Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kamarad

Użytkownik
  • Postów

    166
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II LF II Grandtour 2007
  • Silnik
    1.9 DCi 130 km
  • Przebieg (tys.km)
    344.000

Profil

  • Zainteresowania
    Ratownictwo Medyczne

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie właśnie jadę po Megi. Okazało się że DOLOT jest nieszczelnya dokładnie rura od intercoolera. Koszt 300zl. Do tego mechanik powiedział że zetknął na EGR "pod światło" i podobno są prześwity. Rozumiem że chodziło mu o tą malutka klapkę. Z tego co wiem to ona na na około uszczelkę. Może ta uszczelka jest walnieta albo jej nie ma. Zorientował się,podczas wypalania stacjonarnego, że jedna z 3 lampek świeci się na czerwono i była to temperatura za turbina i puki co to to jest jego diagnoza - zbyt niska temp i nie wypalał się. Zobaczymy. Pojeżdze, dam znać. Mam też poszukać EGRa dla pewności.
  2. Wszystko działa jak należy - po ponownej regeneracji jest 0.4g osadu !!!!! JESF PUSTY - czekam na wymianę oleju i zobaczymy. 20180808_111527.mp4
  3. To dlaczego wypalanie stacjonarne się powiodło? Autem przejechałem raptem 5km. Ile powinien pokazywać? Więc jak to wykręce i podgrzeję zapalniczką (temp od ok 500 do 1000'C) to wartości na CLIPie będą się zmieniać - jeżeli jest dobry. Sprawdzę gow ten sposób?
  4. Na CLIPie takie parametry i znowu ciśnienie rocznicowe za wysokie i masa osadu 64g. Andrzej, czujnik temp jest dobry ponieważ stacjonarne wypalanie ładnie pokazywalo temp ok 550'C, czujnik roznicowy ciśnień tez jest dobry. Niech mi ktos powie dlaczego jadac ok 85 km trasą on się nie chce wypalić
  5. Andrzeju nie pamietam ale dlaczego on sobie nie inicjuje wypalania, dopalania ? Jutro będę wracał ok 80 km dam znać czy się to zaswiecil błąd, bo powinien się sam dopalić przecież...
  6. Oleju łyka minimalnie... nie ma ubytków nigdy nie było... DPF jest to nowy zamiennik gwarancja wszystko jak należy Więc nie że szrota. Wymiana, przyuczenie więc co miałoby być nie tak ? Ciśnienie rocznicowe po wypalaniu dobre na wolnych 5-6 przy dodaniu gazu ok 100. Teraz przejezdzalem z dyżury na dyżur i nie ma błędu żadnego ?!?!? Nie ogarniam
  7. Po przejechaniu 30 km ponownie wczoraj błąd "sprawdź wtrysk" juz mam dosc.... Tak było przed regeneracją
  8. Czujnik dobry. Po ściągnięciu przewodów pokazywał wartość "0". Zrobiono wypalanie. Po wypalaniu wartość ciśnienia roznicowego 5-6. Auto odzyskało moc. Puki co.... Megane nie ma 5 wtrysku...
  9. I tak zrobił wtedy.. przyuczył, wyzerowalo się wtedy wszystko i pojechałem się przejechać... jechałem spokojnie obwodnicą Bielska, sposobem jak bym chcial go zmusic do wypalenia sie. 70km/h na 3tys obrotów cały czas... obserwując spalanie chwilowe w pewnym momencie myślałem nawet że zaczął się dopalac bo chwilowe spalanie wzrosło ale wróciłem do niego, CLIP i dalej to samo po czym jak jechałem wczoraj do pracy znowu się zaświecił błąd o wtrysku.... wczesniej sie zapytal czy silnik sie dogrzewa... ale wskaznik temp silnika pokazuje jak zawsze...
  10. To jest podobno jeden z lepszych elektryków. Pogodna czyni cuda i zna się bardzo dobrze na rzeczy. Ogółem nie tylko na RENAULT. Jedno co mnie zastanawia a chyba przemawia za czujnikiem to jest to że przed wykasowaniem bledu pokazywalo 42g w filtrze i po przejechaniu ok 30 km i ponownym błędzie też 42g. Wcześniej na filmiku na starym FAPie ciśnienie wskazywało na wolnych ok 50 a po dodaniu gazu do ok 420 a teraz pokazuje na wolnych 65 a po dodaniu gazu aż do 600 skacze. Wydaje mi się za jak zdejmie wężyki to będzie wiadomo na Clipie czy to czujnik czy nie...
  11. Dalej ciśnienie rocznicowe jest za duże... więc w piątek będą zrzucać wężyki i jak dalej ciśnienie będzie duże/dziwne to czujnik a jak ciśnienie będzie adekwatne do zrzuconych wężyków to wtedy problem tkwi w tym DPFie który kupiłem ostatnio... pozostałe parametry są bez zmian jeżeli chodzi o EGRy i inne
  12. Jutro rano jadę do jakiegoś polecanego speca... dam znać EGRa sprawdziłem wczoraj działa i jest tylko lekko brudny, a to chyba normalne.
  13. Andrzej a to są wszystkie możliwe objawy tego komunikatu ? A jak nie to gdzie mogę dostać pełną listę?
  14. Tak ale dzisiaj niedziela a sam sobie nie zdiagnozuje. I znowu nie mogę jechać do pracy autem bo TRYB SERWISOWY więc NOWY DPF znowu może się zapchać I mam do Was pytanie czy zawsze jak wchodzi w tryb serwisowy to nie wypala sobie DPFa na trasie ? Niezależnie jaki jest błąd ?
  15. Kupiłem. Założyłem. Pojeździłem dwa dni bezproblemowo zero błędów i wracając dzisiaj z pracy przy 170km/h ( chciałem ją troszkę pogonić bo pusto na drogach) DUP - "sprawdź wtrysk" już po woli brakuje mi sił na to wszystko...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!