Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
makin23
Użytkownik-
Postów
248 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane III
-
Silnik
2,0 Tce 180
-
Przebieg (tys.km)
155
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Co może się wydarzyć podczas jazdy autem z odpiętą wtyczką na elektrozaworze zmienny faz ? Czy po odpięciu wtyczki z zaworu powinien wyskoczyć błąd ? 2.0
-
Na benzynie schodzi nawet do 7. Zastanawiam się jak bardzo zła mieszanka może zniszczyć silnik i w jakim czasie. Krótka korekta jest cały czas na minusie i dąży do tego żeby długa skorygował się w okolice zera lecz to nie następuje.Kilkukrotnie też zauważyłem że krótka korekta strasznie skacze przy płynnej jeździe od -10 do + 7 ( jest to sporadyczne )
-
@Quentin88i jak poradziłeś sobie z korektami ? ja mam 11,7 korektę long na LPG
-
Quentin88 - rozwiązałeś problem korekt ?
-
Quentin88 - jaką masz instalację ? czy możesz wrzucić jej foto ?
-
Od ostatniej regulacji lpg zrobiłem około 1300 km i znowu auto zaczyna poszarpywać i strzelać.Na benzynie są wyczuwalne tylko delikatne poszarpywania przy płynnej jeździe.Poniżej foto parametrów pracy silnika na benzynie i lpg. Benzyna Lpg
-
Jak zaczął się problem z poszarpywaniem to pierwsze co zrobiłem to wymieniłem świece na oryginalne zakupione w ASO Renault ( stare miały tylko 30 tyś przejechane ) .Później założyłem 4 nowe cewki , niestety te zmiany nic nie dały. Odczyt wskazań sondy programem SDPROG jest zmienny ( czyli faluje ) .
-
Na zdjęciu parametry pracy silnika po przejechaniu 116 kilometrów na samej benzynie.Co najgorsze na benzynie też czuć delikatne poszarpywanie , wcześniej przy krótkich dystansach tego nie zauważyłem. Andrzej-2010 - wkleiłem kilka postów wcześniej zdjęcie swojej instalacji bo chcieliście zerknąć jak wygląda a na tą chwilę nikt się nie wypowiedział.
-
Al te 40 kilometrów zrobiłem na LPG a nie na benzynie więc korekta nie powinna się zmniejszyć . Cały czas piszecie żeby wyregulować instalację bo za uboga mieszanka OK trzy razy od zaistniałego problemu to zrobiłem , i dlaczego auto po samej regulacji jeździ świetnie nie przerywa nie szarpie itp. objawy zaczynają się dopiero po przejechaniu około 2 tyś kilometrów. Czy sterownik lpg gubi mapę/ustawienia ?
-
-
-
Andrzej-2010 - wstawiłem foto instalacji , mapki po strojeniu niestety nie mam. moorgan - jakiś czas temu wywaliło mi komunikat sprawdź układ wydechowy po jakimś czasie znikną.Byłem podłączyć pod komputer auto i został zapamiętany błąd sondy nr 2 .
-
Andrzej-2010 - ja nie wybierałem instalacji podjechałem do trzech może czterech firm które zakładają LPG do aut i oni mi powiedzieli że ta instalacja będzie ok , przez pierwsze 20 kilka tysięcy kilometrów instalacja spisywała się bardzo fajnie. deku - Tak ustawiane w czasie jazdy. Czy uszkodzona sonda za katalizatorem może powodować takie objawy ?
-
Jak sprawdzić czy jest włączona auto adaptacja ?Instalacja BRC32 Sequent przejechane około 35 tyś na gazie.
-
Od około 4 miesięcy ( 7 tyś km ) na benzynie jest okej , poszarpywanie jest tylko na LPG. Jadę do mechanika wyregulować LPG i po samej regulacji auto jeździ bez zastrzeżeń ale z upływem przejechanych kilometrów ( 1500-2000 km ) objawy wracają. Raz szarpnie na zimnym raz na gorący przy niskich i wysokich obrotach niema żadnej reguły występowania tych objawów. Na tą chwilę wymieniłem świece na nowe oryginalne Renault i cewki zapłonowe nic ta wymiana nie poprawiła tylko portfel wyszczuplał :(