Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ilia

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic I phII 2000 r.
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    154
  1. Witam. Mam problem z akumulatorem i chyba z dodatkowym światłem stopu z tyłu scenica. Mianowicie przez zimę mało jeździłem, bo posiadam jeszcze służbowego opla no i akumulator w scenicu się rozładował (normalka). Po naładowaniu przejechałem się raz do miasta i po powrocie przestało działać dodatkowe tylne światło stop. Pomyślałem, że pewnie się spaliła żarówka, ale nie przejąłem się tym zbytnio, bo nie jest ona obowiązkowa. Po kilkunastu dniach odpalam wóz, a tu kicha - nie odpala. Podłączyłem pod drugiego i poszło. Po dwóch dniach to samo - musiałem podpiąć się pod opla żeby odpalić. Po przyjeździe wkurzyłem się i chciałem sprawdzić, co jest nie tak. Ładowanie jest w normie - 13,8 V. Natomiast z natężeniem jest już nieciekawie i to podczas zgaszonego scenica. Podpiąłem miernik szeregowo i cały czas mi pokazuje 1,06 A!!! Coś mi żre prąd, tylko co? Odpiąłem radio - to samo. Coś mnie tknęło żeby wyciągnąć żarówkę z nieświecącego dodatkowego stopu. Wyciągnąłem i...pokazuje mi 0,21 A. Dlaczego akurat żarówka była powodem tego podwyższenia natężenia? Zwarcia nie było na niej, bo jest przecież spalona - nie świeci. Chociaż patrzyłem na pręciki w środku niej i żadnego przerwania nie znalazłem. Co tu mogło być powodem tej sytuacji? Nie wiem, czy podłączyć nową żarówkę, żeby nie było tego samego problemu. Poradźcie coś.
  2. Witam. Kilka dni temu jadę sobie moim sceniczkiem i obniżyłem trochę szybę, bo było gorąco. I coś się stało, bo później nie mogłem jej zamknąć. Naciskałem przycisk ale bez skutku. Więc podniosłem ją ręcznie na siłę, ale tylko do wysokości 3/4 otworu w drzwiach, bo dalej nie chciało się podnieść. Następnie próbowałem coś jescze modzić z przyciskiem i było słychać jak chodzi silnik i coś chrobocze w nim. Po przyjeździe do domu rozebrałem drzwi i szok!!! Metalowa linka poplątana i w niektórych miejscach zniekształcona (trzeba było ja rozprostowywać). Zauważyłem też jakiś malutki kawałeczek białego plastiku, pewnie odłamany, ale nie wiem od czego. Udało mi się nawinąć linkę na bęben, ale podczas włączania znowu się zaczynało plątać. Pomyślałem, że trzeba będzie wymienić linkę. Ale dodatkowym problemem jest to, że teraz można się do scenika włamać!!! Szybę można spokojnie przesuwać rękami nawet gdy linka jest odpowiednio naciągnięta. Dlaczego szyba daje się obniżyć? Bo ta od strony pasażera przesuwa się tylko po włączeniu przycisku, ręcznie na siłę jej się nie obniży. Czy jest możliwość naprawienia tego? Jakie są przyczyny tego przesuwania się szyby? Musiałem ją zabezbieczyć drewnianym długim kołkiem. Proszę o pomoc i z góry dziękuję i pozdrawiam. Następnym razem poleci do kosza, trzeba było użyć :), jak widzisz temat jest i to całkiem spory. Przeczytaj!
  3. Witam. Od dwóch dni na wskaźniku godziny i temperatury powietrza miga mi znak ":" wyświetlany między godziną a minutami oraz znak "°C" obok cyfry oznaczającej temperaturę powietrza. Co może być powodem tego zjawiska? Powiem tylko, że nikt nic nie grzebał w ustawieniach godziny oraz akumulator jest w porządku. Za pomoc dziękuję i pozdrawiam.
  4. Rozumiem. Dziś jadę sprawdzić olej i filtry. A co do częstej jazdy n rezerwie to dlatego, bo trochę cienko z kasencją na paliwko;) Zobaczymy, jak będzie po wymianie filtru. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
  5. Witam serdecznie. Piszę tu po raz pierwszy i od razu chcę powiedzieć, że nie znam się na samochodach dlatego potrzebuję pomocy. Otóż niedawno zakupiłem Scenica I ph II benzyniak, silnik 1.6 16V ze skrzynią automatyczną, przebieg 154000 km, na 140000 wymiana rozrządu na nowiutki. Zauważyłem, że czasami, gdy renia jest na rezerwie paliwa, nie odpala mi za pierwszym razem, dopiero za drugim razem. Nie wiem, czy to wina pompki paliwowej, czy filtru paliwa. Filtru i oleju jeszcze nie wymieniałem. Jak mam więcej paliwa (kontrolka się nie świeci), to odpala bez problemu za pierwszym razem, więc problem występuje tylko przy świecącej się kontrolce informującej o rezerwie. Pytałem się kolegów, co może być powodem tego, ale jeden mówił o filtrze, drugi o pompce, trzeci, że pompka jest za wysoko położona w stosunku do ilości paliwa na rezerwie i dłużej "zasysa". Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. I czy w ogóle to jest jakiś poważny problem, czy to raczej normalne w tym pojeździe. Z góry za pomoc dziękuję. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!