Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

AeReNI

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II
  • Silnik
    1,5 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    151000
  1. cześć , tzn tak znalazłem 2 linki odnośnie taśmy i są 2 różnice.. na forum dałem linki - jutro z rana rozbiorę tą kierownicę i zobaczę dokładnie co to się z nią stało, a może uda się ją jeszcze odratować. Jutro się odezwę w razie czegoś :)

  2. Witam, jakiej pomocy potrzebujesz przy zwijaczu????

  3. Witam, Dziś mnie dopadło nieszczęście a mianowicie coś strzeliło przy skręcaniu ( oświecił się service i kontrolka poduszki powietrznej ).. Wydaje mi się że urwała się taśma i teraz kieruję się do was o pomoc. Czy jest ktoś ze Śląska kto zechciałby mi pomóc ? Ew. proszę o pomoc w dobraniu taśmy to spróbuję zrobić sobie to sam, znalazłem coś takiego są niewielkie różnice odnośnie szerokości i grubości taśmy. Pozwolę sobie wrzucić 2 linki z owymi taśmami i prosiłbym o pomoc przy doborze.. http://allegro.pl/tasma-airbag-zwijacz-renault-megane-ii-nowa-scenic-i5287231709.html http://allegro.pl/tasma-airbag-do-zwijacza-renault-megane-ii-2-nowa-i5269338722.html Z góry dziękuję za udzielenie informacji :)
  4. Aniewa dziękuję za pomoc , rzeczywiście problemem był przetarty przewód - zakupiłem nowy , wymieniłem , odpowietrzyłem układ i po problemie.. Pozdrawiam ! :)
  5. Witam , z góry przepraszam jeżeli taki temat istnieje ale w wyszukiwarce wpisywałem i żaden nie tyczy się mojego problemu. Dziś rano po odpaleniu samochodu zauważyłem że pedał hamulca początkowo był dobry ale po chwili opadł na sam dół ( tak jakby zrobił się martwy ).. pedał wraca do stanu pierwotnego ale po wciśnięciu opada na sam dół. Wyskoczył komunikat STOP i kontrolka hamulca - nie mam zielonego pojęcia co się mogło stać dlatego pytam tutaj może ktoś miał podobną sytuację. Po otwarciu maski nic nie widać - ale przy przednim prawym kole zauważyłem dosyć dużą plamę ( prawdopodobnie płyn hamulcowy wyciekł). Całe nadkole mokre :( Może przypuszczacie co to mogło pójść ? ( po pracy sprawdzę przewody - może jakiś szkodnik przegryzł, kto wie ). Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi. :)
  6. Witam , odgrzeje stary kotlet :) Otóż mam ten sam problem co połowa z was. U mnie natomiast to wygląda tak że wszystkie oringi są OK, ale kurcze ( zdjęcie poglądowe ) wydaje mi się że to z tego czarnego wężyka syczy powietrzem i skrapla się ropa ;/ Miał ktoś podobny problem ?? [cięcie] , [cięcie]. Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc :) ! Regulamin forum jasno mówi o zasadach zamieszczania zdjęć. damiar
  7. powiem Ci szczerze, że mimo zawieszenia gwintowanego i obniżeniu na maxa to felgi 18' z gumą 215/40 nic się nie działo i był jeszcze w miarę duży jak dla mnie prześwit ( z mojej perspektywy jak włożyłem koła to spokojnie bym mógł większy profil opony włożyć ) - dlatego wolę się upewnić ;)
  8. Nie umiem się doczytać z tych felg ponieważ to zakryte jest jakąś powłoką lakieru. ( coś takiego wyczytałem 9j x 18 lub 19 H2 ) a ET 35 lub 38 nie wyraźnie widać ;) PS. Opony jakie były na felgach to było 215/40 R18 i jeszcze dużo luzu było do błotnika ale nie wiem jak z szerokością ( 225 lub 235 czy będą tarły )
