-0,06. 15LUTY rano jade na narty i zaczeła sie dyskoteka na liczniku przygasł gasł zapalał sie, pikał i nabiło przez 100km 40tys km wymontowałem osłony deski wyłaczyłem wtyczki od licznika i tak jezdziłem do Poniedziałku W poniedziałek wysłałem licznik do Electric Cars Morzewo 159 64-810 KACZORY tel. 692-085-173 za 1,5 dnia juz był z powrotem koszt 150 zł + 25 kurier moj + 25kurier z powrotem Wszystko dzaiła nie pobiera pradu, nie gasnie i nie zeruja sie kilometry
  3. WITAM Miełem ten sam problem o którym piszesz. W moim przypadku około 4km od domu zaczeły dobiegać dziwne odgłosy z alternatora (nic nie wskazywało wczesniej ze jest cos nie tak z łożyskami). Nagle spod maski zaczął sie wydobywać dym. Zatrzymałem samochód i po otwarciu maski zobaczyłem ze rolka jest zablokowana a pasek o nie trze. Koszt naprawy alternatora razem z jego wymiana i kompletną regeneracją to 380zł plus wymiana paska. Przebieg 150000. Mechanik stwierdził ze jeszcze mu sie nie zdażyło zobaczyc zeby rolka sie zablokowała i nie mozna było jechać dalej , Normalnie padają łożyska. Po naprawie znikło tez "dziwne" gwizdanie po odpaleniu Gwarancja na naprawe 2 lata Brałem tez pod uwagę zakup używanego alternatora - koszt od 150-300zł na allegro - ale też nie jest znany stan takiego alternatora.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!