  9. Witam :P Otóż chciałbym się dowiedzieć jaką szerokość i profil opony mogę zastosować do Felgi 18' żeby mi nigdzie tarła ? Chciałbym 225,235,245/45,50,55 R 18 ;) Z góry dziękuję za info ;))
  10. Witam serdecznie :lol: Interesuje mnie owa dokładka do zderzaka ! :) Ten czarny element w przednim zderzaku na dole :) jest opcja dostania takiego czegoś ? :) z góry dziękuję za info ;)
  11. Witam !! Parę dni temu dałem samochód na warsztat na wymianę tarcz i klocków hamulcowych !! Po wymianie okazało się że po przejechaniu 10m zapalał się ABS i już tak sobie świecił :/ Myślałem, że coś zabrudzili że się cyrki zaczęły dziać ;) Ale po wizycie u serwisanta zapytałem czego może to być przyczyna ? On odpowiedział że mechanik nie przełożył ze starej tarczy tego pierścienia ABS i go w ogóle nie czyta dlatego to świeci :/ I tu moje pytanie dla was " POTRZEBUJE TAKIE 2 PIERŚCIENIE NA TYLNE KOŁA" nie orientujecie się czy idzie coś takiego dostać w rozsądnej cenie ? ;) Z góry dziękuję za informacje ;) pozdrawiam
  12. Witam !! Na początku chciałem przeprosić, że " na pewno " już takie tematy istnieją ! :/ , ale z tego czytania to nic nie pojmuje ! Chciałbym prosić o pomoc ! Byłem dziś w sklepie z CAR AUDIO i rozmawiałem z gościem o radiu i głośniczkach. Polecił mi Pionierka ale jak go zapytałem czy będzie można go sterować z kierownicy to odpowiedział, że będzie trzeba zamontować odpowiedni interfejs. Zapytałem go ile taka przyjemność kosztuje, odpowiedział że gdzieś koło 350 zł, jak już mi palnął taką cenę to myślałem że na zawał mnie wywiozą ;) A o głośnikach mi smęcił, że jak się wymieni to i tak będzie to grało chodź by wcale :/ Powiedziałem mu że z reguły jak się wymienia na jakieś dobre to i dobrze musi grać ! Więc moje pytanie do was ! Jakie radyjko polecacie żebym mógł je sterować z kierownicy, ewentualnie ten interfejs jeżeli jest potrzebny to za rozsądną cenę. I jakie głośniczki polecacie dobrej firmy ;) Z góry dziękuję za pomoc !!
  13. Epoz mam identyczny problem !! Dziś właśnie wymieniłem gumy stabilizatora ( nie róbcie tego sami,bo się nerwów najadłem przy tym, że szok ) i łączniki stabilizatora. Myślałem,że problem ustanie i będzie wporzo. Ale po przejechaniu się przez miasto skrzypienie dalej występuje (jak łóżko polowe), już pomału mnie krew zalewa przy tym ponieważ jestem bardzo uczulony na stuki puki i różnego rodzaju skrzypienia. Nie wiem co mam dalej robić czy wymienić jeszcze łożyska na Mcpersonie czy po prostu się poddać, kupić 1l benzyny i go spalić :) ?? HELPPPPPPPP z góry dziękuję !!!!
  14. Witam ! Otóż byłem parę dni temu na przeglądzie i stwierdzili u mnie że wszystkie amorki są do wymiany ! Właśnie kieruję się do was o propozycję, zależało by mi na jakichś dobrych amortyzatorach ponieważ nie chce kupować jakichś badziewi, które po krótkim czasie się zepsują ! :/ Interesuje mnie m.in zawieszenie gwintowane ale czy to się opłaca ? lub seryjne amorki ale z jakimiś obniżającymi sprężynami (bo denerwuje mnie ten prześwit między kołem a błotnikiem :lol: Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam :o
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!